TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Posted by AirPole on Jun-03-2005 18:43:

Veel plezier voor iedereen die gaat Maak er wat van

Posted by eieregooie on Jun-04-2005 04:35:

quote:
Originally posted by HBtje
wie is er jarig

Niemand, JP had wensen

Overigens zitten we nu de overgebleven stukjes op te smikkelen Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis Gelukkig maakte Perry dat weer goed

En gelukkig ging de terugweg een stuk voortvarender dan de heenweg

Posted by MaGiK54 on Jun-04-2005 05:07:

quote:
Originally posted by eieregooie
Niemand, JP had wensen

Overigens zitten we nu de overgebleven stukjes op te smikkelen Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis Gelukkig maakte Perry dat weer goed

En gelukkig ging de terugweg een stuk voortvarender dan de heenweg

Sluit me aan bij het commentaar van Egg......en Ei en Simon nogmaals dank voor de gezellige pre-party bij u thuis incl. appeltaart

Posted by eieregooie on Jun-04-2005 05:14:

No problemo

U bent ook veilig thuis zie ik

Posted by MaGiK54 on Jun-04-2005 05:16:

quote:
Originally posted by eieregooie
No problemo

U bent ook veilig thuis zie ik

Yes en nu zoals ik reeds in de Cor heb gepost een tosti voor het slapen gaan

Posted by Engeltje on Jun-04-2005 10:37:

Wat een nacht !
Eerst de lekkere pre-party, complimenten aan de kok(kies)!!! Daarna de hellische tocht, file, open bruggen wat wil je nog meer?!
En toen... Heerlijk feesten!!!
Armin viel me een beetje tegen, vond hem echt t� hard draaien Perry daarintegen, boven verwachtingen!!!

Posted by Roger on Jun-04-2005 10:57:

wat ben ik gaar zeg! haha maar wat een nacht idd!!!
ongeveer alles wat je op een reis tegen kan hebben; kaartje vergeten, file, nog eens file en bruggen open
Bedankt nog voor de gezellige pre-party heren(zo'n taart lus ik wel vaker ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee)
armin viel inderdaad wel een beetje tegen maar perry maakte voor mij alles goed wat een heldenset
hij mag wel vaker afsluiten wat mij betreft!! of hij als main act en armin in het voorprogramma
engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig

btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem?

Posted by Engeltje on Jun-04-2005 11:04:

quote:
Originally posted by Roger
(zo'n taart lus ik wel vaker ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee)

Goed plan!
quote:
engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig

No thanx
quote:
btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem?

Hallo, ik ben Esmiralda en hou erg van paardrijden... (Vond esmiralda toch echt te beste )

Posted by Roger on Jun-04-2005 11:13:

quote:
Originally posted by Engeltje
Hallo, ik ben Esmiralda en hou erg van paardrijden... (Vond esmiralda toch echt te beste )

Posted by @win on Jun-04-2005 12:17:

Nou vertel, wat draaide Armin allemaal voor Beuqers?

Posted by jp on Jun-04-2005 13:17:

Het pre-gebeuren was teh k3wlnezz
Mmmm lekker appeltaart met dikke bodem en korst
Die zwoele stem van Esmeralda, hoe kun je dan nog slapen?

Op het Ocean Diva geheel heb ik toch het een en ander aan te merken. Ten eerste was de opbouw ver te zoeken. Leuk voor PON dat hij af mag sluiten, dat verdient hij wel. Maar tegen 4 stroomde het al snel behoorlijk leeg wat met Armin niet gebeurd zou zijn. Te veel ups en downs in de muziek is erg irritant. De prijs voor een kaartje is natuurlijk aan de forse kant waardoor het jongere publiek zwaar in de minderheid was. Vooral de jong-bejaarden aan boord waren bijna allemaal zwaar onder invloed. Natuurlijk mag iedereen z'n pleziertje hebben, maar met allemaal zwaar zwetende veertigers om je heen kun je een 'moet dat nou' niet onderdrukken. Als laatste lijkt het me beter om in de lounge weer een DJ neer te zetten zodat de mensenmassa wat beter verdeeld wordt. Het was dan wel niet overal druk maar met name de benedenverdieping was stampvol en zeer warm.

Pfff die file en dan de brug open. Hoe verzin je het?

Posted by MaGiK54 on Jun-04-2005 14:30:

Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer.....

Posted by jp on Jun-04-2005 14:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer.....

Ik werken en slapen ja

Voor de verandering die bende maar eens digitaal bewerken

Posted by nz-fan on Jun-04-2005 15:01:

Hello!

Gidday!

Hehehe, yes nice to see all again

The night was really good, had a lot of fun and it was really funny the story with Perry O�Neil and Passiva!!

Armin was playing a differnet set as usual thats�s good , not getting boring *gg* .

It�s amazing to see how the crowd get mad and celebrate him.........

greetings to all!

Posted by HardKiller on Jun-04-2005 15:05:

Was weer een top feestje! Jammer dat het zo heet was beneden!

Posted by MaGiK54 on Jun-04-2005 15:16:

quote:
Originally posted by jp
Ik werken en slapen ja

Voor de verandering die bende maar eens digitaal bewerken

Ben jij nou een professionele party-reporter....

Posted by jp on Jun-04-2005 15:36:

Nee want ik moet ook nog boodschappen doen

Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie

Posted by eieregooie on Jun-04-2005 17:56:

PICS!

en toen vergat ik me cam mee te nemen

Posted by Engeltje on Jun-04-2005 18:06:

Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor )

Posted by eieregooie on Jun-04-2005 18:15:

Hey, waar is de file gebleven?

Posted by Stephan B on Jun-04-2005 18:25:

quote:
Originally posted by jp
Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie

In een grote zeppelin ofzo?

Affin, ik heb weer geweldig genoten gister. Heerlijke sfeer weer met het gewoonlijke zooitje ongeregeld dat ook van de partij was Kwam binnen toen Remy ongeveer begon. Lekkere set, ik houd wel van wat van dat tech-house gedoe op z'n tijd. Daarna begon Armin meteen volgens mij, heb Harry Lemon echt niet gezien in de booth. Of heb ik 't nou fout? Zag 'm later wel ergens bij Armin in de buurt lopen. Ik vond Armin in tegenstelling tot andere mensen niet echt tegenvallen. Vond het wel een lekker setje, natuurlijk zijn er wel betere geweest maar vond het zeker nie verkeerd. Tundra, Top Gear, Language, Silent Waves waren een paar van de hoogtepuntjes. Progressive koning Perry had ein-de-lijk eens een fatsoenlijke settijd aangwezen gekregen, en hij beweest zichzelf meteen. Hij sloot lekker aan op de set van Armin en draaide wat fantastische platen zoals Living The Dream, Sounds Rushing, Wave Force en volgens mij ook de nieuwe Ozgur Can - Changes (G&D Remix). Al in al topavond! Bedankt aan al de mensen voor de gezelligheid. Tot de volgende

ohja, pics or stfu : http://s87274285.onlinehome.us/ASta...2005/index.html

Posted by eieregooie on Jun-04-2005 18:47:

JP, jij lekkere pijpslet...

Sexy hoor

Pre-party-pics dus *KLIK*

Posted by Joost on Jun-04-2005 18:55:

Wat een avond! Armin vond ik wel aardig, niet echt heel speciaal maar goed te doen Openingsplaat was volgens mij een remix van Love theme dusk? Top Gear was ook wel een hoogtepuntje

En Perry, mijn god wat was dat wreed!

Posted by M_Peror on Jun-04-2005 19:33:

Wat een avond... hadden we nog bijna 'de boot gemist'. De brug stond open, je verzint 't niet!

Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert

Wat betreft het feest, Armin was goed maar het haalde het niet bij zijn set in Leiden (erg moeilijk aan te tippen ook), daarvoor zaten er wat te veel net-niet-momentjes in voor mij. Van Perry echter van begin tot eind genoten... lekkerrrr! Verdienstelijke afsluiter.
Die Ocean Diva was inderdaad een beetje overbevolkt met net een beetje fout publiek maar afgezien van de hitte op de dansvloer heb ik me nergens echt aan gestoord. En jawel, we hebben gevaren deze keer!

Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit?

Posted by Roger on Jun-04-2005 19:37:

wat een foto's weer

quote:
Originally posted by Engeltje
Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor )

ik lach er niet minder hard door

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »