TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Siesta on May-20-2005 16:20:

leuke line up, misschien toch ff kaartjes ritselen ergens

Posted by Ultravibe! on May-20-2005 16:31:

Gvd Jean ook, die geeft die vette line-up zo'n kut aanzicht. Waarom nou niet een Michel de Hey ofzo.

Posted by TranceFool on May-20-2005 16:39:

Ik vind de line-up wel meevallen, goeie combi tussen house en trance, alleen vraag ik me af wat onze grote vriend Jan als afsluiter daar te zoeken heeft, misschien zn eigen remix van Respect The Skills laten horen

Posted by mido on May-20-2005 17:15:

quote:
Originally posted by jp
Dat valt effe tegen zeg

Hopelijk gaat Jean met honderd draaitafels draaien om het nog een beetje te redden

hahaha hahaha

Posted by Matthijs on May-20-2005 17:43:

weinig spectaculair en vernieuwend inderdaad, als ik me niet vergis stonden Armin en Marco er vorig jaar ook al...

Posted by Dj_Day-V on May-20-2005 19:00:

quote:
Originally posted by Matthijs
weinig spectaculair en vernieuwend inderdaad, als ik me niet vergis stonden Armin en Marco er vorig jaar ook al...

Niet echt. Wel in Belgie dit jaar...

Posted by Tomaz on May-20-2005 19:04:

Wow, echt wel een goeie line-up dus!! Knappe jongen die stil kan blijven staan bij deze helden! Jean daar gelaten natuurlijk...

Posted by Matthijs on May-20-2005 19:21:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V

Niet echt. Wel in Belgie dit jaar...

Zover zit ik er ook niet naast, in 2003 stonden ze w�l allebei in de Arena. De tijd gaat gewoon zo snel dat ik wel eens een jaartje mis blijkbaar.

Posted by Asperge on May-20-2005 21:33:

JHahaha wat een pauper lineup zeg, absoluut het geld niet waard!

Posted by Tomaz on May-21-2005 00:37:

quote:
Originally posted by Asperge
JHahaha wat een pauper lineup zeg, absoluut het geld niet waard!

Hehe, duidelijk nooit op sensation geweest jij!

Zucht, waren er maar meer mensen die er zelf een feest van weten te maken. Steeds meer mensen op TA staren zich blind op een line-up. Sensation zit qua show en gevoel zo gaaf in elkaar! Maar bijna niemand hier vind 't tof...

Posted by SnuggLe on May-21-2005 11:09:

quote:
Originally posted by Tomaz
Hehe, duidelijk nooit op sensation geweest jij!

Zucht, waren er maar meer mensen die er zelf een feest van weten te maken. Steeds meer mensen op TA staren zich blind op een line-up. Sensation zit qua show en gevoel zo gaaf in elkaar! Maar bijna niemand hier vind 't tof...

Nee, want WHAT THE FUCK heb ik aan show? Als ik een show wil zien, ga ik wel naar de Lion King in het circus theather, niet naar een of ander knake voetbalstation. Ik kom voor de muziek, en ook niet voor die 30.000 'ouderen' onder de GHB. Smaken verschillen, laat dat nou gewoon lekker liggen en maak je niet druk om wie hier wel en niet heen wil gaan. Mensen die gaan: heel veel plezier. Maar mij zul je er niet zin, so be it...

Posted by HiGH_NrG on May-21-2005 11:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, want WHAT THE FUCK heb ik aan show? Als ik een show wil zien, ga ik wel naar de Lion King in het circus theather, niet naar een of ander knake voetbalstation. Ik kom voor de muziek, en ook niet voor die 30.000 'ouderen' onder de GHB. Smaken verschillen, laat dat nou gewoon lekker liggen en maak je niet druk om wie hier wel en niet heen wil gaan. Mensen die gaan: heel veel plezier. Maar mij zul je er niet zin, so be it...

-1 Generalisatie

Posted by SnuggLe on May-21-2005 11:34:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
-1 Generalisatie

Tsja, heb je wel eens

Posted by MaGiK54 on May-21-2005 13:03:

quote:

Komt niet vaak voor, maar ik ben het geheel met deze mening eens en ja ik ben een keer op Sensation geweest, de eerste toen het nog niet om de show ging maar om de muziek.

Posted by Roger on May-21-2005 16:16:

quote:
Originally posted by jp
Dat valt effe tegen zeg

Hopelijk gaat Jean met honderd draaitafels draaien om het nog een beetje te redden

Posted by @win on May-21-2005 17:52:

quote:

Inderdaad de show is echt maar bijzaak! Ik ben in 2002 naar Black geweest en ik vond die show fantastisch, maar die muziek die avond was zo ongelofelijk kut dat het mijn slechtste feest ooit is! It's all about the music!

Posted by SnuggLe on May-21-2005 18:06:

quote:
Originally posted by @win
Inderdaad de show is echt maar bijzaak! Ik ben in 2002 naar Black geweest en ik vond die show fantastisch, maar die muziek die avond was zo ongelofelijk kut dat het mijn slechtste feest ooit is! It's all about the music!

Ben op meerdere Sensations geweest, wel alleen aan het werk, maar het gaat daar alleen om het geld blijkbaar. Dieptepunt was de muziek die stopte omdat er zo nodig een renault (SPONSORING) naar beneden moest zakken met vuurwerk.

Rot toch op zeg, van dat soort dingen zakt mijn broek af.

Qua muziek is de 1e editie nooit meer overtroffen. Nu is het een hype.

Posted by moogwai on May-21-2005 18:07:

quote:
Originally posted by Djeebie
Voor de rest niet echt boeiend voor mij. Maar ik denk dat het Sensation publiek dit wel leuk zal vinden.

Idem. Ik denk dat deze line-up ook beter zal aanslaan bij het publiek dan die van vorig jaar.

Posted by Keldana on May-21-2005 19:03:

would like to remember the Line-Up Sensation White in Germany on 16.07.

Line-Up Main Area:

Eric Morillo
Carl Cox
Sven V�th
Armin van Buuren
Moguai
The Disco Boys

Line-Up Special & Deluxe Floor:

Moguai (second set)
John Aquaviva
Monika Kruse
Tom Novy
Moonbootica
The Disco Boys (second set)
Boris Dlugosch
Plastic Funk
Raphael Marionneau

Posted by loconet on May-24-2005 15:08:

White line-up released.

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (live)
Megamix
Armin Van Buuren
Marco V
Jean

wish I could go again this year.

Posted by jp on May-24-2005 18:29:

Het is jammer dat nergens een update van de Senseo Germany kaartverkoop te vinden is. Niet alleen is dat stadion veel groter als de Arena (70000) maar ook gezien de verkoop van Mayday (ook Ruhrgebied) zullen de tribunes waarschijnlijk wel dicht blijven. Dan krijg je Luna praktijken en dat doet de sfeer niet veel goeds. Nu zijn de Duitsers een stuk enthousiaster dan de Nederlanders en de line-up beukt ook lekkerder maar toch...

Ik hoop dat ID&T weet wat ze doet. Naar mijn idee was een kleiner stadion zoals in Belgie een beter idee geweest, maar goed er zijn nog 2 maanden te gaan we shall see

Posted by New Wave on May-24-2005 18:48:

quote:
Originally posted by loconet
White line-up released.

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (live)
Megamix
Armin Van Buuren
Marco V
Jean

wish I could go again this year.

For the white edition in Holland? where did you get this cause ID$T didn't released it yet. It will be released couple minutes before the party. So you know people from ID$T or you just posted bullshit.

Posted by Mighty Johnny on May-24-2005 19:10:

look here ;-)

under event information and than lineup you can see the lineup

Posted by loconet on May-24-2005 20:26:

quote:
Originally posted by New Wave
For the white edition in Holland?

Yes
quote:
ID$T didn't released it yet.

wrong
quote:
It will be released couple minutes before the party.

I guess not anymore
quote:
So you know people from ID$T

nope
quote:
or you just posted bullshit.

Nope, like the above post said. Under Event Information / Lineup

Lookie here: http://sensation.id-t.com/sensation2005/trailer/

In addition, Armada sent a news letter about Armin being on sensation and doing the anthem.

Posted by Asperge on May-24-2005 20:38:

quote:
Originally posted by New Wave
For the white edition in Holland? where did you get this cause ID$T didn't released it yet. It will be released couple minutes before the party. So you know people from ID$T or you just posted bullshit.

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »