TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by JayBee on Aug-25-2003 19:35:

hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front (altså kenny)

Posted by Endre on Aug-25-2003 19:38:

sluta bråka om brudarna yao, det är oartigt rätt upp i fejjan på dem. Har ingen aning varför jag bryr mig om att posta en bild men jag antar att ni måste se...the almigthy him self.

Posted by zomn on Aug-25-2003 19:46:

Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen.

Posted by JayBee on Aug-25-2003 19:47:

quote:
Originally posted by zomn

Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen.

ååh stilig

Posted by teski on Aug-25-2003 20:04:

quote:
Originally posted by Nicke
Å nä du o ni andra. Ni kan strida om Glorie, men Teski e min. Det var ju trots allt jag som fick hit henne (efter många om och men). Jag har talat med henne om dittan och dattan på MSN och ICQ. Vi har tom ganska lika smak när det gäller brudar. Vi har så mycket gemensamt. Så ställ er alla i kö. Låååååångt bort.

Glorie, inget illa menat. Hoppas att du inte tar illa upp för att jag prioriterar en nybörjare högre än dej..

Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr)
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk)

Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*
NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå)

st_Andrew, He he he tag det inte personligt *blåser där det gjorde ont* (:
Och jag anser inte att man är är computer nerd om man sitter vid lunar o degar *skrattar* Då är man ett community freak (;
Vill upplysa att jag _inte_ har lunar... neh usch för sådana tokigheter...

Naturbegåvad. Ödmjuk. Respekterad. Datanörd

Posted by mindshooter on Aug-25-2003 20:08:

quote:
Originally posted by JayBee
hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front (altså kenny)

hahahaha Stora svettiga muskler kanske....Y-front har jag bara på¨fredagar....

Posted by dbl on Aug-25-2003 20:08:

quote:
Originally posted by teski

hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också

Posted by teski on Aug-25-2003 20:23:

quote:
Originally posted by dbl
hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också

Ha ha ha ha, and a very nice one that is..
Han kommer bli så grinig på mig sedan (;
*gömmer mig bakom sten i skogen* (mjo, det finns många sådana här..)

Nicke, put that thing right back where it came from! *pomm pomm bom* (Monsters inc.)

Posted by nekholm on Aug-25-2003 21:28:

quote:
Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!

Hehe

quote:
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA

Ja, men jag kom på det senare. Det var på SP, eller hur?

quote:
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr)

quote:
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk)

Vadådå? Hon va söt ju Lite smal kanske, men ändå

quote:
Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*

Hmm.. Kinky *tänker på piskan*

Posted by teski on Aug-26-2003 05:08:

Nicke, tänker inte ens skriva vad jag tyckte om henne..
Du vet precis vad jag menade... isch isch.. *tittar på dig*
Och naj naj.. inte var det kinky.. ville bara visa dig vart din plats var (; *lol*
Hey! Och att säga att jag är min alledens egna... det borde du vara glad över.. Jag kastar mig inte i vilkens famn som helst.. (;

När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? *lol*
Extremt good job mister Ekholm

Posted by nekholm on Aug-26-2003 12:44:

quote:
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? *lol*
Extremt good job mister Ekholm

Ja det måste jag, så att alla vet det

Posted by mindshooter on Aug-26-2003 13:01:

quote:
Ja det måste jag, så att alla vet det

vet vad?

Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje.

Posted by dbl on Aug-26-2003 13:22:

quote:
Originally posted by mindshooter
vet vad?

Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje.

hehehehehe... e du säker på att det inte bara e godis med vinbärssmak i

kanske bäst att göra en andra koll på det du...
och e det inte så, så ringer jag ghostbusters på direkten

Posted by teski on Aug-26-2003 13:28:

NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol*

Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? Inget illa menat nu NikkePikke (;

Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol*

Posted by mindshooter on Aug-26-2003 13:53:

quote:
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol*

Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? Inget illa menat nu NikkePikke (;

Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol*

hehe jag förstod att den var gjord i paint bara jävlades med honom eftersom han ville att alla skulle veta

Fritid och fritid....det ingår i mina dagliga sysslor att ta reda på sånt där....nu fick jag upp en citron...mums

Posted by St_Andrew on Aug-26-2003 13:57:

quote:

jag tror det var nått skumt med eran resa till holland, nån ande som vill säga något kanske =)

Posted by keddo on Aug-26-2003 14:15:

quote:
vet vad?

heh, de du skriver är sant .. varje gång jag käkar gott & blandat så får jag upp dom där äckliga söt-salta skruvarna 5 gånger irad, den senaste gott & blandat jag käka var faktiskt fylld av sådana; tror dom gjorde det med flit

Posted by keddo on Aug-26-2003 14:24:

btw, hadde jag inte varit så jävla snål så hadde jag gått och köpt en digital kamera, för mina 5 tusen jag har över

Posted by nekholm on Aug-26-2003 14:37:

Jaja TeskiPeski, bättre nu då?

Posted by SteveTranz4ever on Aug-26-2003 17:12:

Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ha ha

Förmodligen det mest normala kort jag lagt här...

Posted by teski on Aug-26-2003 17:26:

quote:
Jaja TeskiPeski, bättre nu då?

ey!...... don't push it (;
Mjo det var mkt bättre *lol*
You've got skillz dudeii (:
Keep it up *nickar*

Posted by dj_hysterix on Aug-26-2003 17:42:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

JO det är sant stävä .,..alla andra kort du har lagt upp blir man skrämda av.. (förutom det med corsten och kidvicious)

Posted by n0bben on Aug-26-2003 18:20:

Question

hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju

Posted by Glorie on Aug-26-2003 18:42:

Thumbs down

quote:
Originally posted by n0bben-
hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju

verkligen inte.. jag har suttit på jobbet hela kvällen (och fortfarande) och har bara inte haft tid att skriva nåt! typ..
det e ju bara spam i denna tråd nu!!! min åsikt e att de som spammar, sätter er och chattar istället.. det här e ju rena lekstugan!!!

jag undrar.. va e detta?

"ey!...... don't push it (;
Mjo det var mkt bättre *lol*
You've got skillz dudeii (:
Keep it up *nickar*"

inlägg borde raderas.... morrrrrr

(steve, vilken fiiiiiin bild förresten)

BTW!!! Klotterplanket E INTE till för att spamma i.. sitta å chatta i.. de kan man göra på annat håll... klotterplanket har annat syfte...

de var allt.. nu får ja sluta editera..

Posted by hustler on Aug-26-2003 19:18:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ha ha

Jäklar vad snäll du såg ut

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »