TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mag ik vragen waar je dan mee mixt ? Zo goed is de cd markt niet... |
| Originally posted by Pumaz Mag ik vragen waar je dan mee mixt ? Zo goed is de cd markt niet... |
| Originally posted by Sh!fty Ik geef toe, ik draai zeker nie alleen legale cd's (wie wel) Maar op internet kunt ge meestal wel ergens een vrij goedkoop cd'ke vinde me de nieuwste trance tunes. En BTW speel ik nie uitsluitend trance |
). En ik ben wreed content van mijn CDX'en.
| Originally posted by Push2005 Ik ben ook CD-Jock, en ik bezit wel alles legaal ( dus je wie wel klopt nie ). |
| En ik ben wreed content van mijn CDX'en. |
| Originally posted by Push2005 De CD markt niet goed ?! Ik vind dat er h��l mooie CD-turntables op de markt zijn hoor, en nog nauwkeurig ook ! |

| Originally posted by Pumaz Ik had het op cd's zelf, niet op tt's ![]() Dat er goeie cd-tt's zijn weet ik goed genoeg, ik heb er 3 |
Ik heb die gekregen 
Wat ik wel leuk vind is hogekwaliteits-mp3's kopen en op CD branden, ik speel namelijk liever met CD's 
Al krijgt Ableton Live nog steeds voorrang 
| Originally posted by Pumaz Ik heb die gekregen ![]() |
gekregen a.k.a van den boot gevalle zeker 
lol, het is een lang verhaal... maar ik moest er wel iets voor doen natuurlijk 
| Originally posted by Sh!fty Excuses daarvoor Ik weet wa de gevolgen van illegale muziek downloade is, Ik zie het alleen nie gebeure da op een fuif de DJ daarop wordt gecontroleerd De flikken zulle wel iet belangrijker te doen hebbe dan da |
| Originally posted by pooley past ma op, nen dj is hier gecontroleerd geweest en die heeft dacht ik een koppel miljoen moeten betalen, (afbetalen) Kan de juste boete er ni opplakken maar het gebeurt dus |
Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt...
...nog een voordeel van met vinyl te draaien, van mij mogen ze gerust binnenvallen als ik ergens draai 
| Originally posted by Pumaz lol, het is een lang verhaal... maar ik moest er wel iets voor doen natuurlijk |

check this out http://www.dj2dj.be/forum/index.php?topic=12952.450 ergens vanaf het midden van de pagina
das wat de concurrentie in dj-contest factory over mij denkt

[QUOTE]Originally posted by Dj LPG
Mensen van sabam zelf gaan gewoon regelmatig rond in cafe's, op fuiven en dergelijke... En wat de boetes betreft... 250� per cd die ze vinden
Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt... [QUOTE]
wa als ge die mp3's van het internet hebt gekocht?
Da kunde toch nie bewijze, ofwel?
ik dacht dat in een offici�le mp3 ook een bepaald geluid op een bepaalde frequentie doorgestuurd wordt ( niet voor menselijk oor hoorbaar) maar bij kopi�ren hiervan verdwijnt dat geluid, allez toch iets vree eigenaardigs weet ook niet precies hoe het in elkaar zit
| Originally posted by Sh!fty [QUOTE]Originally posted by Dj LPG Mensen van sabam zelf gaan gewoon regelmatig rond in cafe's, op fuiven en dergelijke... En wat de boetes betreft... 250� per cd die ze vinden Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt... [QUOTE]wa als ge die mp3's van het internet hebt gekocht? Da kunde toch nie bewijze, ofwel? |
Ja maar wie koopt daar zijn mp3's ? 

Heb daarnet telefoon gekregen van factory....
...het spijt mij u te moeten meedelen, maar ge zult allemaal toch nog es moeten afkomen naar factory.....
...OM VOOR MIJ TE KOMEN SUPORTEREN WANT IK MAG DE FINALE SPELEN!!!

| Originally posted by Moondust Heb daarnet telefoon gekregen van factory.... ...het spijt mij u te moeten meedelen, maar ge zult allemaal toch nog es moeten afkomen naar factory..... ...OM VOOR MIJ TE KOMEN SUPORTEREN WANT IK MAG DE FINALE SPELEN!!! |
Goed zo, good luck 
vrijdag 30 september
| Originally posted by pooley past ma op, nen dj is hier gecontroleerd geweest en die heeft dacht ik een koppel miljoen moeten betalen, (afbetalen) Kan de juste boete er ni opplakken maar het gebeurt dus |