TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by HBtje je mag er best wezen hoor |
is er al een tracklist?
Originally posted by Passiva LOL.. anders dans ik eventjes (x 100) te veel! |
goed bezig !
was die stomme drum aap er trouwens ook weer aanwezig of deze keer niet?
| Originally posted by Frankisback was die stomme drum aap er trouwens ook weer aanwezig of deze keer niet? |
| Originally posted by sanderheijnen2 is er al een tracklist? |
mijn foto's staan ook op pf
vooral de foto van markus en ozgur is vet 
Originally posted by Passiva LOL.. anders dans ik eventjes (x 100) te veel! |

| Originally posted by Partyhardy! Gast, er komt geen tracklist omdat het niet is uitgezonden. In deze thread staan een aantal titels, daar zul je het mee moeten doen... |
| Originally posted by Esrem WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17 |

| Originally posted by HBtje je mag er best wezen hoor |
| Originally posted by eieregooie Of mensen die denken dat ze overal boven staan van laten we zeggen, 24? |
Zo, net wakker geworden..
was wel een relaxed feestje, vooral Markus Schulz deed het erg goed, met synergy - hello strings flink opgepitched. Kwamen om 23.00 aan, toen �zg�r draaide was het echt lekker druk al, en begon de stemming erin te komen. Nog leuk met Ralph Kyau staan praten (did Armin really play our track at ASOT?) 
Remy draaide wel OK, maar niet echt dat je je de volgende dag herinnert. Armin begon sterk met Antidote - Velocity, wat een vette donkere track is dat toch. Daarna ben ik toch naar Perry O'Neil gaan luisteren. Het geluidssysteem was ruk, maar de sfeer daar was gezellig. Echt heel veel TA's. Leuk om Freezel te ontmoeten, eindelijk eens!
Verder lache met Partyhardy zoals altijd en de andere gasten (Moogwai, Ei, die vage vriend Ei
) en wat er al dan niet rondliep.
Vanaf 4.00 in de donkere nacht aan de rand van het schip staan flyeren voor Trance.nu feestje, wat erg gezellig was toch wel! Leuk als een gast een flyer resoluut afwijst, terwijl zn vriendin er 2 pakt?!
nou op naar 5 nov 
Hahahaha, Kolkie staat weer lekker fout op die foto's van Fransje! 
| Originally posted by @win In het tracklist topic staan anders een heleboel platen hoor |
| Originally posted by SnuggLe Nee hoor, alleen boven jou Ei! |
| Originally posted by ahp2002 Ei, die vage vriend Ei ![]() |
| Originally posted by eieregooie (K) |
Zeker weer een vet feestje!
Muziek was top, altijd vet als er klassiekers gedraaid worden (Airwave - Save Me
).
Alleen jammer dat lemon 8 voorin draaide met klote geluid.
| Originally posted by Partyhardy! Kelis - ID |
Brian Cross draaide Rio Addicts - Crossroads zelfs 3 keer!
Hij opende ermee iets voor tien uur, maar omdat men pas iets na tienen binnen werd gelaten besloot hij om de naald weer even terug te zetten! Dat was wel apart, maar ach, 't is toch een superplaat!
mijn fotos: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...mName=OceanDiva
| Originally posted by Zehra mijn fotos: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...mName=OceanDiva |
als ik dit allemaal zie.. zou ik echt ook is naar die ocean diva feestjes willen gaan.. alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van!

Gewoon zelf gaan dan, genoeg TA-ers te vinden altijd 
| Originally posted by Daveje alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van! |
| Originally posted by Esrem Heb beetje hetzelfde probleem, maar gewoon blijven proberen mensen over te halen of meer mensen leren kennen |
Via TA en andere forums/fora en meeten op feesten al veel mensen leren kennen
| Originally posted by Daveje als ik dit allemaal zie.. zou ik echt ook is naar die ocean diva feestjes willen gaan.. alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van! |