TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by TOR Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe |
Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de C�te d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk...
| Originally posted by djcresto De Langestraat in Oostende heeft wel aan sfeer ingeboet In Middelkerke vind ik het wel nog aangenaam vertoeven. |
| Originally posted by Bertn Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de C�te d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk... |
Ik vind onze kust best gezellig. Mooie dijk en brede zandstranden. 
| Originally posted by domineesje heeft onze kuststreek er zo ooit uitgezien |
| Originally posted by Bertn eh? |
| Originally posted by Xilver hah |
| Originally posted by djcresto Ik vind onze kust best gezellig. Mooie dijk en brede zandstranden. |
)
| Originally posted by Push2005 Maar het water in de Middellandse zee is nog 10 keer vuiler |
| Originally posted by Push2005 +1 Allen jammer van het gore zeewater (te grijs en te zout enzo )Maar het water in de Middellandse zee is nog 10 keer vuiler |
nah, niks gaat boven een dunne kustlijn die meteen de hoogte ingaat, en die hier en daar bebouwd is met van die gezellige dorpkes met van die smalle straatjes
anyway, zee is zowiezo overrated
| Originally posted by Devilex Denk zelfs dat de Middellandse zee nog zouter is ook ze |
| Originally posted by Bertn nah, niks gaat boven een dunne kustlijn die meteen de hoogte ingaat, en die hier en daar bebouwd is met van die gezellige dorpkes met van die smalle straatjes anyway, zee is zowiezo overrated |
| Originally posted by Tiger777 Ik deel mijn bed met: De elektrische vliegenmepper |
http://www.oooooouch.com/
zij vooral wel 
| Originally posted by Tiger777 Ik deel mijn bed met: De elektrische vliegenmepper |

| Originally posted by domineesje http://www.oooooouch.com/ zij vooral wel |
Da weerbericht gecheckt?? Weer 30+� voor volgende week. Als dit niet de warmste juli ooit wordt weet ik het echt nie meer.
I'm sick of this weather!
Hagel, sneeuw, ijs...VORST FTW!!!!!!!!
Tegen echt die blijvende hitte kan ik eerlijk gezegd ni al te goe,ik word er enorm loom van.
| Originally posted by Belgian Bonzai Da weerbericht gecheckt?? Weer 30+� voor volgende week. Als dit niet de warmste juli ooit wordt weet ik het echt nie meer. |
Momenteel lichte regen en een donderslagje 
Hier is't momenteel ook een beetje aan't regenen. Laat maar komen 
Zaterdag 22/07:
De wig, met center over het zuiden van Denemarken, die ons gisteren een droge dag bezorgde, verwijdert zich naar het oosten. Ondertussen nadert een onweerachtige zone van over het noordwesten van Frankrijk. Deze kan deze morgen in het westen van het land voor wat verkoeling zorgen onder de vorm van een onweer. Geleidelijk gaat deze zone de rest van Belgi� inpalmen. In de namiddag volgt een verzwakt front waardoor plaatselijk meer onweerachtige buien kunnen voorkomen. 
Daarna zorgt een nieuwe uitloper van het hoog van de Azoren voor zomers en droog weer. 
--
Weer voor Zeebrugge:
We starten de dag met een temperatuur van 19�C. In de voormiddag, meestal licht bewolkt. Na de middag, overwegend licht bewolkt met een maximumtemperatuur van om en bij de 30�C
Jawadde, zo'n verschillen op een paar uur.
alles open zetten thuis, is nu het ideaal moment om alle warmte uit huis te krijgen...
hier regent het voor 't moment