TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Xilver on Jan-22-2009 18:34:

Ze klinkt als Nanny Fran Fine die een liedje van La Esterella zingt.

Fucking irritante tremolo in die trut haar stem.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-22-2009 19:39:

quote:
Originally posted by Xilver
Duffy - Rain on your parade

WAT HAAT IK DIE TRUT HAAR STEM

agree, die komt bij mij in hetzelfde rijtje als Amy MacDonald

Posted by Devilex on Jan-30-2009 11:24:

Mijn nettoloon dat met 100 euro ingekrimpt wordt omwille van een enorm slechte regeling met een bedrijfswagen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-30-2009 11:47:

De VTM redactie is gewoon aan het flippen. Geven ze op het nieuws een zoveelste stuk over onze grote kindervriend uit Dendermonde, en dit maal laten ze zijn cipier aan het woord. Interessant, denk je dan. Dit kan voor de verandering wel eens interessante en oprechte journalistiek opleveren, ver boven het Dag Allemaal niveau. Tot het nieuwsanker vertelt dat ze niet de echte cipier ten tonele voeren, maar een acteur die de cipier speelt. Het hele interview waarrond zoveel poeha gemaakt wordt, is dus gewoon een simulatie. Maar toch verkopen ze het als ware het een echt interview. Dat is deontologisch toch compleet onaanvaardbaar

http://www.iwatch.be/2007/player.ph..._laat&dc=nieuws

Posted by Dark Apostle on Jan-30-2009 12:28:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De VTM redactie is gewoon aan het flippen. Geven ze op het nieuws een zoveelste stuk over onze grote kindervriend uit Dendermonde, en dit maal laten ze zijn cipier aan het woord. Interessant, denk je dan. Dit kan voor de verandering wel eens interessante en oprechte journalistiek opleveren, ver boven het Dag Allemaal niveau. Tot het nieuwsanker vertelt dat ze niet de echte cipier ten tonele voeren, maar een acteur die de cipier speelt. Het hele interview waarrond zoveel poeha gemaakt wordt, is dus gewoon een simulatie. Maar toch verkopen ze het als ware het een echt interview. Dat is deontologisch toch compleet onaanvaardbaar

http://www.iwatch.be/2007/player.ph..._laat&dc=nieuws

J, het tweede groepje letters in u post is VTM.
Een beetje verder type je "oprechte journalistiek".
Die twee tesamen is om problemen zoeken.

Als klap op de vuurpijl kom je af met "Deontologisch"...copy & paste is iets dat ze al jaren kennen op tv, deontologie ist tot.

Ik snap trouwens niet waar al die poeha nu nog voor dient. De daad is gebeurd, de Vlaming beseft weer hoe hard hun burgerlijk leven is en eist meer veiligheid tegen onzichtbare oorzaken.
Ik denk gewoon dat ze het volk een rede willen geven waarom iemand zoiets doet, zodat het volk weer gezappig elkaar het leven kunnen zuur maken, spelende kinderen voor lawaai-overlast aanklagen, hun vrouw slagen, strontzat rondrijden en elke vorm van zelfverantwoording blijven afschuiven...uiteindelijk was het maar een monster..."wij, het volk, wij zijn beter" moeten ze denken.

Vorige week was ik geshockeerd, nu walg ik. Ik vind het nog altijd verschrikkelijk voor die families die betrokken waren. Voor die kinderen vind ik het nog verschrikkelijker, die zitten waarschijnlijk met trauma's nog voor ze beseffen wat het eigenlijk is

Maar al die kleine rotburgertjes die weer eens leuk hun witte ballonnetjes bovenhalen en gaan wandelen..fuck you! Ze moesten zich schamen met hun lulkoek, morgen zitten ze zich toch weer te vergeilen op een of andere "Reality Show" en vervloeken ze elke allochtoon of is iedereen racistisch.

Na, het moest er eens uit.

Posted by Jasperovitsj on Jan-30-2009 14:40:

Marry me.

Posted by Dark Apostle on Jan-30-2009 14:42:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Marry me.

Ben tegen het huwelijk

Posted by Jakhira on Feb-15-2009 11:37:

Koppels die zeggen dat zij zwanger zijn.

Posted by Config on Feb-15-2009 12:38:

Een volledig trackselectie voor een nieuwe set in winamp gooien, daar meer dan een half uur tijd insteken, waarna uw muis blijft hangen en daardoor een compleet andere file opent

Posted by Devilex on Feb-16-2009 17:00:

Echte baaldag vandaag:

Deze morgen kreeg ik telefoon van Banksys, mijn Visakaart gegevens waren gestolen en er was voor honderden euro's online gegokt met mijn kaart.

Nadien kwam ik toe op mijn werk en werd ik bij de baas geroepen, omwille van tegenvallende campagnes in het buitenland werd ik ontslagen en mocht ik beschikken.

Posted by MikeVee on Feb-16-2009 18:00:

Dat is idd een echte baaldag, zeker in deze tijden.

Krijg je dat geld van uw visakaart niet terug, jij bent de gegevens toch niet kwijtgeraakt?

Posted by Jakhira on Feb-16-2009 18:02:

De nieuwe avatar van onze resident gabberboy.

Posted by Devilex on Feb-16-2009 18:05:

Da geld van die visa zou ik moeten terugkrijgen, maar ik moet daarvoor dan eerst nog is naar de bank, nen hoop papieren invullen en gans de rompslomp...

Posted by CygnusX on Feb-16-2009 19:27:

quote:
Originally posted by Devilex
Nadien kwam ik toe op mijn werk en werd ik bij de baas geroepen, omwille van tegenvallende campagnes in het buitenland werd ik ontslagen en mocht ik beschikken.

Wat voor werk deed je?

Posted by Devilex on Feb-16-2009 19:46:

IT'er bij een bedrijf dat smsdiensten levert (oa alcohol en flitscontroles).

Posted by BZRK on Feb-26-2009 18:54:

Net ontdekt dat mijn gehele trancelyrics blog al maanden woord voor woord gekopieerd wordt naar een ander trancelyrics blog, zonder enige vorm van credit

Posted by FenixStyle on Mar-03-2009 23:32:

Bah bah wat een klote-avond..

Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is...

Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien..

Posted by Gladius on Mar-04-2009 12:37:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Bah bah wat een klote-avond..

Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is...

Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien..

haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw?

Posted by FenixStyle on Mar-04-2009 18:42:

quote:
Originally posted by Gladius

Een van de bandleden was ziek geworden.. Ge kunt nu kiezen voor terugbetaling, ofwel uw ticket kosteloos inruilen tegen tickets voor het concert in de Amsterdam Arena op 23 juni..

Posted by FCB_Fanatic on Mar-04-2009 18:43:

quote:
Originally posted by Gladius

door de ziekte van ��n van de bandleden. Aangezien er geen vervangingsconcert komt kunnen de tickets nu terugbetaald worden ofwel kan men kiezen voor een ticket van hun concert in Amsterdam.

Posted by Config on Mar-04-2009 18:59:

Yoo Siamese

Posted by FCB_Fanatic on Mar-04-2009 19:18:

quote:
Originally posted by Config
Yoo Siamese

ik had het nog niet eens gezien

Posted by FCB_Fanatic on Mar-06-2009 09:06:

ziek zijn ... en dan toch nog gaan werken

hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen

Posted by djcresto on Mar-06-2009 10:39:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ziek zijn ... en dan toch nog gaan werken

hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen

dan moete vandaag vooral gaan werken

ziek = dokter = thuisblijven

Posted by FCB_Fanatic on Mar-06-2009 12:38:

quote:
Originally posted by djcresto
dan moete vandaag vooral gaan werken

ziek = dokter = thuisblijven

ik ga enkel naar de dokter als het nodig is, voor een simpel griepke blijf ik niet thuis. Ik voel mij flauw, heb wat koppijn, keelpijn, koorts, maar niet in die mate dat ik er voor thuis moet blijven. Dat kan ik mij momenteel op't werk ook niet permiteren, v���l te druk. Anderen hebben mss die luxe, ik dus niet.

morgen naar TE gaan is natuurlijk nog iets anders als een beetje achter een bureau'ke zitten

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »