TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »

Posted by Original on Jul-13-2005 06:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nog niet. Zou effe snel naar de FRS gaan!
Ik ben mijn beide kaartjes kwijt, voor een vriendenprijsje van 40 euro. Ik doe niet aan voor dik veel geld verkopen...

Heb als t goed is een kaartje. (van Bouma-bros)

Posted by Bouma-Bros on Jul-13-2005 06:09:

quote:
Originally posted by Original
Heb als t goed is een kaartje. (van Bouma-bros)

Yep, ik stuur 'm vandaag naar je toe!

Ik lees op Marktplaats overal dat het uitverkocht is, maar dat zal dan wel een verkoop-truck zijn. Zal sowieso na vandaag of morgen wel uitverkocht zijn verwacht ik.

Posted by SnuggLe on Jul-13-2005 07:22:

Wordt een grote TA meeting Ik neem aan dat de meesten wel in de prog-tent verblijven, niet? Anders tijdens Digweed, dan zal het wel tering druk zin daar.

Wie wil iedereen hier zien? Ik ga voor Hawtin, Acquaviva en Digweed. Verder zie ik wel waar mijn trip me brengt

Even rollcall:
BoumaBros (beiden)
Moogwai
Original
Djeebie
High_NRG
SnuggLe (+Anke)
BasD
Magrec
303
Tijs08
Partyhardy
Lex
dj_spare
Tim81
Basvh
Roos22
Disney
Groovecollection
Tango (?)
...wie mis ik?

Posted by Phortje on Jul-13-2005 07:24:

En ik!

Posted by Tim81 on Jul-13-2005 12:19:

Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk

Posted by Roos22 on Jul-13-2005 17:16:

quote:
Originally posted by Tim81
Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk

denk dat ik achter jou aan loop LOL

Posted by magrec on Jul-13-2005 17:18:

hawtin en digweed zijn mijn mustsees

Posted by Bouma-Bros on Jul-13-2005 17:34:

In ieder geval Digweed. De rest maakt me niet zoveel uit.... Gezien het mooie weer denk ik toch vooral Mainstage (16 Bit Lolitas Live, Tiefschwarz, stukje Danny Howells) en de Future Funk lijkt me ook relaxed.

Posted by moogwai on Jul-13-2005 17:54:

Ik hoord vandaag op radio 3 dat het al uitverkocht is.

Ik ga in ieder geval voor Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Luke Chable & Matthew Dekay. De rest zie ik nog wel

Posted by SnuggLe on Jul-13-2005 18:08:

quote:
Originally posted by magrec
hawtin en digweed zijn mijn mustsees

I couldnt agree more, en BasD denk ik ook

Posted by basd on Jul-13-2005 18:19:

quote:
I couldnt agree more, en BasD denk ik ook

Neuh, alleen Hawtin.

Posted by Original on Jul-13-2005 18:22:

Digweed zeker!

voor de rest zie ik wel, staan genoeg leuke namen denk ik zo.

Posted by SnuggLe on Jul-13-2005 19:35:

Nu is het dus uitverkocht, had mijn overgebleven kaartje voor veel meer dan die 40 euro kunnen verpatsen eigenlijk Maarja, ik ben de kwaadste niet!

Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema

Posted by Partyhardy! on Jul-13-2005 23:15:

quote:
Originally posted by Tim81
Er is altijd zoveel te zien...hele rits dj's en stages.................

Wil je zoveel gaan zien en horen?!

quote:
Originally posted by Roos22
denk dat ik achter jou aan loop LOL

Ren bedoel je!

quote:

Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema

Een kleintje dan

Posted by SnuggLe on Jul-14-2005 05:28:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Een kleintje dan

Damn, had mijn kaartjes wel voor 70 euro aan die Canadezen (zie andere thread) kunnen verkopen. Bas, dan had jij gewoon een nieuwe moeten kopen van dat geld

Posted by basd on Jul-14-2005 06:30:

quote:

Damn, had mijn kaartjes wel voor 70 euro aan die Canadezen (zie andere thread) kunnen verkopen. Bas, dan had jij gewoon een nieuwe moeten kopen van dat geld

Zag het net ja.. Jammer

Posted by Yoshiesque on Jul-14-2005 07:29:

Love tickets..???

Hello there..!

I just recently found out about the Extrema Outdoor Festival on July 16th... and even though we only have a week left in Europe... we decided to completely change our plans just so we could attend!

The lineup is incredible, and many of our favourite DJs will be there... We were very pumped to go but we just found out that the event is sold out..??

I was wondering if anybody knew if there was ANY way to get tickets for this event.. price is really not an issue. To experience a true outdoor music festival with DJs like Richie, Misstress, Digweed, Howells.. we are willing to pay whatever it takes.

We have never been to a large music festival before, and I don't think a trip to Europe would be quite complete without that experience.......

Is it possible to get tickets at the door? If anybody has any info on how we might attend this event... it would be GREATLY appreciated.

Looking forward to experiencing a true Dutch party...

-two canadian music fans

Posted by MaGiK54 on Jul-14-2005 07:37:

Thumbs up

Thank U....

In the meantime I found out, that the party is sold out yesterday....www.extrema.nl

Maybe you can buy a ticket from the black-market at the door, but I won't risk it, because the change you buy a false tickets is great and at the door, they scan every ticket to check for false tickets.....maybe you can buy tickets from a NLTA....

Posted by Tim81 on Jul-14-2005 08:23:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Wil je zoveel gaan zien en horen?!

Ach, vooraf bedenk je natuurlijk dat je zoveel mogelijk wilt zien, maar misschien komt daar in de praktijk weinig van terecht...

's Middags bijvoorbeeld kiezen tussen Kosmas Epsilon/Luke Chable @ Progressive, Tiefschwarz @ Main (of stukje Richie Hawtin) en daarna helaas na een klein stukje Howells al naar Digweed. Tot slot even blijven hangen bij Dekay (maar die zie ik de dag erna ook wel...) en dan richting Main, omdat dat meestal wel een aardige afsluiting van de dag is!

Posted by Original on Jul-14-2005 09:56:

Ik vroeg me net zomaar ineens af waarom deze thread niet sticky was/is...

Posted by magrec on Jul-14-2005 10:01:

quote:
Originally posted by Original
Ik vroeg me net zomaar ineens af waarom deze thread niet sticky was/is...

weinig trens in de line up he (lees geen armin )

Posted by SnuggLe on Jul-14-2005 10:50:

quote:

Ha, inderdaad Het enige grote festival zonder Trance. En meteen haken er velen hier af ja. Maar dat is hun goed recht

Posted by GrooveCollect. on Jul-14-2005 11:44:

quote:

Peter gooide 3 jaar geleden de hele trance tent uit de programmering.
Geweldige actie vond tie zelf. hahahaha

en eens natuurlijk

Posted by Ultravibe! on Jul-14-2005 11:51:

Toch had een Ferry Corsten bijvoorbeeld niet misstaan op de Mainstage. Maarja, dat zien we dan op Dancevalley wel.

Posted by magrec on Jul-14-2005 12:05:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Peter gooide 3 jaar geleden de hele trance tent uit de programmering.
Geweldige actie vond tie zelf. hahahaha

en eens natuurlijk

Sowieso wel cool dat een feest waar eigenlijk geen harde muziekstijl op is vertegenwoordigt (zelfs de techno is bescheiden hard) toch nog kan uitverkopen in NL

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »