TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Mijn laatste reactie hier: Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig. |
Damn, ik was net eten, ff bijlezen
| Originally posted by X-Tune Mijn laatste reactie hier: Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig. |
| Originally posted by Remy D Hahahaha maar ik ben al opgegeven, over 5 minuten gaat de pc weer uit en dan moet ik weer een nacht een kamer in met allemaal witte kussens op de muur en krijg ik zo'n vage buis om en moet ik veel pillen nemen waar ik niet eens van weet waar ze voor dienen. Ja ze hebben me al opgegeven.. Jij ook nog een fijne avond. |
X-tune, noway dat je gewonnen hebt. Als je de hele thread door kijkt dan hebben we jouw en mellowhead in zijn geheel onder de tafel gelult. You have been flamed. Je begon zelf met een flame maar je bent er zelf de dupe van geworden.
There is no winner in war...
Moehaha, hoe clich� klonk dat
lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen.
Mvg 
| Originally posted by Phortastic lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen. Mvg |
hehe wil niets winnen hoor 
wou ik gewoon even vermelden 
| Originally posted by Phortastic hehe wil niets winnen hoor ![]() wou ik gewoon even vermelden |
| Originally posted by Muppy tja maar zoals al eerder is gezegd is remy dat ook niet voor ons...dus daar kan je het niet mee winnen mannetje |
| Originally posted by Remy D jongen in ben The Godfather van NLTA |
| Originally posted by Muppy dat ben je ook, maar waar het mij om ging is dat je ons ook niet over ��n kam kan scheren....want ja, jij bent hier de heerscher en ik bij lange na niet! |
| Originally posted by Xilver Ja, dat kan je nou wel lekker zeggen he, stoere kutbelg... oh wait... |
| Originally posted by Remy D jongen in ben The Godfather van NLTA |

(voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen
).
| Originally posted by SnuggLe Zie je op Dance Valley, dan drinken we een biertje, en gaan we naar de Armada tent Belgen uitlachen (voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen ). |
waarom zou nederland wk niet halen?
ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen?
| Originally posted by basvh waarom zou nederland wk niet halen? ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen? |
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen.
| Originally posted by basvh ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen. |
| Originally posted by basvh ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen. |
dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken
| Originally posted by basvh dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken |
pffffffff... 19 pagina's is te lang om te lezen.. kan er iemand me ff invullen over wat er hier allemaal aan de hand is??
leuke flame-war in het begin precies 
Fookin classic!! Ik kijk sinds tijden weer een avondje TV en dan mis ik dit