TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
^den tijs kwam naar het schijnt 
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
Aur�lie
BZRK
Toch nog eens gaan zien, zit toch aan de zee vanavond 
Was good Danjo & Styles?
Ik ben nieuwsgierig. Wat draaide zij gisteren?
Ben gisteren geweest en Danjo & Styles hebben echt wel een goede set gedraaid, vind ik. Redelijk wat goeie trance, paar zalige momenten waar toch bijna iedereen op mee ging. Jan vond ik ook wel vrij goed, redelijk wat afwisseling in zijn (wat trance, ook wat meer tech-trance (?) en ook van tijd wa jump (die platen vond ik dan wel wat minder, ma bon, ieder zijn genre). Ik heb ook nog een vrij groot stuk van Wout zijn set gehoord en die viel me toch wat tegen. Vrij monotoon vond ik, zat heel zelden mss wel een goeie plaat tussen ma kvond alle nummers die em draaide te neig op elkaar trekken en te hard naar mijn goesting. Zijn set beviel me het minst. Was ook niet toevallig tijdens zijn set dat de meerderheid aan "huppeldepup" deed (sorry, ik kan op geen beter woord komen
). Buiten en in the level ben ik maar weinig geweest, maar wat ik daar hoorde stond mij nog wel aan, khad daar mss wat meer moeten rondhangen.
Conclusie, heel goed geamuseerd op set van Danjo & Styles, Jan viel mee, wout viel mij tegen. Trance die ik graag hoor wordt precies toch minder en minder gedraaid
.
| quote: |
| Originally posted by lost_in_trance Was good Danjo & Styles? Ik ben nieuwsgierig. Wat draaide zij gisteren? |

| Originally posted by BZRK Echt wel lekkere set, kheb me echt geamuseerd. Lekkere echte trance vond ik. Ik ben helemaal niet sterk in ID-en, en heb er dus ook niet veel onthouden: Oliver Prime - Mindgames [Danjo & Styles Remix] Ti�sto - Adagio For Strings [Danjo & Styles Remix] Randy Katana - Pleasure Island Exo - Above The Clouds [Mark Norman Remix] en Cave - Carnival om af te sluiten. Misschien valt er mij later nog wel wat meer in, het lijkt wel of ik alleen het wat "hardere" werk onthouden heb. Er zaten echt vet veel zweefplaatjes in, maar ik weet geen titels meer ![]() |
Jihaaaaaaaaa
| Originally posted by BZRK Echt wel lekkere set, kheb me echt geamuseerd. Lekkere echte trance vond ik. Ik ben helemaal niet sterk in ID-en, en heb er dus ook niet veel onthouden: Oliver Prime - Mindgames [Danjo & Styles Remix] Ti�sto - Adagio For Strings [Danjo & Styles Remix] Randy Katana - Pleasure Island Exo - Above The Clouds [Mark Norman Remix] en Cave - Carnival om af te sluiten. Misschien valt er mij later nog wel wat meer in, het lijkt wel of ik alleen het wat "hardere" werk onthouden heb. Er zaten echt vet veel zweefplaatjes in, maar ik weet geen titels meer ![]() Op de achterkant van de zaal werd met die laser zo geprojecteerd wie aan het draaien was. Ze hebben gedurende heel de set moeten aanzien dat er stond Danio & Styles. Vond ik vrij lomp van diegene die dat ingesteld heeft ![]() En Jan heeft gewoon Massive Motion gedraaid, woohoo Die kerel die buiten speelde was ook super, Swing To Harmony, Tears From The Moon, ... was me dat een zalig chillmoment. |
| Originally posted by Buoyant je vergeet deze nog: Yahel - Voyage JihaaaaaaaaaJonas Steur - Silent Waves Primer - Everlast een mege knallende remix van The First Rebirth ... Misschien komende dagen, nog eens reviewke schrijven van mijn woensdag, vrijdag en zaterdag belevenissen op Illusion "Party Knikkers" Beach |
| Originally posted by Shadowkid Fred Baker vs Nyram - Confirmation en Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix ?) ook dacht ik. Of waren zij dat nog niet? |
Confirmation herinner ik me toch nog
| Originally posted by Shadowkid Fred Baker vs Nyram - Confirmation en Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix ?) ook dacht ik. Of waren zij dat nog niet? |
. Top kerels zijn het, ze hebben nog platen uitgedeeld ( waarvan ik DJ Danjo & Rob Styles - Anticipating heb gevangen, een plaat van 2002) en ze kwamen ook spontaan langs om handjes te schudden en een praatje te maken buiten. Ze waren trouwens onder de indruk van het publiek, maar dat is niet moeilijk om te snappen als je er was, ze kregen het volk echt helemaal los. Voor Illusion "Knollen Paradijs" Beach waren ze al een van mijn favorieten maar nu heb ik er weer 2 halfgoden bij
Volledig mee eens, zalige set was dat.
vooral toen ze nog eens voyage draaiden ook
echt wel goddelijk
dan dj Wout; 15 min waren al meer dan voldoende
Toch nog een late reactie neerpennen
. Illusion Beach is voor mij een klassieker eigenlijk. Dit jaar niet alle dagen kunnen gaan enkel woensdag en zaterdag. Vrijdag kon ik ook gaan maar daar pas ik toch wijselijk voor
. Op gewone avonden verwerken de residents al genoeg retroshit in hun sets. Woensdag vond ik het echt supergoed ! M.I.K.E heeft een goeie heel gevarieerde set gedraaid wat ik zoals TOR ook zijn sterkte vind. Veel onbekend nieuw en redelijk diep werk gehoord aangevuld met wat steviger , tranzyer en dan de typische M.I.K.E platen die in de meeste sets wel terugkomen. Naar het einde toen kreeg hij echt iedereen mee. Vond het wel een prestatie voor het Belgische uitgaansvolkje. Het is wel een feit als je M.I.K.E ergens laat draaien in een Belgische club dan scoort Illusion toch het beste. Daarom hoop ik ook stiekem dat ie langskomt op 18 jaar Illusion.
Marco V draait elke keer wel anders en deze keer koos hij voor de meer zware donkere weg. Mij hoor je daar zeker niet over klagen , apprecieer zijn stijl enorm. Kende heel veel platen niet en hij heeft er echt
platen tussen gesmeten. Als iemand zijn openingsplaat kent ? En tijdens zijn edit van "The night of the jaguar" en "Bang bang" vloog het dak er toch wel af !
Voor Jan zijn set heb ik vriendelijk bedankt en de sluit van Nico was subliem vooral dan qua sfeer. Echt chapeau gedaan ! En toen we dachten dat het afgelopen was ging het buiten met Nico nog gewoon door tot kwart voor 7. Gezellig
!
Ook heb ik wat Beta's ontmoet. Altijd wel nice
. Iemand heeft een groepsfoto samen met meneer M.I.K.E getrokken ( 1 of andere sympa Nederlander en vriend van Hydra, Pheatus of TOR dacht ik
? ).Die mag altijd online gezwierd worden want email etc werden niet uitgewisseld toen.
Zaterdag was het gewoon gezellig en was ik vooral blij voor Danjo & Styles dat ze eens voor een uitgebreid en enthousiast publiek konden draaien want op Rising sun was dat meestal niet het geval. Die gasten genoten en wij met hen mee.
De dagen dat ik gegaan ben was het dus de moeite. Ben er zeker bij op de volgende editie. Misschien een ideetje voor M.I.K.E vs Marco V dan
?
| Originally posted by Aur�lie Misschien een ideetje voor M.I.K.E vs Marco V dan ? |
De gustibus et coloribus non disputandum 
Aur�lie, ik wacht zelf ook nog op die foto. Ik zet hem wel online zodra ik hem heb.
Nice 
Beter laat dan nooit: de foto met M.I.K.E. 
http://www.roodbrooster.be/illusion...h_2005_mike.jpg
v.l.n.r.:
Broer van Pheatus, Pheatus, M.I.K.E., Aur�lie, Tor, Hydra
| Originally posted by FredNova De gustibus et coloribus non disputandum... |
Re: review
wilde toch nog ff bumpen voor deze ID:
| Originally posted by TOR 06. ID (John O'Callaghan Remix?) |