TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2005
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by Jasperovitsj on Dec-27-2004 13:54:

quote:
Originally posted by djcresto
heb een 5tal offertes gemaakt en heb al het eerste antwoord binnen.

bus 18 pers: 410 euro btw incl
= 23euro/pers

bus 30 pers: 500 euro
= 17euro/pers

Dit is op basis van vertrek in Antwerpen denk ik. Aangezien Antwerpen-Utrecht niet zo ver is zou de prijs nog al eens kunnen verschillen naarmate je opstapplaatsen hebt die een pak verder zijn gelegen.

http://www.metropole.be/nl.html

Dat klinkt inderdaad heel mooi!

Voor die prijzen zou ik absoluut voor een bus gaan!

Posted by SilentEagle on Dec-27-2004 18:19:

Onder de 25 euro neem ik ook liever de bus dan met de auto te gaan...

Posted by Kaidreas on Dec-27-2004 18:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En de enige persoon bij ons die dronken wordt is Dries, en die laten we gewoon op de achterbank zijn roes uitslapen, zonder knopjes in de buurt

ik ben nog nooit dronken geweest in jullie bijzijn als ik me niet vergis. kpeins da xilver alleen maar die eer heeft ge had om me dronken te zien.
anyways. mja in den auto slaap ik altijd... hehehe

merci meltoz en silent voor de complimentjes.

Posted by djcresto on Dec-27-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ben nog nooit dronken geweest in jullie bijzijn als ik me niet vergis. kpeins da xilver alleen maar die eer heeft ge had om me dronken te zien.
anyways. mja in den auto slaap ik altijd... hehehe

merci meltoz en silent voor de complimentjes.

beta party???

Posted by Kaidreas on Dec-27-2004 18:34:

^ahja was ik al vergeten

Posted by djcresto on Dec-27-2004 18:35:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^ahja was ik al vergeten

idd zo zat waard ge

Posted by TOR on Dec-27-2004 18:43:

ticket is binnen

Posted by djcresto on Dec-28-2004 09:34:

Ik heb hier ondertussen een offerte of 8 gedaan denk ik. Ik denk te mogen veronderstellen dat we definitief met een bus gaan. Ik denk wel dat we zeker zo een bus van 18 personen moeten gevuld krijgen. Dus start ik hier nu een roll call wie er zeker allemaal meegaat. Bij de offerteaanvraag heb ik meestal rekening gehouden met vertrek in Antwerpen. Indien er voldoende interesse is en de prijs haalbaar kunnen er misschien ook stops gehouden worden in bv Hasselt, Leuven. Dus wie gaat er zeker mee? Zet je naam hieronder:

Cresto

Posted by Xilver on Dec-28-2004 10:00:

Cresto
Xilver

Posted by FUSyke on Dec-28-2004 11:16:

Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd:

Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 � (btw incl.)

Dat maakt 17�/persoon

Posted by Meltoz on Dec-28-2004 12:14:

Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)

Zijn we al met 4

Hoe meer mensen er mee gaan hoe beter, maar ik denk dat we enkel aan die 18 personen zullen geraken...

Posted by TOR on Dec-28-2004 12:18:

Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR

Zijn we al met 5

mijn compagnon heeft gepast

Posted by djcresto on Dec-28-2004 12:36:

quote:
Originally posted by FUSyke

Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 � (btw incl.)

Dat maakt 17�/persoon

lol, kheb dezelfde offerte gekregen :d

30 man lijkt me wel te hoog gegrepen, of mits stops bv in Leuven en Limburg is dit mss haalbaar maar veel kans direct ff duurder.

Posted by FUSyke on Dec-28-2004 13:14:

quote:
lol, kheb dezelfde offerte gekregen :d

30 man lijkt me wel te hoog gegrepen, of mits stops bv in Leuven en Limburg is dit mss haalbaar maar veel kans direct ff duurder.

Ik had een offerte gevraagd voor een buske van 18 man en ik krijg een voor 30man. Eentje voor 18 personen lijkt mij ook het meest haalbare. Het voordeel voor mij: hij stopt ook in Gent

Posted by SilentEagle on Dec-28-2004 14:56:

Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle

En toen waren ze al met zes...

Posted by Jasperovitsj on Dec-28-2004 15:12:

Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)

Posted by djcresto on Dec-28-2004 17:33:

lol krijg hier net een offerte binnen van www.fun-cars.be
kvond al dat hun buskes er nogal luxueus uitzagen. 815 euro voor 16 man, alles inbegrepen is net iets teveel zeker

Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes.

Posted by FUSyke on Dec-28-2004 18:06:

quote:
Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes.

Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan.

Posted by TOR on Dec-28-2004 18:12:

quote:
Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan.

langs Gent zou eigenlijk heel goed uitkomen voor me

maar goed, veel maakt het niet uit. ik pas me wel aan aan

Posted by djcresto on Dec-28-2004 18:29:

quote:

Lauwers gebruikt als centraal vertrekpunt ergens iets in Kontich. Toch voor hun reizen in de zomer. Ben er vorig jaar mee naar Lloret geweest. Was trouwens dik in orde, goei en snelle chauffeurs.
Kzou het van die mannen onlogisch vinden om in Antwerpen te vertrekken dan naar Gent te gaan en dan weer naar Antwerpen te rijden. Nuja als ze dat doen voor dezelfde prijs is dat mooi meegenomen. Maar dat kunnen we wel nog zien.

Posted by djmindreaper on Dec-29-2004 12:53:

Hi guys,

I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp.

I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere.

Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there)

Posted by djcresto on Dec-29-2004 12:56:

quote:
Originally posted by djmindreaper
Hi guys,

I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp.

I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere.

Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there)

Trance Energy all the way. The line-up of TE is

We (some beta's) will probably rent a bus to go to Trance Energy. You can come along with us

Posted by FUSyke on Dec-29-2004 14:20:

quote:

512 � (btw incl.)

Dat maakt 17�/persoon

Ik heb het nog keer gevraagd voor een kleinere bus maar dit gaat niet.

Voor de bus met 30 plaatsen is het dus 512� met als opstapplaatsen Gent en Antwerpen.

Posted by djmindreaper on Dec-29-2004 15:45:

quote:
Trance Energy all the way. The line-up of TE is

We (some beta's) will probably rent a bus to go to Trance Energy. You can come along with us

In this case TE it is for me!

This bus idea is great. I would be coming with 3 or 4 friends (3 for sure), who would travel with me.

Can I buy tickets for TE at a Free Record Shop here in Antwerp or do I have to order them through the net?

Posted by Jasperovitsj on Dec-29-2004 15:49:

Dan ziet het lijstje er zo al uit:

Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
Mindreaper + 3 vrienden

en wat met Fusyke en Kaidreas? Mag ik aannemen dat jullie ook zeker mee met een bus willen?

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »