TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
Veel plezier voor iedereen die gaat
Maak er wat van 
| quote: |
| Originally posted by HBtje wie is er jarig ![]() |

Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis
Gelukkig maakte Perry dat weer goed

| Originally posted by eieregooie Niemand, JP had wensen ![]() Overigens zitten we nu de overgebleven stukjes op te smikkelen Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis Gelukkig maakte Perry dat weer goed ![]() En gelukkig ging de terugweg een stuk voortvarender dan de heenweg |
No problemo 
U bent ook veilig thuis zie ik 
| Originally posted by eieregooie No problemo ![]() U bent ook veilig thuis zie ik |
Wat een nacht
!
Eerst de lekkere pre-party, complimenten aan de kok(kies)!!! Daarna de hellische tocht, file, open bruggen wat wil je nog meer?!
En toen... Heerlijk feesten!!!
Armin viel me een beetje tegen, vond hem echt t� hard draaien Perry daarintegen, boven verwachtingen!!!
wat ben ik gaar zeg! haha maar wat een nacht idd!!!
ongeveer alles wat je op een reis tegen kan hebben; kaartje vergeten, file, nog eens file en bruggen open
Bedankt nog voor de gezellige pre-party heren(zo'n taart lus ik wel vaker
ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee
)
armin viel inderdaad wel een beetje tegen maar perry maakte voor mij alles goed
wat een heldenset
hij mag wel vaker afsluiten wat mij betreft!! of hij als main act en armin in het voorprogramma
engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig
btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem?

| Originally posted by Roger (zo'n taart lus ik wel vaker ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee ) |
| Originally posted by Roger engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig ![]() |

| Originally posted by Roger btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem? |
)
| Originally posted by Engeltje Hallo, ik ben Esmiralda en hou erg van paardrijden... (Vond esmiralda toch echt te beste ) |
Nou vertel, wat draaide Armin allemaal voor Beuqers? 
Het pre-gebeuren was teh k3wlnezz
Mmmm lekker appeltaart met dikke bodem en korst
Die zwoele stem van Esmeralda, hoe kun je dan nog slapen? 
Op het Ocean Diva geheel heb ik toch het een en ander aan te merken. Ten eerste was de opbouw ver te zoeken. Leuk voor PON dat hij af mag sluiten, dat verdient hij wel. Maar tegen 4 stroomde het al snel behoorlijk leeg wat met Armin niet gebeurd zou zijn. Te veel ups en downs in de muziek is erg irritant. De prijs voor een kaartje is natuurlijk aan de forse kant waardoor het jongere publiek zwaar in de minderheid was. Vooral de jong-bejaarden aan boord waren bijna allemaal zwaar onder invloed. Natuurlijk mag iedereen z'n pleziertje hebben, maar met allemaal zwaar zwetende veertigers om je heen kun je een 'moet dat nou' niet onderdrukken. Als laatste lijkt het me beter om in de lounge weer een DJ neer te zetten zodat de mensenmassa wat beter verdeeld wordt. Het was dan wel niet overal druk maar met name de benedenverdieping was stampvol en zeer warm.
Pfff die file en dan de brug open. Hoe verzin je het? 
Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer.....
| Originally posted by MaGiK54 Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer..... |
Gidday!
Hehehe, yes nice to see all again 
The night was really good, had a lot of fun and it was really funny the story with Perry O�Neil and Passiva!!
Armin was playing a differnet set as usual thats�s good , not getting boring *gg* .
It�s amazing to see how the crowd get mad and celebrate him.........
greetings to all!

Was weer een top feestje! Jammer dat het zo heet was beneden!
| Originally posted by jp Ik werken en slapen ja Voor de verandering die bende maar eens digitaal bewerken |
Nee want ik moet ook nog boodschappen doen 
Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie 
PICS!
en toen vergat ik me cam mee te nemen

Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor
)
Hey, waar is de file gebleven?
| Originally posted by jp Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie |
Kwam binnen toen Remy ongeveer begon. Lekkere set, ik houd wel van wat van dat tech-house gedoe op z'n tijd. Daarna begon Armin meteen volgens mij, heb Harry Lemon echt niet gezien in de booth. Of heb ik 't nou fout? Zag 'm later wel ergens bij Armin in de buurt lopen. Ik vond Armin in tegenstelling tot andere mensen niet echt tegenvallen. Vond het wel een lekker setje, natuurlijk zijn er wel betere geweest maar vond het zeker nie verkeerd. Tundra, Top Gear, Language, Silent Waves waren een paar van de hoogtepuntjes. Progressive koning Perry had ein-de-lijk eens een fatsoenlijke settijd aangwezen gekregen, en hij beweest zichzelf meteen. Hij sloot lekker aan op de set van Armin en draaide wat fantastische platen zoals Living The Dream, Sounds Rushing, Wave Force en volgens mij ook de nieuwe Ozgur Can - Changes (G&D Remix). Al in al topavond!
Bedankt aan al de mensen voor de gezelligheid. Tot de volgende
: http://s87274285.onlinehome.us/ASta...2005/index.html
JP, jij lekkere pijpslet...

Sexy hoor 
Pre-party-pics dus *KLIK*
Wat een avond! Armin vond ik wel aardig, niet echt heel speciaal maar goed te doen
Openingsplaat was volgens mij een remix van Love theme dusk? Top Gear was ook wel een hoogtepuntje 
En Perry, mijn god wat was dat wreed! 
Wat een avond... hadden we nog bijna 'de boot gemist'. De brug stond open, je verzint 't niet!
Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert 
Wat betreft het feest, Armin was goed maar het haalde het niet bij zijn set in Leiden (erg moeilijk aan te tippen ook), daarvoor zaten er wat te veel net-niet-momentjes in voor mij. Van Perry echter van begin tot eind genoten... lekkerrrr! Verdienstelijke afsluiter.
Die Ocean Diva was inderdaad een beetje overbevolkt met net een beetje fout publiek maar afgezien van de hitte op de dansvloer heb ik me nergens echt aan gestoord. En jawel, we hebben gevaren deze keer! 
Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit? 
wat een foto's weer
| Originally posted by Engeltje Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor ) |