TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aur�lie
Egotrut
Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aur�lie
Egotrut
Zehra
Wie woont er alleen van de BETA's
Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aurelie
Egotrut
Zehra
Loraine -deelt alleen de tuin van 120m2
-
| quote: |
| Originally posted by Kelly* Ff draadje terug opgezocht.. vraag voor de Limburgers hiere! Is Sint Truiden aan te raden om te gaan wonen? kgaan verhuizen (allee, moet verhuizen) en dacht naar daar ergens te trekken, das mooi tussen werk en vriend in gelegen maar ken de streek daar eig helemaal ni... |
| quote: |
| Originally posted by FredNova Ik ben een serieuze voorstander van mijn geboortestad Sint-Truiden |
Gisteren appartement gaan bezien en het vandaag vastgelegd se. Vanaf 15 augustus kunnen we erin 
Is app met living en ingebouwde keukenhoek (frigo, dampkap, kookplaten, oven), grote gang, badmkamer met ligbad, aparte douche en 2 lavabo's, 2 slaapkamers, apart toilet, autostaanplaats. Komt erbij dat de liging super is. Recht tegenover het station van Dendermonde. En op paar 100m van centrum. Aangezien we beide met de trein gaan werken is dit superhandig. Dit alles voor de prijs van 480 euro per maand.
Nice Gert 
Was gisterenavond ook toevallig door gans deze thread aan't kijken omdat'k ook van plan ben alleen te gaan wonen. Heb een 2-tal jaar in Londen gewoond en daar met wat vrienden een flat gehuurd maar sinds anderhalf jaar weer terug thuis - alee voor zover je het thuis kan noemen, familie is er nooit gans, ben der nooit opgegroeid en k'woon vaak zo goed als alleen met broers, en k'slaap eigenlijk nog altijd in de logeerkamer 
Al eens gaan zien op wat immo sites. Is niet simpel, bemeubeld of niet, aparte woning of appartement, regio kiezen... Morgen of volgende week eens naar een paar makelaars gaan.
Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog?
http://www.vitrine.be
http://www.immoweb.be
http://www.easy.be/immo
http://immo.start.be/
http://immobilien.startpagina.be/
http://www.immonet.be
http://www.era.be
http://www.century21benelux.be
Er zijn er wss nog wel een paar, maar met de deze kunje toch al aan de slag! 
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog? |
| quote: |
| Originally posted by djcresto Die van de locale immokantoren. Die zetten hun aanbiedingen dan wel regelmatig op bovenvernoemde sites, maar zeker niet allemaal. Als de prijs belangrijk is, regio Dendermonde is normaal goedkoop en toch nie echt ver van Sint Niklaas. |
Ik heb juist een afspraak gemaakt om een appartementje in Sint Truiden te gaan bezoekn!
Iets klein, helemaal wat ek zoek: 1 slaapkamer, badkamer met ligbad, 2 teraskes, autostaanplaats....
hopen dat het wat wordt!
en ook gevonden via immo-kantoor dak dan weer vond dankzij bovenstaande links... dank u wel! 
Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde?
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde? |
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM! 
LOL Gert

Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven.
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven. |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 En ook x-tune, je moet je mama niet missen |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat? |

| quote: |
| Bij de meesten is de regel eens buiten, altijd buiten. Veronderstel ik toch. |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Eens ge de vrijheid van het alleen wonen gewoon geraakt zijt, wilt ge gewoonweg niet meer thuis gaan wonen, geloof mij, ik kan het weten ![]() |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald. Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken. |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 De meesten gaan toch alleen wonen als ze werk hebben gevonden |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.