TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
satan i gatan vilken grym video!
edit: o vafan - där var ju jag, precis bakom linslus steve - bakom en annan kamera 
| quote: |
| Originally posted by jofawe Steve.. får inte du tummen ur snart så .. puttar nog fan hon ner dig från tronen ![]() |
?!| quote: |
| Originally posted by jofawe Fast.. Steve din linslus |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har du lust att utveckla ditt uttalande ?! |

definiera linslus ! |
| Originally posted by jofawe Absolut. Hon har på tre filmer släppt hög kvalité. Behöver jag utveckla mer ![]() Men vi älskar det du gör också Stefan... ![]() |

vafan...läser hon media och springer runt med en HDTV-kamera? då räknas det ju inte....det är ju FUSK!
vänta bara tills jag får tid till att visa mina redigerartalanger som jag snappat upp på våra videokurser.... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo... en önskar man hade kunnat studera media också samt haft en 100'000 kronors kamera till förfogande. Jag tycker hennes video också är jätte skön & bra !!!!111oneoneone Måste dock vara ärlig och säga att många andra saker hade jag gjort annorlunda... ![]() All respekt till Lotta !!! |
| Originally posted by jofawe Synd att hon inte är här å försvarar sig.. lite dumt å kasta skräp på nån som inte är här. Iofs har jag inget dåligt att komma med. Men Stefan.. både du å jag vet ju att det inte är utrustningen som räknas.. det är hur man använder den! (hoho) Vad hade du gjort annorlunda då? Jag kom på att jag gillade det när kameran är i mitten, sen sveper den åt vänster, sen höger å åter mitten. Det är ballt.. enkelt.. så.. 90-tal =) |
?

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tycker hennes video också är jätte skön & bra !!!!111oneoneone All respekt till Lotta !!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Å andra sidan... det låter som du vet vad du talar om |
snygg video