TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
moet nog steeds kaartjes halen maar ben er toch wel 
Zijn er nog kaarten dan??
Hoop het wel! 
Deze week ook kaarten halen. Wordt voor mij het vierde Oceandiva feestje 
Ja voor mij ook 
ik ben ook van de partij 
voor de mensen die nog geen kaartje hebben, ik heb mn kaarten online met een credit card besteld op de site van FRS..werkt perfect 
| quote: |
| Originally posted by visje ik ben ook van de partij ![]() voor de mensen die nog geen kaartje hebben, ik heb mn kaarten online met een credit card besteld op de site van FRS..werkt perfect |
Volgens Armada kaarten gaan de kaarten "weer als zoete broodjes over de toonbank" 
| quote: |
| Originally posted by jp Volgens Armada kaarten gaan de kaarten "weer als zoete broodjes over de toonbank" |
zijn er nog kaartjes... is het al uitverkocht???
| quote: |
| Originally posted by jp Volgens Armada kaarten gaan de kaarten "weer als zoete broodjes over de toonbank" |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Ach dat zeiden ze toen met de Armada night in augustus na de FFWD ook, en toen was er uiteindelijk geen kip binnen... Maar met Armin Only zal het ongetwijfeld een stuk drukker worden. |
Springen is zooooo 2004 
Stampen is hot 
| quote: |
| Originally posted by jp Springen is zooooo 2004 ![]() Stampen is hot |
Armin zal geen J.D.A. in z'n koffertje hebben 
Ticket in da pocket.....
| quote: |
| Originally posted by franzelare ik houd niet van zoete broodjes! mag het ook als frikandellen met majo? |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Nu we het toch over eten hebben, als ze nou eens wat te eten aanbieden op de Ocean Diva! Dat missen we nog |
Ze hebbe Marse bij de garderobe 
| quote: |
| Originally posted by jp Ze hebbe Marse bij de garderobe |
| quote: |
| Originally posted by Passiva He JP! Hoe is 't nou? |
Haha, dat geeft je een goed gevoel he?

| quote: |
| Originally posted by moogwai Nu we het toch over eten hebben, als ze nou eens wat te eten aanbieden op de Ocean Diva! Dat missen we nog |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Haha, dat geeft je een goed gevoel he? |
kaartje binnen!! ook definitief van de partij...
schrok me wel wezenloos toen die gast van de FRS in Arnhem zei: 'volgensmij zijn ze uitverkocht'... maar dat was gelukkig niet het geval
Kan er helaas niet bij zijn, mijn zussie viert dr verjaardag! Voor de mensen die wel gaan, have fun !!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.