TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
^hahahahaha... ke, en ik was nog aan het overwegen om een kaart te kopen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Amaai als da waar is |
edit:
Jasper stond Marcel woods niet zeker op de affiche of ik weet niet wie da weer gezegd had
edit2: ge moet diee line-up ook met ne korrel zout nemen, die info komt van telenet dus 100% zeker zou ik het ni noeme, ma ik zou er niet van verschieten moest het effectief da zijn 
| Originally posted by Eagle` - David Guetta - Dj Jean - Frank Delay aka 2Be3 - Antiloop - Laurent Wolf - Benny Benassi |
Dj Jean is op die dag al in een Amsterdamse discotheek geboekt.
Oef, wat een opluchting!!!!!!! 
| Originally posted by Bomar Dj Jean is op die dag al in een Amsterdamse discotheek geboekt. Oef, wat een opluchting!!!!!!! |
Marcel Woods moet in april op Trance Sensation in Canada spelen, vandaar misschien verwarring. En de 16e april moet ie in Holland zijn.
Maar ja da kan toch niet de volledige line-up zijn?
| Originally posted by BZRK Ondertussen midden februari, kzou ne line-up wel beginnen appreci�ren |
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E.'s not coming after all... and that's now 100% sure! |
ok, kdenk dat het mayday zal worden, pvd, marco v, nu-nrg, cor fijneman.. lijken me toch wel ietsje beter 
| Originally posted by Miky - David Guetta - Dj Jean - Frank Delay aka 2Be3 - Antiloop - Laurent Wolf - Benny Benassi |
is that a joke ? where did you get it from ?
| Originally posted by Giesber Marcel Woods moet in april op Trance Sensation in Canada spelen, vandaar misschien verwarring. En de 16e april moet ie in Holland zijn. Maar ja da kan toch niet de volledige line-up zijn? |
Ik kan het amper geloven dat er mensen die shit geloven
. Het is nog wel steeds ID&T en Sensation " The world's leading dance event". Marco V komt alvast dus ... 
verdomme, khad al zitten uitkijken naar ferry corsten ma noppes 
nu, khoop echt da zer nog iets goed van make
| Originally posted by Aur�lie Ik kan het amper geloven dat er mensen die shit geloven . Het is nog wel steeds ID&T en Sensation " The world's leading dance event". Marco V komt alvast dus ... |
maak van "leading" maar "most overrated"
| Originally posted by Freezel Die slogan slaat nergens op maak van "leading" maar "most overrated" |
. Je weet wel wat ik bedoel :ze willen die indruk wekken en dat lukt niet echt met zo'n speculatie line-up.
twas blijkbaar een joke van FRTA, spijtig ik had er wel lol in gehad tbh 
| Originally posted by Eagle` twas blijkbaar een joke van FRTA, spijtig ik had er wel lol in gehad tbh |
Woohaa, weeral nen dvd gekregen van sensation
zalig, 'k geloof dat ze dingen blijven opzenden naar o.m. de mensen die een ticket voot TIC gekocht hebben via sherpa.
Samen met een code voor 3 maand ID&T magazine gratis in je bus vanaf juli.
En je mag nog 2 andere personen opgeven ook voor die gratis examplaren.
'k heb nog een plaatsje vrij, iemand ge�nteresseerd?
| Originally posted by The_G0dfather Woohaa, weeral nen dvd gekregen van sensation zalig, 'k geloof dat ze dingen blijven opzenden naar o.m. de mensen die een ticket voot TIC gekocht hebben via sherpa.Samen met een code voor 3 maand ID&T magazine gratis in je bus vanaf juli. En je mag nog 2 andere personen opgeven ook voor die gratis examplaren. 'k heb nog een plaatsje vrij, iemand ge�nteresseerd? |
Np, kga gewoon de eerste die replied nemen, kwestie van het democratisch te houden.
PM anders even:
*Voornaam
*Achternaam
*Straat
*Huisnummer
*Postcode
gsm nummer is blijkbaar ook verplicht als dat geen prob is, mss kan je een fake ingeven, gewoon 10 maal 0 ofzo, kweni moest je het niet aan hen willen geven, 't mijne hebben ze toch al dus ik geef het)
| Originally posted by The_G0dfather Np, kga gewoon de eerste die replied nemen, kwestie van het democratisch te houden. PM anders even: *Voornaam *Achternaam *Straat *Huisnummer *Postcode *Woonplaats *GSM gsm nummer is blijkbaar ook verplicht als dat geen prob is, mss kan je een fake ingeven, gewoon 10 maal 0 ofzo, kweni moest je het niet aan hen willen geven, 't mijne hebben ze toch al dus ik geef het) |
| Originally posted by Meltoz Nog 1tje over of ook al weg |
Was maar 1tje meer over, my mistake
Ik em ook een kaart vo sensation h�, kzal eens kijken vo mij te registeren vo da magazine 
Ik kan ook nog iemand een gratis abonnement voor het idt-magazine cadeau geven. Iemand interesse? Stuur al de bovenstaande gegevens door.