TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Ik heb er reteveel zin an mensen! Madhouse area is echt waaaaanzinnig!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik heb er reteveel zin an mensen! Madhouse area is echt waaaaanzinnig! |
| Originally posted by Esrem -zusje(=Jolijn) |
| Originally posted by Cosmic Wat je nu doet is heel gevaarlijk.... |
Mwjha en wij zijn bang als vrouwen te dicht in de buurt komen. Dus er zal niets gebeuren.
| Originally posted by Cosmic Wat je nu doet is heel gevaarlijk.... |
| Originally posted by SnuggLe Ach, alleen gevaarlijk ivm alle jonge pubertjes op het forum, met hun in het rond springende hormonen. Gelukkig hebben we er daar hier niet zoveel van! |
Vergeet niet dat Snuggle de master is he. Hij heeft overal verstand van en is volwassener dan de rest. Bram is natuurlijk wel mister perfect he.
| Originally posted by Esrem -Esrem+zusje(=Jolijn) |
| Originally posted by Dj Lex PICS OR STFU! |

| Originally posted by Dj Lex PICS OR STFU! |
Ja nieuwe natuurlijk! DUH! Deze is al een paar weken me bureaublad...
| Originally posted by Dj Lex Ja nieuwe natuurlijk! DUH! Deze is al een paar weken me bureaublad... |

)
Oerhollandse degelijkheid
| Originally posted by New Wave Daar is de erste al ![]() Nu Remy en Chicane nog en het hele groepje is compleet |
net of ik zo kinderachtig zou doen... ik ben echt de tijd vooruit.
links of rechts ? 
| Originally posted by New Wave Daar is de erste al ![]() Nu Remy en Chicane nog en het hele groepje is compleet |
| Originally posted by New Wave Moet eerlijk zeggen dat ze er zeer lief uit zien (jaja kom maar met de opmerkingen dat ik zit te slijmen blablablabla, ) |
En ja...tis ook nog iemand van TA haha. Geen pervers pubertje gelukkig, ben nog wel te spreken over haar keus
weet ze ook van Glanis zijn duistere praktijken mbt. het tikken op theeglazen tijdens zijn Glannie FM shows? Of zijn voorliefde voor bizarre spierbewegingen in het gezichtoppervlakte? 
Ok, het zusje is dus Glanis z'n bezit. Houdt ie ook weer lekker verborgen 
Ze heeft heus niet met Glanis, dat zou ik echt nooit goedkeuren

T zusje van Glanis heet btw ook Jolein...alleen anders geschreven dus, mss dat je daarom die link legt??
| Originally posted by New Wave Vergeet niet dat Snuggle de master is he. Hij heeft overal verstand van en is volwassener dan de rest. Bram is natuurlijk wel mister perfect he. |
| Originally posted by eieregooie Blablabla... |
helemaal over het hoofd zien
| Originally posted by Chicane weet ze ook van Glanis zijn duistere praktijken mbt. het tikken op theeglazen tijdens zijn Glannie FM shows? Of zijn voorliefde voor bizarre spierbewegingen in het gezichtoppervlakte? |
| Originally posted by Passiva He mannen.. ik heb ook nog een zusje h�. En nee; geen 'pics or stfu' dit keer. |
Hehehehe, ben benieuwd wat Galen hier op gaat replien