TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part IV
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by TimeportE on Jul-26-2004 11:15:

hee ik vind die prog enzo heel leuk natuurlijk maar ik vroeg me af of iemand toevallig weet welke nr's marco v laatste tijd aan het draaien is.. hij was tijdens de zomerfeesten lekker aan het draaien en sinds ik niet meer zo extreem op de hoogte ben van alle nr's wist ik vrij weinig te id'en (zijn eigen mixen enzo natuurlijk wel)...

Posted by Joost on Jul-26-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Dazzle
Amuka - Appreciate me (Rauhofer rmx)
Echt een super groovy, house track, maar niet te snel... tja hoe leg je dit uit. Luister 'm zeld maar!

Young Persians = Jump the next train
Echt super vocalen van Ben Lost. Heerlijke opbouw en een lekkere climax. Staat op Ahead mixed by Scott Bond

Inderdaad een heel goed nummer, is hij al uit op vinyl? Nee he?

Volgens mij moet het Young Parisians zijn trouwens (dus uit Parijs en niet uit Perzi� )

Posted by SnuggLe on Jul-26-2004 16:25:

quote:
Originally posted by sndh
ha, nou opzich niet alleen markus , luister eens een set van Shiloh, Blue Room Project of Damian DP!
Ik zit inderdaad echt de hele dag muziek te zoeken, te luisteren enzo. Ik zoek eigenlijk echt overal, en ja wie veel zaait oogst ook veel... Het is echt niet zo dat de tracks die ik post allemaal 'wel aardig' zijn, je zou ze toch echt ff moeten checken allemaal!! Een voor een superlekkere tunes! Deel dat graag met jullie, als iedereen er tenminste prijs op stelt natuurlijk

Ik stel het zeer op prijs, probleem is alleen dat ik die tunes dus allemaal niet kan vinden
Dus als mensen nou ook de SOURCE ofzo (mits die openbaar is ofzo) erbij zouden kunnen zetten, of uit welke liveset die komt, dan zou dat een heel stuk schelen.

Want nu is het maar een dikke opsomming, per dag 10 tracks. Maar d'r zijn paar mensen waarvan ik de nummers wel check, en van sommigen juist niet. Van Trancefool bv wel, een van de weinigen samen met Basd die nog wel eens technotracks posten, dus die probeer ik altijd wel te zoeken.

Posted by Creamfields23 on Jul-26-2004 19:45:

Ik heb net toevallig uit verveling De laatste Asot gecheckt. Hier zit een track in van Sander van Doorn - Dark Roast. Ongeloofelijke vette Tune

Ga zo meer info over deze kerel zoeken wat een talent

Posted by ahp2002 on Jul-26-2004 19:55:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik heb net toevallig uit verveling De laatste Asot gecheckt. Hier zit een track in van Sander van Doorn - Dark Roast. Ongeloofelijke vette Tune

Ga zo meer info over deze kerel zoeken wat een talent

Interview: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2343

Oude tracks:
Sander van Doorn - Loaded
Sander van Doorn - Punk'd
Sam Sharp & Ron v/d Beuken - Twister
Sam Sharp - Deep
Ron v/d Beuken - Timeless (Sam Sharp Remix)
E-Craig - The Beat Goes On (Sam Sharp Remix)

Nieuwere tracks:
4 Strings - Turn It Around (Sandler Remixes)
DJ Shog - Live 4 Music (Sandler Remixes) (werd in dezelfde show gedraaid)
Sander van Doorn - Dark Roast

Hij is ook bezig met een Sandler single die "The Theme" is genoemd voorlopig en die is zo goed dat het niet leuk meer is

Posted by Partyhardy! on Jul-27-2004 18:27:

Christopher Lobsinger - A Summer's Dream
Echt een talent die Christopher Lobsinger! ben zeer onder de indruk van hem, zowel op productie niveau als zijn draaikunsten!

Posted by basd on Jul-28-2004 07:58:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Christopher Lobsinger - A Summer's Dream
Echt een talent die Christopher Lobsinger! ben zeer onder de indruk van hem, zowel op productie niveau als zijn draaikunsten!

Bovendien is het echt nog een broekie.. Ik heb vorig jaar of twee jaar geleden een setje van hem gehoord via Proton, en daar stond toen als info bij dat ie een jaar of 15 was (weet de leeftijd niet meer helemaal precies maar jong was ie wel)..

Posted by MennoB on Jul-28-2004 15:55:

Dogzilla - Your Eyes

Wat een super plaat van Simon Patterson en Richie Kayvan. Super opvolger van hun vorige superplaat Dogzilla!!

Posted by tijs08 on Jul-29-2004 22:52:

Mavi - A Tribute to M&M's (Subsky's Solid Mix)
Fretwell - Silky Dirty (Pole Folder Remix)

2 heerlijke zomerse progressive tunes

Posted by Partyhardy! on Jul-31-2004 00:22:

De vetste Trance Tune van vorig jaar (Active Sight - The Search For Freedom) krijgt een waardig opvolger =>

Active Sight - Out Of Our Lives

Wat een plaat weer zeg! Zo behoort Trance te zijn!

Posted by moogwai on Jul-31-2004 09:49:

Inderdaad weer een megaproductie van M.I.K.E. en Fred Baker!
Daar wordt je weer helemaal vrolijk van.

Maar de tune van dit moment is voor mij echt Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon!

Posted by Esrem on Jul-31-2004 10:20:

quote:
Originally posted by moogwai

Maar de tune van dit moment is voor mij echt Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon!

Echt volkomen mee eens, I can't stop playing it!

Posted by HiGH_NrG on Jul-31-2004 14:07:

quote:
Originally posted by Esrem
Echt volkomen mee eens, I can't stop playing it!

Hee, jij bent maar 2 dagen ouder dan mij...

Posted by basd on Aug-02-2004 10:33:

Pressure Funk - Ghetto Jack (Adam Beyer remixes) [SOMA 086]

Al gereleased in 1999, en nu blijkbaar opnieuw geperst (want weer te krijgen bij in ieder geval only-djs). Kende de plaat nog niet, maar wat een lekker nummer zeg!

Hoe oud het origineel precies is weet ik niet, maar die klinkt nog wel een stuk ouder dan 1999. Behoorlijke oldschool technogeluiden.

De B-kant bevat twee remixes van Adam Beyer. De eerste is eerlijk gezegd behoorlijk monotoon en saai, maar de tweede maakt alles dubbel en dwars goed. Mooie synth vooral.

Posted by Esrem on Aug-02-2004 17:46:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hee, jij bent maar 2 dagen ouder dan mij...

Nou dan kan je makkelijk onthouden wanneer ik jarig ben en me dan feliciteren

Posted by Djeebie on Aug-03-2004 17:41:

Mylo - Destroy Rock 'n Roll (CD)

Lekker zomers album Drop The Pressure vond ik al lekker klinken, maar de rest van het album is eigenlijk nog wel beter.

Posted by tijs08 on Aug-04-2004 10:31:

Starkid - Box of Rain

Ik weet niet of iedereen het al gelezen heeft in de Music Discussion. Maar Starkid (Adam Spears) is vrijdag om het lven gekomen bij een auto ongeluk. Op 18 jarige leeftijd!
Te erg natuurlijk. Dit is 1 van zijn laatste producties, die weer laat zien dat Adam een waanzinnig talent was.

Slam - Lie to me

Heeerlijke zomer tune met wel veel vocalen en een heerlijke diepe basslijn!

Sucker DJ's - Lotta Lovin (Paradise Soul Remix)

Deepsky - Talk Like A Stranger (Nic Fanciulli/Skylard Remix)

Zeer lekkere remix weer, totaal verschillend van de rest met een wat funky basslijn. Al vaker door Sander Kleinenberg horen draaien.

Sebastian Ingrosso & John Dahlback - We Got The Muzik

gaan we nog veel horen! Past in meerdere straatjes. Ik wacht alleen op de dub

Way Out West - Fear (Instrumental)

Staat niet op het album deze versie, en hoewel ik de vocals errg goed vind mag deze versie er ook wezen

Posted by moogwai on Aug-04-2004 16:58:

Elevation & Kenneth Thomas - Preen

Ongelooflijk lekker zweefnummer

Posted by Bouma-Bros on Aug-05-2004 10:59:

Nikola Gala - Swing To Harmony (Matthew Dekay Remix)

Posted by LightForce on Aug-05-2004 11:21:

Ja ja ik leef nog vraag niet hoe maar leef dus nog...

echt eeuwen niet meer hier geweest maar ga even wat posten.

heb maar 3 favoerieten die ik grijs aan het draaien ben zowel thuis als in de auto.

- Monika Kruse - Latin Lovers (een wat oudere maar zo lekker in de zomer)

- Freestylers - Push Up (weet niet waarom maar nummer boeit me gewoon mateloos)

- N.E.R.D. - Maybe (Sander Kleineberg Remix)

Posted by basd on Aug-05-2004 11:47:

Adam Beyer & Jesper Dahlbeck - Redemption [SOMA 155]

B-kant van een nieuwe release van deze twee op Soma, de A-kant is wel een beetje een Michel de Heij-plaat maar de B-kant klinkt wel erg lekker (het sampletje tenminste, heb de track nog niet volledig gehoord).. Kan niet wachten tot ik em helemaal hoor.

sample a-kant (number in between)

sample b-kant (redemption)

Posted by Gonzo on Aug-06-2004 10:36:

The Prodigy - Out of Space [Booty Space Bootleg]

Voor de rest blijft Lexy & K-Paul - Move on Babe nog steeds hangen *zucht*

Posted by SnuggLe on Aug-06-2004 10:58:

quote:
Originally posted by Gonzo
The Prodigy - Out of Space [Booty Space Bootleg]

Voor de rest blijft Lexy & K-Paul - Move on Babe nog steeds hangen *zucht*

Die eerste was toch door Sander K gedraaid op Nature 1?
Lexy & Paul zijn sowieso vet, die Maydaysets van hen rocken, 2 x live gezien! Mixtechnisch verre van goed, maar het swingt wel!

Posted by Gonzo on Aug-06-2004 11:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die eerste was toch door Sander K gedraaid op Nature 1?
Lexy & Paul zijn sowieso vet, die Maydaysets van hen rocken, 2 x live gezien! Mixtechnisch verre van goed, maar het swingt wel!

Ja die eerste was mijn beruchte ID. Moguai draaide hem ook op N1 [set van Moguai is te vinden opmp3 *g*].

Lexy & K-Paul zijn echt chill. In September op Mysticland weer. Zin om mee te gaan naar Mysticland?

Posted by Bailey on Aug-07-2004 04:46:

Joey Beltram - Universal Mind

De b1 van de Beyonder EP. Super funky techno!

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »