TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
Det vore trevligt att se antiloop......Vet du vad det �r dom har remixat eller?
| quote: |
| Originally posted by x-dream Lite jobbigt f�r er som inte �r �ver 23 d� da........ |

| Originally posted by [A|ienFactory] N�men va faan?!?!?! Har jag fyllt 18 helt i on�dan eller?!?!?!?! Ska jag beh�va v�nta fem j�vla �r till f�r att g� och lyssna p� trance????? Jag hatar det h�r j�vla landet! Jag har k�rkort om ett halv�r, och jag ska till mayday n�sta �r. Finns det plats kvar, s�ger jag till. Jag hinner g� p� mayday 4 g�nger tills jag f�r se Tiesto i Sverige, om han ska forts�tta att v�lja Cafe Opera. Jag �r inte arg... ![]() ![]() |
1200??? Va fan bor du?
jag ska kolla l�get ..det �r ju l�ttare om ni �r �ver 20.
annars kan ni g�ra en liten fuling...boka bord och k�ka d�r s� d� �r ni inne. Bara ni �r �ve 18 s� �r det ok. Ring 08-676 58 07 och fr�ga.
| Originally posted by x-dream Det vore trevligt att se antiloop......Vet du vad det �r dom har remixat eller? |
| Originally posted by Gaby Vilka av er �r fr�n Stockholm? |
Jag s�g att n�gon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag b�rja lyssna p� trance/techno.....Det vore coolt att �ka ner till Dortmund d�r dom k�r dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra....
| Originally posted by x-dream Jag s�g att n�gon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag b�rja lyssna p� trance/techno.....Det vore coolt att �ka ner till Dortmund d�r dom k�r dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra.... |
teehawk: ska du till Renassaince imorrn?
x-drem : din box �r full..g�r ej att skriva till dig
grabbar ni m�ste boka upp er till den 12 dec! Ministry of Sounds...f�rra �ret s� hade jag halsfluss och var hur sjuk som helst men �nd� s� pallade jag till 4 (utam hj�lp
)sen h�ll jag p� att svimma s� jag var tvungen att dra hem
det var s� j�vla kul!
Var n�n annan d�r?
| Originally posted by Gaby teehawk: ska du till Renassaince imorrn? |
Okej det l�ter bra alien.....Den ska inte vara full vad jag kan se Gaby......Men jag ska kolla igen
------------------------------------------------------------------------
<<< RENAISSANCE WORLDWIDE SWEDEN >>>
L�rdagen den 8 September, 22 - 05
M�nchenbryggeriet, Stockholm
Entr�: 180 f�rk�p eller 250 kr i d�rren.
F�rk�p av biljetter: Pitch, Gamla Brogatan 27. Tel: 08-22 56 40
Line up:
* Parks & Wilson aka Tilt (baroque, London)
* Fred Numf (Black Hole, Amsterdam)
* Live: Orkidea (Unity, Helsinki)
* Rulers of the Deep (Vibe, Estonia)
* Oded Peled (Misc, Helsinki)
* Dana Bergquist & Parham (spinning back 2 back)
* Stefan Wendin
* Live: Marimba Sessions
* Visuals: VJ Micko (Screen, Finland)
Ska du g� dit Gaby eller......Det l�ter som att det kan bli roligt......
Nej jag ska inte dit... �r pank som en apa! och sparar mig till en massa andra fester den h�r m�naden...
...och jag har g�tt o blivit sjuk s� det k�nns som att det �r b�ttre att bara hoppa �ver det...
x-dream: funkar din box nu d�?
Japp det g�r den......Skicka precis till dig......
| Originally posted by Gaby �r du �ver 18? Jag kanske kan fixa s� att ni kommer in, m�ste bara kolla l�get med en polare som brukar jobba som vakt d�r...lovar inget men jag ska kolla l�get...va fan klart trancefreaks ska dit!!! det h�r g�r mig ledsen... |
| Originally posted by reveal i guess you dont like the language in this thread... this is a thread for swedish stuff, 'cause we dont have our own forum yet, but we are working on it soon enough this thread will be nothing but a memory |
s�tnos...16 �r.. Det blir nog ingen Tiesto f�r dig va'?
Under 18 �r ju k�rt...om du inte r�kar k�nna n�n av vakterma j�vligt bra eller ser V�LDIGT gammal ut...
| Originally posted by Gaby s�tnos...16 �r.. Det blir nog ingen Tiesto f�r dig va'? Under 18 �r ju k�rt...om du inte r�kar k�nna n�n av vakterma j�vligt bra eller ser V�LDIGT gammal ut... |
Jag bjuder all Vakterna p� BigMac.....
Inte f�r att vara taskig men det m�ste k�nnas jobbigt att vara under 18 �r och vet att man inte kommer in p� s� m�nga st�llen....
| Originally posted by x-dream Inte f�r att vara taskig men det m�ste k�nnas jobbigt att vara under 18 �r och vet att man inte kommer in p� s� m�nga st�llen.... |
Fast x-dream , vi har ju ox� varit d�r... jag fixade falskleg n�r jag var 17 s� jag gick ut med et n�gra g�nger sen s� k�nde vakterna igen en och d� slapp man visa... va sura dom blev n�r jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!!
| gissa om!!!!! Han kommer spela 500 meter fr�n mitt jobb...en halvtimme fr�n d�r jag bor...och jag kan inget g�ra......missade honom f�rra �ret.....m�ste misa honom igen....FAAAAAAAAAAAAN! |
| Fast x-dream , vi har ju ox� varit d�r... jag fixade falskleg n�r jag var 17 s� jag gick ut med et n�gra g�nger sen s� k�nde vakterna igen en och d� slapp man visa... va sura dom blev n�r jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!! |
du kan ju alltid st� och h�nga utanf�r ... nej allts� jag verkligen lider med dig!!! S� du jobbar p� hamngatan?
x-dream---your box!!!