TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Posted by Joost on Aug-15-2004 20:02:

Dan kijken mensen toch raar op... draait hij eerst iets van perry o'neil ofzo, en daarna ineens "BASS MOET JE NIET HOREN!!! DIE MOET JE VOELEN!!!"

Posted by emma on Aug-15-2004 20:52:

was weer gezellig feestje met leuke partypeople
allen baal ik dat ik sander net gemist heb

pix staan hier => http://www.emmaspartypictures.com/3DJ's/

Posted by Tom Lont on Aug-15-2004 21:18:

Link werkt niet Emma, misschien is het ' in de link het probleem.

Posted by dj_spare on Aug-15-2004 21:25:

werkt inderdaad niet...

Posted by ambs on Aug-15-2004 22:52:

op de gewone site staat die link ook niet meer......

Was een supervet feestje, echt geweldigggggggggggggg

Posted by GrooveCollect. on Aug-16-2004 02:20:

Ben hier dus ook geweest. Meende nog wel wat mensen (Emma met wat andere meisjes geloof ik) te herkennen van foto's die ze hier geplaatst hebben (DV bijv.) Zal hier me reportje plakken wat ik voor mijn board geschreven heb. Is niet echt positief ten opzichte van trance dus of het verstandig is op een trance forum weet ik niet.
Maar ja, who gives a f...

Na ons bootavontuur vorige week na DV hadden we de smaak gelijk te pakken en hadden we ons zelf dit keer op de gastenlijst laten zetten voor een feestje op de Ocean Diva. Mooi schip bleek achteraf, want we waren er nog nooit aan boord geweest. Dit was ook de voornaamste reden om er naar toe te gaan, want aangezien we niet echte trance liefhebbers zijn gingen we niet voor de muziek. Een groepje van 6 vrienden leek dit ook wel wat en omdat het nog niet uitverkocht waren we dus ineens gezellig met zijn 8en daar.

Aangezien Remy moest openen en we waarschijnlijk hem wel het beste zouden gaan vinden waren we al om 11 uur aanwezig. Remy was nog maar net begonnen, want hij had daarvoor nog een uurtje gedraaid op het FFWD eindfeest. 1 van de BoumaBros. had de eerste 3 kwartier voor hem ingevallen. Het was al redelijk druk en na een rondje lopen om het schip te bekijken en Remy ff een biertje te hebben gebracht (standaard procedure als we naar Remy gaan) kwam de rest van de groep binnen en kon het feest beginnen.

Remy draaide een erg lekker openingssetje met wat funky dingetjes en wat tribal plaatjes. Publiek was nog wat mat, maar je kon goed merken dat we hier met trance publiek te maken hadden, want als Remy dan incidenteel een plaatje op zette waar een breakje in zat met een melodietje en een climax incl. roffeltje dan schoten ze allemaal wakker en gingen ineens de handen in de lucht. (jawel, zo simpel is dat dus...)

Rond half 1 zou Markus Schulz het over nemen. Het was ondertussen al vol gelopen. Dat is het leuke aan zo'n bootfeest. Je weet dat op een bepaalde tijd iedereen binnen is, want dat ding gaat ook nog varen.
Schulz had ik nog nooit live gehoord, maar kende wel zijn setjes van de radio in ASOT bij Armin. Deze vind ik wel leuk, vooral als er wat stevigere dingen in zitten die meer proggie klinken. Helaas moesten we tot het laatste half uur wachten voordat die sound voorbij kwam, want de eerste anderhalf uur waren toch iets te trancy voor mij.
Hij nam heel raar over van Remy. Alle diepgang gelijk er uit en meteen van die lichte tingeltrance. Zaten wel mooie platen tussen, maar het was iets te lief voor mij. Dat dit meer aan mij lag was natuurlijk wel duidelijk, want de zaal ging helemaal los tijdens zijn set en daar gaat het natuurlijk om.

Nick K kwam ook nog binnen met Lemon 8 om Remy te horen en was dus teleurgesteld toen die hoorde dat Remy al geweest was. Hij irriteerde zich redelijk aan de muziek, maar omdat de boot ondertussen was gaan varen kon hij er niet meer af.

Om half 3 ging de man zelf draaien. Armin van Buuren had er duidelijk plezier in en ook het publiek liet weten dat ze het naar hun zin hadden. Elke plaat gingen de handjes weer de lucht in en schreewde de mensen (leuk he die climaxjes elke plaat). Wij hebben ons maar niet te veel aan de muziek proberen te storen hoewel dat best wel eens moeilijk was. Ik vind vaak bij die trance platen dat na de break die zware synth strings die er ook vaak dik bovenop liggen, te lang onveranderd door zeuren. Maargoed, na ook de trance hitjes 'The Silence' (welke remix weet ik niet, maar dat is ook niet belangrijk, want er gaat toch niks boven het origineel), Rounce @ Nothing (grappige mash-up) en 'the orange theme' (ook weer zo'n 2004 remixje) was het ondertussen 5 uur.

We hebben ons prima vermaakt, leuke mensen (wel veel jong publiek) en een toplokatie. Jammer dat Armin die lijn van de stevigere dingen die minder trancy waren af en toe in zijn set niet doorzette, dan had het een topavond geweest. BoumaBros, nice to see you again.

Daarna nog ff naar de Revolution gegaan, want daar was de Reactor after van de FFWD dansparade bezig. Eigenlijk kwamen we er niet meer in, omdat het bijna afgelopen was maar dankzij Nick K konden we toch gratis naar binnen. Wettelijk mag er tussen 6 en 7 in Rotterdam niet gefeest worden, dus ging de muziek uit, maar we mochten wel binnen blijven en ook de bar bleef gewoon schenken. Om 7 uur begon Erick E te draaien (jaja, muzikaal zat het ons niet mee deze avond). Hoewel het maar een heel klein tentje is en er wat vage mensen en veel kleine en grote crimineeltjes binnen zitten met onderdanige vrouw, is het er toch wel redelijk gezellig. Iets later dan de bedoeling was (half 10) kwam ik thuis.

Hoewel ik de eerste 10 jaar dat ik uit ging wel geregeld naar feesten ging waar trance gedraaid werd, was het nu alweer een jaar of 5 geleden. Volgende week waarschijnlijk na Mysteryland naar Paul van Dyk in de Powerzone en dan heb ik gelijk weer genoeg trance gehoord voor de aankomende jaren.

Posted by MaGiK54 on Aug-16-2004 06:07:

Cool verslag GrooveCollect.

Posted by emma on Aug-16-2004 07:19:

quote:
Originally posted by Tom Lont
Link werkt niet Emma, misschien is het ' in de link het probleem.

soory

vanav zal het wel weer in orde zijn denk ik

Posted by Freezel on Aug-16-2004 08:46:

quote:
Originally posted by emma
soory

vanav zal het wel weer in orde zijn denk ik

Vanavond zeker

Posted by Matthijs on Aug-16-2004 09:13:

We zijn inmiddels alweer twee dagen verder, maar toch kan ik het niet laten om ook even te zeggen dat het een superfeest was!!! Geweldige muziek en veel leuke mensen, hopen dat het over twee weken op Ibiza (precies dezelfde line-up ) net zo gezellig wordt!

Posted by Joost on Aug-16-2004 10:13:

Het verslag is idd een beetje anti-trance :P Maar goed, ieder zijn stijl he

Posted by emma on Aug-16-2004 11:54:

http://www.emmaspartypictures.com/Boat/

nu staan ze er goed op en is helemaal in orde!
ENJOY

Posted by Joost on Aug-16-2004 12:26:

quote:
http://www.emmaspartypictures.com/Boat/

nu staan ze er goed op en is helemaal in orde!
ENJOY

Supermooie foto's! Je hebt Markus er ook in rare poses op weten te krijgen haha!

Posted by Tom Lont on Aug-16-2004 12:33:

Zeker mooie foto's Emma, iedereen had er duidelijk zin in

Posted by SnuggLe on Aug-16-2004 12:53:

Super verslag Jerry! Alles goed verwoord.
Kan het me eigenlijk helemaal indenken.
Zo is trance dus voor niet tranceliefhebbers. Jammer dat er niemand verder op ingaat hier die het wel een goede avond vond.......maarja.

Ben benieuwd hoe mensen die niet van Progressive houden deze muziekstijl eigenlijk zien.

Posted by basd on Aug-16-2004 13:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben benieuwd hoe mensen die niet van Progressive houden deze muziekstijl eigenlijk zien.

Open eens een thread op PF en laat je flamen

Posted by Miss Proximus on Aug-16-2004 14:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe

net zoals jij het 3 jaar geleden zag...saai

Posted by Joost on Aug-16-2004 14:22:

Ik heb niet eens een duidelijk beeld van wat nu wel en wat geen prog is...

De hele CD Coldharbour Sessions 2004 = prog?
Probspot = prog?
Perry O'neil = prog?

Posted by moogwai on Aug-16-2004 15:52:

Idd leuk verslag GrooveCollect

Weet eigenlijk niet wat er dan negatief aan is?? Het is niet zijn favoriete muziek (als ik ergens in kroeg kom, irriteer ik me ook aan de muziek ), maar voor de rest hebben ze zich goed vermaakt. Er hing gewoon een hele goede sfeer en het publiek ging goed uit z'n dak. Wat wil je nog meer?

Ik vond ook niet alle "trance" die er gedraait werd helemaal te gek, ik vond soms een plaat ook "te lang door zeuren" (heb ik ook met andere muziekstijlen). Maar dit hou je toch altijd...

quote:
Originally posted by Joost
Ik heb niet eens een duidelijk beeld van wat nu wel en wat geen prog is...

De hele CD Coldharbour Sessions 2004 = prog?
Probspot = prog?
Perry O'neil = prog?

Dit is progressive trance. Je hebt ook progressive house, progressive breaks. etc
Het zit gewoon tussen trance en progressive in. Hetzelfde heb je min of meer techtrance, wat tussen techno en trance inzit.
Echte progressive freaks willen het geen progressive noemen en de pure trance fanaten vinden het vaak maar saaie muziek. Zo kun je het ook omschrijven

Posted by Joost on Aug-16-2004 18:18:

Dat "te lang doorzeuren" heb ik ook wel eens ja. Maar gelukkig had ik daar tijdens Three DJ's geen last van. Ik heb het vooral als ik zelf aan het mixen ben; dan heb ik zin om de volgende plaat erin te mixen, terwijl de vorige nog maar een minuutje bezig is

Maar inderdaad, die tracks lijken mij ook het beste in het hokje "progressive trance" passen. D� stijl voor mij

Posted by Matthijs on Aug-16-2004 19:43:

quote:
allen baal ik dat ik sander net gemist heb

had je maar niet zo vaak naar de WC moeten gaan onderweg, eigen schuld!

Posted by Bouma-Bros on Aug-17-2004 10:42:

Was een geslaagd avondje!

Hier nog even de tracklist van Sander:

01. Pole Folder Feat. Sandra Ferretti - Protected (Blue Room Project Remix) [EDM Digital]
02. Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay Vs. Proluctors Trousy Mix) [Deep Records]
03. Matthew Dekay - Mono-Chrome [Deep Focus]
04. �zg�r Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [CDR]
05. Dousk - Pa Dida [Bedrock]

Posted by dromertje on Aug-17-2004 11:57:

zal me even snel voorstellen

ik ben michel broertje van dj lex
IK heb deze kansloze nick dromertje genomen omdat de eerste 25 die ik probeerde bezet waren

Trance boeit me niet zo veel meer armin in de asta vond ik al eigenlijk niks dus ging ik meer voor markus.

NOu markus draaide echt perfect paar nieuwe onbekende platen voor me die ik tochwel erg goed vond en na flash brothers - amen kon die al niks meer fout doen voor mij.

Armin daarentegen vond ik slecht harde trance platen met breaks die johan gielen zelfs niet mooi vind. Maar heb me goed vermaakt want de sfeer was perfect en toch nog wel wat bekenden tegengekomen.
VOor mij iig voorlopig even geen armin meer want die heb ik nou wel een beetje gezien.

Oh en ik post zo laat omdat ik nog niet kon posten maar jahbeter laat dan nooit

Posted by Three 'O Three on Aug-17-2004 12:06:

Hey broertje van d� dj Lex, je hebt idd een vage nick, maar hij past wel goed bij je slaapgedrag/stoornis

Posted by dromertje on Aug-17-2004 12:09:

haha jah hij is wel toepasselijk he

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »