TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front
(altså kenny)
sluta bråka om brudarna yao, det är oartigt rätt upp i fejjan på dem. Har ingen aning varför jag bryr mig om att posta en bild men jag antar att ni måste se...the almigthy him self.

Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen.
| quote: |
Originally posted by zomn ![]() Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen. |
| Originally posted by Nicke Å nä du o ni andra. Ni kan strida om Glorie, men Teski e min. Det var ju trots allt jag som fick hit henne (efter många om och men). Jag har talat med henne om dittan och dattan på MSN och ICQ. Vi har tom ganska lika smak när det gäller brudar. Vi har så mycket gemensamt. Så ställ er alla i kö. Låååååångt bort. Glorie, inget illa menat. Hoppas att du inte tar illa upp för att jag prioriterar en nybörjare högre än dej.. |

| Originally posted by JayBee hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front (altså kenny) |
| Originally posted by teski NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå) |
| Originally posted by dbl hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också |

put that thing right back where it came from! *pomm pomm bom* (Monsters inc.)
| Originally posted by teski Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha! |

| Originally posted by teski Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA ![]() |
| Originally posted by teski Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså ![]() Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr) ![]() |

| Originally posted by teski Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk) |
Lite smal kanske, men ändå 
| Originally posted by teski Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (; *skrattar* NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå) ![]() |
*tänker på piskan*
Nicke, tänker inte ens skriva vad jag tyckte om henne..
Du vet precis vad jag menade... isch isch.. *tittar på dig* 
Och naj naj.. inte var det kinky.. ville bara visa dig vart din plats var (; *lol*
Hey! Och att säga att jag är min alledens egna... det borde du vara glad över.. Jag kastar mig inte i vilkens famn som helst.. (;
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint??
*lol*
Extremt good job mister Ekholm 
| Originally posted by teski När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? *lol*Extremt good job mister Ekholm |
| Originally posted by Nicke Ja det måste jag, så att alla vet det |

| Originally posted by mindshooter vet vad? ![]() Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |

NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* 
Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh?
Inget illa menat nu NikkePikke (;
Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol*
| Originally posted by teski NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* ![]() Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol* Gör inte duh? Inget illa menat nu NikkePikke (;Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol* |
bara jävlades med honom eftersom han ville att alla skulle veta 
| Originally posted by mindshooter Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
| Originally posted by mindshooter vet vad? ![]() Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
btw, hadde jag inte varit så jävla snål så hadde jag gått och köpt en digital kamera, för mina 5 tusen jag har över 
Jaja TeskiPeski, bättre nu då? 
Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för
ha ha
Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... 
| Originally posted by Nicke Jaja TeskiPeski, bättre nu då? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... |
(förutom det med corsten och kidvicious)
hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju 
| Originally posted by n0bben- hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju |
min åsikt e att de som spammar, sätter er och chattar istället.. det här e ju rena lekstugan!!!

| Originally posted by SteveTranz4ever Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ha ha Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... |