TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Ze klinkt als Nanny Fran Fine die een liedje van La Esterella zingt.
Fucking irritante tremolo in die trut haar stem.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Duffy - Rain on your parade WAT HAAT IK DIE TRUT HAAR STEM |
Mijn nettoloon dat met 100 euro ingekrimpt wordt omwille van een enorm slechte regeling met een bedrijfswagen.

De VTM redactie is gewoon aan het flippen. Geven ze op het nieuws een zoveelste stuk over onze grote kindervriend uit Dendermonde, en dit maal laten ze zijn cipier aan het woord. Interessant, denk je dan. Dit kan voor de verandering wel eens interessante en oprechte journalistiek opleveren, ver boven het Dag Allemaal niveau. Tot het nieuwsanker vertelt dat ze niet de echte cipier ten tonele voeren, maar een acteur die de cipier speelt. Het hele interview waarrond zoveel poeha gemaakt wordt, is dus gewoon een simulatie. Maar toch verkopen ze het als ware het een echt interview. Dat is deontologisch toch compleet onaanvaardbaar
http://www.iwatch.be/2007/player.ph..._laat&dc=nieuws
| Originally posted by Jasperovitsj De VTM redactie is gewoon aan het flippen. Geven ze op het nieuws een zoveelste stuk over onze grote kindervriend uit Dendermonde, en dit maal laten ze zijn cipier aan het woord. Interessant, denk je dan. Dit kan voor de verandering wel eens interessante en oprechte journalistiek opleveren, ver boven het Dag Allemaal niveau. Tot het nieuwsanker vertelt dat ze niet de echte cipier ten tonele voeren, maar een acteur die de cipier speelt. Het hele interview waarrond zoveel poeha gemaakt wordt, is dus gewoon een simulatie. Maar toch verkopen ze het als ware het een echt interview. Dat is deontologisch toch compleet onaanvaardbaar http://www.iwatch.be/2007/player.ph..._laat&dc=nieuws |
Marry me.
| Originally posted by Jasperovitsj Marry me. |
Koppels die zeggen dat zij zwanger zijn.
Een volledig trackselectie voor een nieuwe set in winamp gooien, daar meer dan een half uur tijd insteken, waarna uw muis blijft hangen en daardoor een compleet andere file opent 
Echte baaldag vandaag:
Deze morgen kreeg ik telefoon van Banksys, mijn Visakaart gegevens waren gestolen en er was voor honderden euro's online gegokt met mijn kaart.
Nadien kwam ik toe op mijn werk en werd ik bij de baas geroepen, omwille van tegenvallende campagnes in het buitenland werd ik ontslagen en mocht ik beschikken.
Dat is idd een echte baaldag, zeker in deze tijden.
Krijg je dat geld van uw visakaart niet terug, jij bent de gegevens toch niet kwijtgeraakt?
De nieuwe avatar van onze resident gabberboy.
Da geld van die visa zou ik moeten terugkrijgen, maar ik moet daarvoor dan eerst nog is naar de bank, nen hoop papieren invullen en gans de rompslomp...
| Originally posted by Devilex Nadien kwam ik toe op mijn werk en werd ik bij de baas geroepen, omwille van tegenvallende campagnes in het buitenland werd ik ontslagen en mocht ik beschikken. |
IT'er bij een bedrijf dat smsdiensten levert (oa alcohol en flitscontroles).
Net ontdekt dat mijn gehele trancelyrics blog al maanden woord voor woord gekopieerd wordt naar een ander trancelyrics blog, zonder enige vorm van credit 
Bah bah wat een klote-avond..
Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is...
Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien.. 
| Originally posted by FenixStyle Bah bah wat een klote-avond.. Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is... Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien.. |
| Originally posted by Gladius haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw? |
| Originally posted by Gladius haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw? |
Yoo Siamese ![]()
| Originally posted by Config Yoo Siamese |
ziek zijn
... en dan toch nog gaan werken
hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen 
| Originally posted by FCB_Fanatic ziek zijn ... en dan toch nog gaan werken hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen |
| Originally posted by djcresto dan moete vandaag vooral gaan werken ziek = dokter = thuisblijven |