TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor �Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in premi�re. Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor �Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy. �Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. �Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. �Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.' �Een heleboel mensen zeggen �Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life! Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in premi�re. haha wat een gek! |
| Originally posted by jbz Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie! |

| Originally posted by SnuggLe Wil Eternal Sunshine of the Spotless mind nog zien en Dirty Pretty things. Aanraders of niet, volgens mensen hier? |
| Originally posted by moogwai Zeker een goede film, moet je wel samen met je vriendin kijken dan |
Eternal Sunshine of the Spotless mind dus, die andere ken ik niet
Dit is gewoon een leuke en aparte film over een relatie, en dat vinden vrouwen altijd wel interessant 
Ben net naar National Treasure geweest en vond het echt een hele gave film. Heb echt 2 uur dik zitten genieten.
Alleen wat wel schraal was dat de rol er ineens mee nokte en toen moesten we iets van 20 minuten wachten totdat ze de rol er weer op hadden. 
| Originally posted by jbz Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie! |
| Originally posted by moogwai Eternal Sunshine of the Spotless mind dus, die andere ken ik niet Dit is gewoon een leuke en aparte film over een relatie, en dat vinden vrouwen altijd wel interessant |
Ik heb een paar weken terug ook Garden State gezien en vond het ook wel een goede film...hij staat ook aardig hoog op imdb.
Gister nog Before Sunset gezien, ook wel goede film...kwam er later pas achter dat dit een sequel was van before sunrise. Opzich wel grappig omdat het verhaal zich 9 jaar later afspeelt en ook pas 9 jaar later is opgenomen. Op imdb staan voor de rest wel goede kritieken op deze film...ik vond hem wel goed maar wel een beetje sloom.
National Treasure is wel lachen film als je gewoon ff een goede actie/adventure film wilt zien 
Ik zag net de trailer van 'The Fantastic Four', je weet wel van Marvel Comics.
Ja, ik weet het, alweer een stripverfilming, maar ik vind het wel vet hoor. En natuurlijk is het geen film met een superplot, maar goed, zulke films motten er ook zijn 
Trailer 'The Fantastic Four'
Garden State is inderdaad een hele goede film. De soundtrack is ook erg goed (Frou Frou - Let Go, het eerste nummer tijdens de aftiteling, wat een pareltje
)
Past in het rijtje: Before Sunset, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind en Lost In Translation (die is ook geweldig)
Gisteravond in bios Un long dimanche de fian�ailles gezien. Is met dezelfde actrice van Am�lie, liefdesverhaal over een vrouw die haar doodgewaande vriend na de Eerste Wereldoorlog zoekt. Goede film en een verrassend einde
Garden State ook gezien in het filmhuis hier..............wat een SUPERfilm zeg!
Heel gewoon, maar steengoed! Ben ook verliefd op de soundtrack....... en de dame!
Goede tip in ieder geval, bedankt!
Gisteravond maar eens thuis gebleven.
De volgende films gezien:
The Aviator
Goede film, maar niet echt mijn type film.
Meet The Fockers
Opvolger van Meet The Parents en even hylarisch!
| Originally posted by Opti Gisteravond in bios Un long dimanche de fian�ailles gezien. Is met dezelfde actrice van Am�lie, liefdesverhaal over een vrouw die haar doodgewaande vriend na de Eerste Wereldoorlog zoekt. Goede film en een verrassend einde |
Zaterdag naar National Treasure geweest... echt Disney-verhaal 'op zoek naar de schat'!
Maar wel een aardige film!
Gisteravond Twisted gekeken, apart verhaal, af en toe een beetje ongeloofwaardig, maar je wordt wel meegezogen in de film, einde toch nog redelijk verrassend!
vind het wel cool dat nadat ik the garden state had aangeraden dat zoveel mensen em ook zijn gaan kijken (toevallig of op aanraden).. het is idd een erg vette film! heb erg genoten van portman en zach baff (die ook geniaal is in scrubs uiteraard
)..
trouwens ik was zaterdag naar alexander geweest, ik snap neit dat zoveel mensen die film bashen.. ik vond het zelf een erg goede film zelfs! vette actie, goed verhaal, goed acteer door kilmer, jolie en farrel.. ik snap wel dat de film op imdb zo'n laag cijfer haalt, oliver stone is nooit echt goed gevallen in amerika en zijn kijk op zaken wordt dan ook continu afgezeken daar door reviewers met tunnelvisie.. alexander, top film!
Heb Garden State idd ook gezien in november ofzo maar afgelopen maand nog maar is gekeken want vond het echt een supergoeie film
Maar ik postte ff omdat ik The Aviator zon goeie film vond en die wou ik dus aanraden 
Vorige maand ook Meet The Fockers gezien en die was ronduit geniaal weer 
Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man!
Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers!
Heeft iemand al 'House of flying daggers' gezien?
| Originally posted by SnuggLe Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man! Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers! |

| Originally posted by Glaniskanis Staat al een tijd op de hd ja ![]() Frou Frou - Let Go House Of Flying Daggers heb ik hier liggen op dvd maar nog niet gezien |
National Treasure is idd een vermakkelijke film. Het heeft een aardig verhaal en de spanning zit er goed in.
| Originally posted by TimeportE trouwens ik was zaterdag naar alexander geweest, ik snap neit dat zoveel mensen die film bashen.. ik vond het zelf een erg goede film zelfs! vette actie, goed verhaal, goed acteer door kilmer, jolie en farrel.. ik snap wel dat de film op imdb zo'n laag cijfer haalt, oliver stone is nooit echt goed gevallen in amerika en zijn kijk op zaken wordt dan ook continu afgezeken daar door reviewers met tunnelvisie.. alexander, top film! |
| Originally posted by basvh sja en bij de geschiedheidkundige scoor je ook geen bonus punten door alexander bi/homo neigingen te geven. |