TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nog niet. Zou effe snel naar de FRS gaan! Ik ben mijn beide kaartjes kwijt, voor een vriendenprijsje van 40 euro. Ik doe niet aan voor dik veel geld verkopen... |
(van Bouma-bros)
| Originally posted by Original Heb als t goed is een kaartje. (van Bouma-bros) |
Zal sowieso na vandaag of morgen wel uitverkocht zijn verwacht ik.
Wordt een grote TA meeting
Ik neem aan dat de meesten wel in de prog-tent verblijven, niet? Anders tijdens Digweed, dan zal het wel tering druk zin daar.
Wie wil iedereen hier zien? Ik ga voor Hawtin, Acquaviva en Digweed. Verder zie ik wel waar mijn trip me brengt 
Even rollcall:
BoumaBros (beiden)
Moogwai
Original
Djeebie
High_NRG
SnuggLe (+Anke)
BasD
Magrec
303
Tijs08
Partyhardy
Lex
dj_spare
Tim81
Basvh
Roos22
Disney
Groovecollection
Tango (?)
...wie mis ik?
En ik!
Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk
| Originally posted by Tim81 Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk |
hawtin en digweed zijn mijn mustsees
In ieder geval Digweed. De rest maakt me niet zoveel uit.... Gezien het mooie weer denk ik toch vooral Mainstage (16 Bit Lolitas Live, Tiefschwarz, stukje Danny Howells) en de Future Funk lijkt me ook relaxed. 
Ik hoord vandaag op radio 3 dat het al uitverkocht is.
Ik ga in ieder geval voor Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Luke Chable & Matthew Dekay. De rest zie ik nog wel 
| Originally posted by magrec hawtin en digweed zijn mijn mustsees |
| Originally posted by SnuggLe I couldnt agree more, en BasD denk ik ook |
Digweed zeker! 
voor de rest zie ik wel, staan genoeg leuke namen denk ik zo.
Nu is het dus uitverkocht, had mijn overgebleven kaartje voor veel meer dan die 40 euro kunnen verpatsen eigenlijk
Maarja, ik ben de kwaadste niet!
Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema 
| Originally posted by Tim81 Er is altijd zoveel te zien...hele rits dj's en stages................. |
| Originally posted by Roos22 denk dat ik achter jou aan loop LOL |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema |
| Originally posted by Partyhardy! Een kleintje dan |
Originally posted by SnuggLe Damn, had mijn kaartjes wel voor 70 euro aan die Canadezen (zie andere thread) kunnen verkopen. Bas, dan had jij gewoon een nieuwe moeten kopen van dat geld |
tickets..???
Hello there..!
I just recently found out about the Extrema Outdoor Festival on July 16th... and even though we only have a week left in Europe... we decided to completely change our plans just so we could attend!
The lineup is incredible, and many of our favourite DJs will be there... We were very pumped to go but we just found out that the event is sold out..??
I was wondering if anybody knew if there was ANY way to get tickets for this event.. price is really not an issue. To experience a true outdoor music festival with DJs like Richie, Misstress, Digweed, Howells.. we are willing to pay whatever it takes.
We have never been to a large music festival before, and I don't think a trip to Europe would be quite complete without that experience.......
Is it possible to get tickets at the door? If anybody has any info on how we might attend this event... it would be GREATLY appreciated.
Looking forward to experiencing a true Dutch party...
-two canadian music fans
Thank U....
In the meantime I found out, that the party is sold out yesterday....www.extrema.nl
Maybe you can buy a ticket from the black-market at the door, but I won't risk it, because the change you buy a false tickets is great and at the door, they scan every ticket to check for false tickets.....maybe you can buy tickets from a NLTA....
| Originally posted by Partyhardy! Wil je zoveel gaan zien en horen?! |
Ik vroeg me net zomaar ineens af waarom deze thread niet sticky was/is...
| Originally posted by Original Ik vroeg me net zomaar ineens af waarom deze thread niet sticky was/is... |
)
| Originally posted by magrec weinig trens in de line up he (lees geen armin ) |
Het enige grote festival zonder Trance. En meteen haken er velen hier af ja. Maar dat is hun goed recht
| Originally posted by magrec weinig trens in de line up he (lees geen armin ) |
Toch had een Ferry Corsten bijvoorbeeld niet misstaan op de Mainstage. Maarja, dat zien we dan op Dancevalley wel.
| Originally posted by GrooveCollect. Peter gooide 3 jaar geleden de hele trance tent uit de programmering. Geweldige actie vond tie zelf. hahahaha en eens natuurlijk |