TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by mjz 3-2 TILL TJECKIEN! v�ldigt v�lf�rtj�nt, hollands coach �r ett j�vla miffo... |
Men vad har du egentligen emot ditt land Scul?!?
Bortsett fran att coachen, enligt utsaga, ar ett javla miffo. 
Italienarna ar radda for att sverige och danmark ska spela 2-2 uppgjort nu och sla ut Italien...
Om det skulle bli 2-2 kommer 100% sakert tidningarna gora det till att det var uppgjort.
| Originally posted by Smeagol Men vad har du egentligen emot ditt land Scul?!? |
| Originally posted by ScuL det g�r f�r mycket off-topic om jag skulle skriva ner allt h�r. o jag orkar inte egentligen. jag ska kanske skriva en stor 'f�rklaringstr�d' n�r tiden kommer d� jag flyttar utifr�n h�r |
Hoppas allt �r bra mannen =) Sensation n�sta =)
MATCH Frankrike vs SUI
Plats: Est�dio Cidade de Coimbra
Arkitekt: Ant�nio Monteiro
Publikstat: 30000
Avspark: 20:45
Enjoy the GAME 
HRVATSKA!!!!!
Kom igen Kroatien g�r svennis arbetsl�s ikv�ll.
Arroganta engelska svin
1-0 Kroatien Niko Kovac (5)
hittade mitt inl�gg i klotterplanket
s� h�r tippade jag f�r 6 m�nader sedan
Grupp A
Portugal
Grekland
Spanien
Ryssland
Portugal och grekland g�r vidare.
Grekland en blivande stornation inom fotboll vann faktiskt �ver Spanien i kvalet och pressen p� Spanien �r enorm.
Grupp B
Frankrike
England
Schweiz
Kroatien
Frankrike och Kroatien g�r vidare
Frankrike europas b�sta lag �r klara. England som m�nga tror p� �r kaos. Kroatien vinner sin match mot England och g�r Svennis arbetsl�s
Grupp C
Sverige
Bulgarien
Danmark
Italien
Den grupp d� alla fyra �r bra nog att ta sig vidare
men Sverige �r ett bra lag och kan sl� exakt vem som helst.
Mitt tips �r att Sverige ,Danmark och Italien alla slutar p� 5 po�ng och m�lskillnad avg�r till Sveriges f�rdel med minst antal insl�ppta m�l
Grupp D
Tyskland
Letland
Tjeckien
Nederl�nderna
ajajaj Tyskland ,Tjeckien och Holland. n�n m�ste ut.
f�rdel Tjeckien �r det efter att ha haft Hollandi kvalet och vunnit �ver dom d�r. Tjeckien etta
Sedan Holland eller Tyskland. njaee jag har en "soft spot" fr� holl�ndkst fotboll s� hj�rtat s�ger Holland.
Sedan slutar det med att Frankrike vinner EM
| Originally posted by Kongo_kim HRVATSKA!!!!! Kom igen Kroatien g�r svennis arbetsl�s ikv�ll. Arroganta engelska svin |
*nananana* 
fyfan allts�, har aldrig f�rst�tt den svenska passionen f�r det engelska landslaget.. men jag vill verkligen att england ska bli krossat.
fanns inget underbarare n�r zidane s�nkte in sina tv� m�l och nu hoppas och tror jag p� portugal.
och rooney.. SERI�ST, AFTONBLADET �R HELT SKEVA, DE J�MF�R GRABBEN MED HENRY.. PLEASE!!!!......
jaja.. fuck england, go sweden. (sm�heja p� frankrike med)
Rooney m� vara bra, men jag gillar inte hans s�tt att spela fotboll.
Han spelar ruskigt v�rdsl�st, titta bara p� situationen med den schweiziske m�lvakten i den 18:e minuten under matchen i torsdags!
Full satsning utav Rooney med dobbarna f�re, hade han tr�ffat mer s� hade han �kt ut. Nu blev det tyv�rr bara varning...
Tr�ffas m�lvakten i ansiktet av ett utstr�ckt ben som Rooneys kan det g� illa, riktigt illa...
Men nu hoppas vi p� Sverige ikv�ll, jag �r sugen p� 2-2...
Bara f�r att kn�cka Italien 
jag tror att det blir j�mt men jag hoppas att de vinner iofs 
jag hoppas fan italien �ker ut.. hade varit s� j�vla skoj va 
dr�mscenario.. Swe-Dan 2-2, OCH att Italien tappar po�ng mot Bulgarien, vore st�rtsk�nt 
Det skulle va kul att spela oavgjort f�r att reta Italienarna... men dom tjatar bara om 2-2 hela tiden s� 1-1 eller 3-3 vore roligare 
F�r�vrigt s� tror jag att om tex. det st�r 2-2 och det �r 10 minuter kvar p� matchen s� l�r inte n�t av lagen jobba direkt h�rt f�r att vinna utan spela mer safe...
F�r�vrigt hoppas jag helhj�rtat p� vinst f�r v�rt bl�gula lag 
| Originally posted by SteveTranz4ever s� 1-1 eller 3-3 vore roligare ![]() |
hmmm...jag dr�mde att Sverige torskade med 3-2 mot Danskarna....v�gar man s�tta en hundring p� det?
Jag ber till gud att det blir 2-2
Hade inte Italienarna b�rjat med konspirationsteorier s� Kunde vi g�rna hj�lpa dom genom sl� Danmark men nu nej aldrig j�vlar.
Alltid ska dom skylla p� konsprirationer minns VM 2002.
riktigt d�ligt spel f�rsta 30 min, men sverige �r p� g 
HAHAHA S��� UNDERBART... nu �r vi vidare
Nu �r jag hes igen

BYE BYE ITALIA
hahahahahahahahahahahaha
s� j�vla underbart
s� j�vla sura italienarna �r p� oss nu 

hahaha
FAaaaaaaaaaaaaaaann vad jag skrikade p� slutet
LOL 
o sen blev det upperbarligen ocks� 2-1 f�r Italien hehe va surt f�r dem. 
JJJJJJJJJ AAAAAAAAAAAA AAAAAAA!!!!!!!!!!!
Sverige dominerar
2-2 hahaha italienarna kommer st�mma oss....
CIAO CIAO ITAAALIAAA..........

h�rligt
dock var inte matchen S��� intressant... f�rutom de sista 2 minuterna