TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik ben je weer voorbij hoor Bram Ik own jou! |

| Originally posted by SnuggLe Mij voorbij? Heb je 150 punten meer dan mij dan? Ik geloof er niets van ![]() Tor: ik heb er maar 245 ofzo. Jij hebt Raikonnen, dus zult er vast wel meer hebben. |
Ik dacht, die bram gaat nooit zo veel punten halen. dus toch wel
....maaarrrr ik heb er wel al weer 3 ingehaald. Kijken wat ik nu ga doen. Ik denk dat ik het hele Mclaren team nu wel ga nemen. Trulli en toyota er uut.
Zo ik heb ff mn 35 miljoen gespendeerd en heb nu de nr 1 & 2 in de stand. En de motor van Mclaren (ben van de scoreboard journalistiek, maak mijn team op basis van de uitslagen)
| Originally posted by Jappio Zo ik heb ff mn 35 miljoen gespendeerd en heb nu de nr 1 & 2 in de stand. En de motor van Mclaren (ben van de scoreboard journalistiek, maak mijn team op basis van de uitslagen) |

Ah damn, net te weinig cash voor de Mclaren motor. heb nu Raikonen, Montoya, McLaren Mercedes chassis, toyota motor en michelins.
Kieken wat het gaat worden in USA 
USA = stukje high speed oval 
Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien? Wat een stelletje mietjes! Het is een spelletje, das toch juist leuk om zo te kutten?
Oke, de laatste 2 races kan ik het me voorstellen, maar nu?
Ik heb nu hetzelfde team als jou TOR 
Heb Alonso ingeruild voor Raikonen, en Williams voor Renault.
Nu heb ik dus:
Trulli, Raikonen, Renault, McLaren
Nu maar hopen dat 'de andere Toyota' niets klaar maakt.
Over 2-3 races heeft iedereen zoveel geld, dan kan je alles kopen wat je wil. Dan pas wordt het leuk, omdat je dan per keer kan gaan gokken. En dat wordt leuker...
Ik denk dat voor de komende race een gok op BAR niet eens zo slecht zal zijn. Maar, ze zijn iets te duur. Schummi red hetn og niet, al komt Ferrari weer wat terug. Wel leuk, ook voor de manager, want nu heeft iedereen alleen maar Mclaren, Renault en wat Toyota.
| Originally posted by SnuggLe Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien? |
| Originally posted by SnuggLe Ik heb nu hetzelfde team als jou TOR ![]() |
Ik zou best Button willen hebben maar die is te duur vanwege de prestaties van vorig jaar 
| Originally posted by SnuggLe Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien? Wat een stelletje mietjes! Het is een spelletje, das toch juist leuk om zo te kutten? Oke, de laatste 2 races kan ik het me voorstellen, maar nu? |
je neemt het tem die het meest op safe speelt. Mijn team weet iedereen, jullie durven geen risico te nemen. Mietjes!
Ik ga een heerlijke cake bakken met de producten van dit plantje. 
Eerst de topjes in de boter. Laten smelten zodat THC in de boter komt. daar meel doorheen, eitje bij. Wat cacaopoeder. (geen suiker
) en dan smulllllen 
| Originally posted by New Wave Ik ga een heerlijke cake bakken met de producten van dit plantje. ![]() Eerst de topjes in de boter. Laten smelten zodat THC in de boter komt. daar meel doorheen, eitje bij. Wat cacaopoeder. (geen suiker ) en dan smulllllen |
Owh kut.
.... ah niemand die het ziet. iedereen leest toch over mijn posts heen. 
Ik zou best een joint lusten maar heb al weer een halve fles vodka op
| Originally posted by jp Ik zou best een joint lusten maar heb al weer een halve fles vodka op |
Nee die plantjes waren van iemand anders. M'n zaadjes van de nieuwe revu waren kapot 
| Originally posted by jp Nee die plantjes waren van iemand anders. M'n zaadjes van de nieuwe revu waren kapot |
Nee coca plantjes zijn een grotere uitdaging
http://www.cocaseeds.net/
Hart druks is slegt.
een tram tegen je voorhoofd ook
achterhoofd ook.
Tegen je slaap
Hoe oud zijn je plant(jes) new wave?
| Originally posted by robin Tegen je slaap Hoe oud zijn je plant(jes) new wave? |
Beter een paar plantjes als kinderen. Wiet jankt niet en je hoeft geen poepluiers te verschonen.
En: wiet levert geld op, kinderen kosten geld
Raikonen, Trulli, Renault en McLaren
Lekkere punten voor mij!