TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2005
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto heb een 5tal offertes gemaakt en heb al het eerste antwoord binnen. bus 18 pers: 410 euro btw incl = 23euro/pers bus 30 pers: 500 euro = 17euro/pers Dit is op basis van vertrek in Antwerpen denk ik. Aangezien Antwerpen-Utrecht niet zo ver is zou de prijs nog al eens kunnen verschillen naarmate je opstapplaatsen hebt die een pak verder zijn gelegen. http://www.metropole.be/nl.html |
Onder de 25 euro neem ik ook liever de bus dan met de auto te gaan...
| Originally posted by Jasperovitsj En de enige persoon bij ons die dronken wordt is Dries, en die laten we gewoon op de achterbank zijn roes uitslapen, zonder knopjes in de buurt |
| Originally posted by Kaidreas ik ben nog nooit dronken geweest in jullie bijzijn als ik me niet vergis. kpeins da xilver alleen maar die eer heeft ge had om me dronken te zien. anyways. mja in den auto slaap ik altijd... hehehe merci meltoz en silent voor de complimentjes. |
^ahja
was ik al vergeten
| Originally posted by Kaidreas ^ahja was ik al vergeten |
ticket is binnen 
Ik heb hier ondertussen een offerte of 8 gedaan denk ik. Ik denk te mogen veronderstellen dat we definitief met een bus gaan. Ik denk wel dat we zeker zo een bus van 18 personen moeten gevuld krijgen. Dus start ik hier nu een roll call wie er zeker allemaal meegaat. Bij de offerteaanvraag heb ik meestal rekening gehouden met vertrek in Antwerpen. Indien er voldoende interesse is en de prijs haalbaar kunnen er misschien ook stops gehouden worden in bv Hasselt, Leuven. Dus wie gaat er zeker mee? Zet je naam hieronder:
Cresto
Cresto
Xilver
Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd:
Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 � (btw incl.)
Dat maakt 17�/persoon
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
Zijn we al met 4
Hoe meer mensen er mee gaan hoe beter, maar ik denk dat we enkel aan die 18 personen zullen geraken...
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
Zijn we al met 5
mijn compagnon heeft gepast 
| Originally posted by FUSyke Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd: Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) : 512 � (btw incl.) Dat maakt 17�/persoon |
| Originally posted by djcresto lol, kheb dezelfde offerte gekregen :d 30 man lijkt me wel te hoog gegrepen, of mits stops bv in Leuven en Limburg is dit mss haalbaar maar veel kans direct ff duurder. |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
En toen waren ze al met zes...
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
lol krijg hier net een offerte binnen van www.fun-cars.be
kvond al dat hun buskes er nogal luxueus uitzagen. 815 euro voor 16 man, alles inbegrepen is net iets teveel zeker 
Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes.
| Originally posted by djcresto Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes. |
| Originally posted by FUSyke Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan. |

| Originally posted by FUSyke Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan. |
Hi guys,
I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp.
I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere.
Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there)
| Originally posted by djmindreaper Hi guys, I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp. I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere. Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there) |
| Originally posted by FUSyke Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd: Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) : 512 � (btw incl.) Dat maakt 17�/persoon |
| Originally posted by djcresto Trance Energy all the way. The line-up of TE is We (some beta's) will probably rent a bus to go to Trance Energy. You can come along with us |

Dan ziet het lijstje er zo al uit:
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
Mindreaper + 3 vrienden
en wat met Fusyke en Kaidreas? Mag ik aannemen dat jullie ook zeker mee met een bus willen?