TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als we allemaal in bloot bovenlijf draaien zeker |
@ei:euh... oke... misschien kan ik het toch maar beter bij die korte gesprekjes houden met u 
| Originally posted by Jasperovitsj Als we allemaal in bloot bovenlijf draaien zeker |
dus 't wordt toch 'Beta Party: The Erotic Edition' zoals ik al ooit eens heb voorgesteld 
| Originally posted by Zehra dus 't wordt toch 'Beta Party: The Erotic Edition' zoals ik al ooit eens heb voorgesteld |
| Originally posted by Zehra dus 't wordt toch 'Beta Party: The Erotic Edition' zoals ik al ooit eens heb voorgesteld |
^cunning plan oztor can 
| Originally posted by Kaidreas @ei:euh... oke... misschien kan ik het toch maar beter bij die korte gesprekjes houden met u |

| Originally posted by Nyah geen problemen mee |
| Originally posted by eieregooie Wacht maar tot je Chris en mij met onze buiken ziet schudden |
dat worden dan mooie pics of wat wil je zeggen
?
Ik ga niet naakt!
| Originally posted by Tiger777 Ik ga niet naakt! |
| Originally posted by Jasperovitsj Brengt ��n van de vrouwen een tanga mee voor Tiger? |
wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is
| Originally posted by Tiger777 wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is |
lol, komt in orde he
| Originally posted by Tiger777 wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is |
| Originally posted by Jasperovitsj En kan Anja achteraf ook controleren of hj nog steeds proper is |
toemen eh 
Originally posted by Nyah lol, komt in orde he |
| Originally posted by Eagle` btw snoodaard, me meebrengen bedoelen we aandoen eh, ni meebrengen in ne zak van den blokker of de wibra |
moet ik mijn kont dan scheren? 
twas weer te peizen, ne string kan ook sexy zijn zenne, hoewel vulgair ni ver af is of course
tpffff allemaal trezebezen zijnt hier 
edit: en daarmee bedoel ik dus ni op ne vent
, tiger als ge zo neffest mij durft staan echt pat ik smijt u buite, ik moen van al die janetterij ni wete 
"al����� seh, vinde gij mij niet knap ofwah?"
| Originally posted by Eagle` twas weer te peizen, ne string kan ook sexy zijn zenne, hoewel vulgair ni ver af is of course tpffff allemaal trezebezen zijnt hier ![]() |
zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra?
hoe, gij HEBT da ofwa? 
| Originally posted by Tiger777 "al����� seh, vinde gij mij niet knap ofwah?" |
| Originally posted by Nyah LOL, vulgair ist als de string een meter boven een broek uitkomt, ja zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra? en wie noemt ge hier een trezebees denkt ge misschien dak speciaal ne witte string voor tiger ga kopen ofzo |