TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
Jp de Koppelaar 
Je moet toch wat he tijdens Johan Gielen 
| quote: |
| Originally posted by jp Je moet toch wat he tijdens Johan Gielen |
Innercity heeft me niet de goede gebracht, dus de vraag is of TE dat wel gaat doen...:s
| quote: |
| Originally posted by Esrem Innercity heeft me niet de goede gebracht, dus de vraag is of TE dat wel gaat doen...:s |
Eerst lovelife eerst 
Dat was ie bij arise, maar dat heeft me dus de verkeerde bezorgd. JP ga s ff oefenen
| quote: |
| Originally posted by Esrem Dat was ie bij arise, maar dat heeft me dus de verkeerde bezorgd. JP ga s ff oefenen |
Ik wilde haar eerst observeren en weet nu genoeg.
Duidelijk dat er aardig wat werk aan de winkel is 
voorzie ik hier carrieremogelijkheden voor JP? 
OHHH!!!
Maar hulp is nooit weg haha. Je zult wel hard je best moeten doen hoor, want heb net de jongens afgezworen...
Esther zou een leuke schoonzus zijn, ware het niet dat ze niet bij m'n broetje past
| quote: |
| Originally posted by Esrem OHHH!!! Maar hulp is nooit weg haha. Je zult wel hard je best moeten doen hoor, want heb net de jongens afgezworen... |
The difference between men and boys is the size of their toys
| quote: |
| Originally posted by jp Esther zou een leuke schoonzus zijn, ware het niet dat ze niet bij m'n broetje past |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Je moet ook niet naar jongens zoeken. Je moet naar mannen zoeken! |
Nee, je moet niet zoeken he...
| quote: |
| Originally posted by Esrem Been there, done that Nee, je moet niet zoeken he... |
Moet je nieuwe liefde donker of blond haar hebben?
Je hebt me blijkbaar niet goed genoeg geobserveerd
Maar antwoord is: boeit niet...
| quote: |
| Originally posted by Esrem Je hebt me blijkbaar niet goed genoeg geobserveerd ![]() Maar antwoord is: boeit niet... |
Er staat toch nieuwe liefde? Het verleden vergeten we voor het gemak nu maar. Oh ja, het is het beste geen TA aan de haak te slaan 
Had dat ff eerder gezegd, had me een kut begin van dit jaar bespaard...
Je kan toch altijd op MSN consult 
| quote: |
| Originally posted by Esrem OHHH!!! Maar hulp is nooit weg haha. Je zult wel hard je best moeten doen hoor, want heb net de jongens afgezworen... |
| quote: |
| Originally posted by jp We gaan op TE wel een leuke knul voor je zoeken |

| quote: |
| Originally posted by Jappio /me wijst naar remy! ![]() of ging dat over haar zus? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.