TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
ROFL 
Zijn de sets nu eigelijk erges opgenomen/uitgezonden ?
neen, zekers ? 
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Uh? Jezus zei altijd: als iemand je op je rechterwang slaat, moet je je andere wang aanbieden. |
Waarschijnlijk wel de leukste thuis...
Vraagje: ik heb daar de hele nacht cameras zien rondlopen van jimtv, iemand een idee in welk programma dit verslag te zien zal zijn??
ja cameras genoeg daar 
Iemand toevallig die fotookes heeft gemaakt?
btw Een vraagje waar ik al lang mee zit : Als zo'n event over internet wordt gestreamed - kost dat dan veel meer aan de organisatoren? Zoja naar wie gaan die centen dan? (Dj's??)
Moeten de Dj's daar dan toestemming voor geven?
In de ons omliggende landen worden zulke events gestreamed dat het een lieve lust is - hier is da blijkbaar een taboe 
Er moet natuurlijk wel een zender zijn die t WIL uitzenden... En ja, t kost een hoop extra techniek, maar op een budget van Mayday zal t financieel wel meevallen...
Ik gok dat de voornaamste reden desinteresse is... Ti�sto in Disney werd toch wel in Belgi� uitgezonden?
| Originally posted by crups Vraagje: ik heb daar de hele nacht cameras zien rondlopen van jimtv, iemand een idee in welk programma dit verslag te zien zal zijn?? |
| Originally posted by Zjokke1977 ja cameras genoeg daar ![]() Iemand toevallig die fotookes heeft gemaakt? btw Een vraagje waar ik al lang mee zit : Als zo'n event over internet wordt gestreamed - kost dat dan veel meer aan de organisatoren? Zoja naar wie gaan die centen dan? (Dj's??) Moeten de Dj's daar dan toestemming voor geven? In de ons omliggende landen worden zulke events gestreamed dat het een lieve lust is - hier is da blijkbaar een taboe |
| Originally posted by duk miss weeral iets te maken met SABAM? extra betalen ofzo... die manne vrage voor alles geld e!!! |
Vandaag (vrijdag) 19.30 & 23u op Jim
Morgen 19u

Zie www.jim.be , Programma's -> Going Out
| Originally posted by duk mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be tis er eentje van tijdens de set van PVD.. |
kheb daar es naar gekeken going out, niet veel speciaals
interview met Westbam, Bailey en Beltram, niets over pvd 
| Originally posted by Magistrate kheb daar es naar gekeken going out, niet veel speciaals interview met Westbam, Bailey en Beltram, niets over pvd |
| Originally posted by duk mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be tis er eentje van tijdens de set van PVD.. |
!
*bump* Kent iemand deze ID? Kwas ff opnieuw daar da filmpje van Glitterati aant kijken, en ik hoorde deze tune. 
Tis ��n van deze tracks:
| 01 The Freak pres. Exo - Above the Clouds (Original Mix) 03 ID 08 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah 09 Simon & Shaker - Make It (Dub Mix) 13 CJ Stone - Shine (Heart Of Stone Mix) (PvD Rework) 14 ID (DMA #3) 15 Jonesey - independance (Stadium Mix) (PvD Rework) 17 Gerry Cueto - Messages (PvD Edit) |
thnx for the appreciation everybody!
more of this stuff in the future !!

wtf?
Die ID is niet alleszinds niet 'Yeah', die track is groove 
| Originally posted by Pumaz Die ID is niet alleszinds niet 'Yeah', die track is groove |

I was only trying to help 

| Originally posted by Real *bump* Kent iemand deze ID? Kwas ff opnieuw daar da filmpje van Glitterati aant kijken, en ik hoorde deze tune. ![]() Tis ��n van deze tracks: |

| Originally posted by Bunz gebt pech, et is een van die ID's ![]() die ander liekes ken ik ma da is et nie |
| Originally posted by Real *bump* Kent iemand deze ID? Kwas ff opnieuw daar da filmpje van Glitterati aant kijken, en ik hoorde deze tune. ![]() Tis ��n van deze tracks: |
Mmmm.
Die sample die ik gepost heb is nochtans het liedje NA Just For A Day.
Die Linking People is toch nog iets anders