TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Remy D on Jun-07-2005 18:26:

quote:
Originally posted by X-Tune
Mijn laatste reactie hier:
Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig.

hahaha het was gaaf, wat zo'n klein zinnetje van mij al niet kan oprakelen.. niet de eerste keer trouwens. Hahahaha maar ik ben al opgegeven, over 5 minuten gaat de pc weer uit en dan moet ik weer een nacht een kamer in met allemaal witte kussens op de muur en krijg ik zo'n vage buis om en moet ik veel pillen nemen waar ik niet eens van weet waar ze voor dienen. Ja ze hebben me al opgegeven..

Jij ook nog een fijne avond.

Posted by Bertn on Jun-07-2005 18:27:

Damn, ik was net eten, ff bijlezen

Posted by Hitman on Jun-07-2005 18:27:

quote:
Originally posted by X-Tune
Mijn laatste reactie hier:
Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig.

Tssk... Ga lekker het plastiek zakske uithangen in je achtertuin

Posted by AirPole on Jun-07-2005 18:27:

quote:
Originally posted by Remy D
Hahahaha maar ik ben al opgegeven, over 5 minuten gaat de pc weer uit en dan moet ik weer een nacht een kamer in met allemaal witte kussens op de muur en krijg ik zo'n vage buis om en moet ik veel pillen nemen waar ik niet eens van weet waar ze voor dienen. Ja ze hebben me al opgegeven..

Jij ook nog een fijne avond.

Posted by New Wave on Jun-07-2005 18:28:

X-tune, noway dat je gewonnen hebt. Als je de hele thread door kijkt dan hebben we jouw en mellowhead in zijn geheel onder de tafel gelult. You have been flamed. Je begon zelf met een flame maar je bent er zelf de dupe van geworden.

Posted by Bertn on Jun-07-2005 18:35:

There is no winner in war...

Moehaha, hoe clich� klonk dat

Posted by Phortastic on Jun-07-2005 18:59:

lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen.

Mvg

Posted by Muppy on Jun-07-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen.

Mvg

tja maar zoals al eerder is gezegd is remy dat ook niet voor ons...dus daar kan je het niet mee winnen mannetje

Posted by Phortastic on Jun-07-2005 19:20:

hehe wil niets winnen hoor
wou ik gewoon even vermelden

Posted by Xilver on Jun-07-2005 19:24:

quote:
Originally posted by Phortastic
hehe wil niets winnen hoor
wou ik gewoon even vermelden

Ja, dat kan je nou wel lekker zeggen he, stoere kutbelg...

oh wait...

Posted by Remy D on Jun-07-2005 19:32:

quote:
Originally posted by Muppy
tja maar zoals al eerder is gezegd is remy dat ook niet voor ons...dus daar kan je het niet mee winnen mannetje

jongen in ben The Godfather van NLTA

Posted by Muppy on Jun-07-2005 19:34:

quote:

dat ben je ook, maar waar het mij om ging is dat je ons ook niet over ��n kam kan scheren....want ja, jij bent hier de heerscher en ik bij lange na niet!

Posted by Remy D on Jun-07-2005 19:35:

quote:
Originally posted by Muppy
dat ben je ook, maar waar het mij om ging is dat je ons ook niet over ��n kam kan scheren....want ja, jij bent hier de heerscher en ik bij lange na niet!

haha mooi gezegd

Posted by Phortastic on Jun-07-2005 19:43:

quote:
Originally posted by Xilver
Ja, dat kan je nou wel lekker zeggen he, stoere kutbelg...

oh wait...

LOL

Posted by SnuggLe on Jun-07-2005 19:44:

quote:

We have a winner:

Remy D!

Remy, koning, ik heb weer smakelijk gelachen om je
Ik blijf fan van je

Zie je op Dance Valley, dan drinken we een biertje, en gaan we naar de Armada tent Belgen uitlachen (voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen ).

Nog 1 mopje voordat ik 24 ga kijken:

Hoe kan je zien dat er een turk in je huis is geweest?
Dan is de prullenbak leeg en de hond verkracht.

Hoe kan je zien dat er een belgische turk in je huis is geweest?
Dan is de hond leeg en de prullenbak verkracht!

Posted by Remy D on Jun-07-2005 19:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Zie je op Dance Valley, dan drinken we een biertje, en gaan we naar de Armada tent Belgen uitlachen (voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen ).

hahaha dat gaan we zeker net als vorig jaar bij James Holden, het was echt gaaf toen.

Ps. je mopje kende ik al.

Posted by basvh on Jun-07-2005 20:07:

waarom zou nederland wk niet halen?

ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen?

Posted by Remy D on Jun-07-2005 20:09:

quote:
Originally posted by basvh
waarom zou nederland wk niet halen?

ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen?

hahaha beter lees je de topic door en dan snap je waar het om gaat!

Posted by basvh on Jun-07-2005 20:11:

ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen.

Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 20:12:

quote:
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen.

Al weer.....waar zit je nu dan.....??

Posted by Remy D on Jun-07-2005 20:13:

quote:

hahaha snap sowieso niet dat je al langs komt, maarja ik ben Remy.

Posted by basvh on Jun-07-2005 20:17:

dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken

Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 20:18:

quote:
dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken

TV show ? Waar zit je nu dan ?

Posted by Kaidreas on Jun-07-2005 20:33:

pffffffff... 19 pagina's is te lang om te lezen.. kan er iemand me ff invullen over wat er hier allemaal aan de hand is??
leuke flame-war in het begin precies

Posted by emre on Jun-07-2005 20:56:

Fookin classic!! Ik kijk sinds tijden weer een avondje TV en dan mis ik dit

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »