TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Matchstick Men s�g jag.. och det va sjukt hur bra den var.. i mitten b�rjade jag fan n�stan b�la.. sen.. sen har fanskapet till producent/regis�r/n�gon .. valt att kuka ur allt .. slutet va s� uselt.. =( bl�.. annars en film jag kan rekomendera �r Garden State
| quote: |
| Originally posted by Hauken One Perfect Day |
| Originally posted by Laszlo Uppa p� eft��p��n n�gon, please? |
| Originally posted by Laszlo Uppa p� eft��p��n n�gon, please? |

| Originally posted by SteveTranz4ever OT: Jag tror det �r s� >h�r< det ser ut n�r Laszlo s�ger "eft��p��n" ![]() |
S�g The Butterfly Effect nyligen
riktigt bra film, om man nu kan sm�lta Ashton Kutcher (fr�n dudes wheres my car och 70's show) i en seri�s roll.
| Originally posted by AC. S�g The Butterfly Effect nyligen riktigt bra film, om man nu kan sm�lta Ashton Kutcher (fr�n dudes wheres my car och 70's show) i en seri�s roll. |
Min favoritfilm �r - h�ll i er - K-PAX.
Annars �r en annan stor favorit Close Encounter of The Third Kind som jag anser vara en av de b�sta UFO-filmer som gjorts. Den �r �n idag helt fantastisk att titta p� trots att den �r gjord 1977! 
| Originally posted by K-PAXian Min favoritfilm �r - h�ll i er - K-PAX. ) |
| Originally posted by dbl tyckte ashton va riktigr grym i den.. blev j�kligt f�rv�nad faktiskt.. men han e duktig |
jag skummade igenom One Perfect Day lite .. verkar ju helt okej.
fick rysningar n�r jag s�g sista scenerna.. s��� underbart!
(fast.. p�minner det inte lite om herr Tjis in concert??
)
Edit:
Nu har jag sett hela.
M�ste s�ga att det �r nog fanemej en av de b�ttre filmerna jag sett.
Den ligger i klass med Lost in Translation och Eternal Sunshine ... l�tt!
�r detta fysiskt m�jligt
Rambo IV
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,590575,00.html
Man f�r la se de blir...
| Originally posted by SteveTranz4ever �r detta fysiskt m�jligt Rambo IV http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,590575,00.html Man f�r la se de blir... |
| Originally posted by Laszlo Agreed...lite som Brad Pitt, som jag ocks� tycker �r en grymt underskattad sk�dis... |
| Originally posted by Laszlo Agreed...lite som Brad Pitt, som jag ocks� tycker �r en grymt underskattad sk�dis... |

hehe.. jag drog mitt str� till stacken och best�llde One Perfect Day p� Dvd fr�n australien ig�r... 105kr inkl frakt. N�stan v�rt det 
http://www.ezydvd.com.au
Pretty cheap
| Originally posted by jofawe hehe.. jag drog mitt str� till stacken och best�llde One Perfect Day p� Dvd fr�n australien ig�r... 105kr inkl frakt. N�stan v�rt det ![]() http://www.ezydvd.com.au Pretty cheap |
| Originally posted by SteveTranz4ever �r de f�rsent att best�lla en till p� samma s�nding ? Isf vill jag g�rna k�pa ett ex. ocks�... |
Hero g�r p� Canal+ just i detta nu...helt sansl�st vackert foto i den filmen...�gongodis s� det bara sjunger om det...
| Originally posted by Laszlo Hero g�r p� Canal+ just i detta nu...helt sansl�st vackert foto i den filmen...�gongodis s� det bara sjunger om det... |
S�g One Perfect Day nyss...fan vilken seg filmj�vel...absolut inte vad jag hade f�rv�ntat mig...stor besvikelse...och att killen g�r fr�n bedroom dj till jockey p� hetaste inneklubben p� en vecka �r bara
Nae vet ni vad...Human Traffic �r tamig b�vern den b�sta klubbfilmen som gjorts...
| Originally posted by Laszlo Nae vet ni vad...Human Traffic �r tamig b�vern den b�sta klubbfilmen som gjorts... |
jag s�g Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events ikv�ll .. halvdan film med Jim Carrey i huvudrollen ...
men men .. han k�r sina grimaser :P
| Originally posted by Laszlo S�g One Perfect Day nyss...fan vilken seg Nae vet ni vad...Human Traffic �r tamig b�vern den b�sta klubbfilmen som gjorts... |
S�g r�tt s� nyss Collateral!
Den var fan kung tyckte jag, riktigt bra och snygg.