TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »


Posted by Jakhira on Jul-24-2006 09:01:

Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aur�lie
Egotrut


Posted by Zehra on Jul-24-2006 09:04:

Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aur�lie
Egotrut
Zehra


Posted by Loraine on Jul-24-2006 10:23:

Wie woont er alleen van de BETA's

Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aurelie
Egotrut
Zehra
Loraine -deelt alleen de tuin van 120m2 -


Posted by FredNova on Jul-24-2006 10:25:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ff draadje terug opgezocht..

vraag voor de Limburgers hiere!

Is Sint Truiden aan te raden om te gaan wonen? kgaan verhuizen (allee, moet verhuizen) en dacht naar daar ergens te trekken, das mooi tussen werk en vriend in gelegen maar ken de streek daar eig helemaal ni...


Ik ben een serieuze voorstander van mijn geboortestad Sint-Truiden


Posted by Kelly* on Jul-24-2006 11:44:

quote:
Originally posted by FredNova
Ik ben een serieuze voorstander van mijn geboortestad Sint-Truiden


hehe, lol. heb er al enkele appartementje enzo te huur zien staan, mooi en ni te duur....
denk dat het die streken daar ergens gaat worden...


Posted by djcresto on Jul-27-2006 07:21:

Gisteren appartement gaan bezien en het vandaag vastgelegd se. Vanaf 15 augustus kunnen we erin

Is app met living en ingebouwde keukenhoek (frigo, dampkap, kookplaten, oven), grote gang, badmkamer met ligbad, aparte douche en 2 lavabo's, 2 slaapkamers, apart toilet, autostaanplaats. Komt erbij dat de liging super is. Recht tegenover het station van Dendermonde. En op paar 100m van centrum. Aangezien we beide met de trein gaan werken is dit superhandig. Dit alles voor de prijs van 480 euro per maand.


Posted by Synthesia on Jul-27-2006 08:00:

Nice Gert

Was gisterenavond ook toevallig door gans deze thread aan't kijken omdat'k ook van plan ben alleen te gaan wonen. Heb een 2-tal jaar in Londen gewoond en daar met wat vrienden een flat gehuurd maar sinds anderhalf jaar weer terug thuis - alee voor zover je het thuis kan noemen, familie is er nooit gans, ben der nooit opgegroeid en k'woon vaak zo goed als alleen met broers, en k'slaap eigenlijk nog altijd in de logeerkamer

Al eens gaan zien op wat immo sites. Is niet simpel, bemeubeld of niet, aparte woning of appartement, regio kiezen... Morgen of volgende week eens naar een paar makelaars gaan.

Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog?


Posted by diddi on Jul-27-2006 08:08:

http://www.vitrine.be
http://www.immoweb.be
http://www.easy.be/immo
http://immo.start.be/
http://immobilien.startpagina.be/
http://www.immonet.be
http://www.era.be
http://www.century21benelux.be

Er zijn er wss nog wel een paar, maar met de deze kunje toch al aan de slag!


Posted by djcresto on Jul-27-2006 08:51:

quote:
Originally posted by Synthesia

Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog?


Die van de locale immokantoren. Die zetten hun aanbiedingen dan wel regelmatig op bovenvernoemde sites, maar zeker niet allemaal. Als de prijs belangrijk is, regio Dendermonde is normaal goedkoop en toch nie echt ver van Sint Niklaas.


Posted by Synthesia on Jul-27-2006 09:01:

quote:
Originally posted by djcresto
Die van de locale immokantoren. Die zetten hun aanbiedingen dan wel regelmatig op bovenvernoemde sites, maar zeker niet allemaal. Als de prijs belangrijk is, regio Dendermonde is normaal goedkoop en toch nie echt ver van Sint Niklaas.


Yeps heb al eens zitten kijken en de omstreken van het Waasland zijn inderdaad relatief goedkoper geprijsd. K'ga proberen volgende week een paar al te bezichtigen die'k op hebbes.be en easy.be heb gevonden.

Merci guys


Posted by Kelly* on Jul-27-2006 10:42:

Ik heb juist een afspraak gemaakt om een appartementje in Sint Truiden te gaan bezoekn!
Iets klein, helemaal wat ek zoek: 1 slaapkamer, badkamer met ligbad, 2 teraskes, autostaanplaats....

hopen dat het wat wordt!

en ook gevonden via immo-kantoor dak dan weer vond dankzij bovenstaande links... dank u wel!


Posted by X-Tune on Jul-27-2006 10:46:

Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde?


Posted by Kelly* on Jul-27-2006 10:48:

quote:
Originally posted by X-Tune
Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde?


geen gezaag van ouders...

en als ge oud genoeg bent wilde toch ooit eens op eigen benen staan he... kan mij ni voorstellen dak tot men 55 thuis zou wonen


Posted by djcresto on Jul-27-2006 11:02:

quote:
Originally posted by X-Tune
Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde?


seksen overal in huis waar en wanneer ge goesting hebt


Posted by diddi on Jul-27-2006 11:42:

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM!


Posted by Synthesia on Jul-27-2006 11:45:

LOL Gert


Posted by X-Tune on Jul-27-2006 11:58:

Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven.


Posted by Tiger777 on Jul-27-2006 12:00:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven.

En ook x-tune, je moet je mama niet missen


Posted by djcresto on Jul-27-2006 12:04:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ik verlies geen geld aan huurgeld/electriciteit/verwarming/water/... en ik betaal daarmee auto's/vakantie/hoeren(=seksen waar en wanneer je wilt)/feestjes/... Dus meer vrijheid dan iemand die in een klein zielig appartementje zit zonder luxe toestellen en uitstapjes die men zich niet meer kunnen veroorloven.


Beetje simpele visie niet? Kan het ook niet dat je samenwilt wonen met de persoon die je graag ziet? Het gevoel iets van jezelf te hebben speelt ook zeker mee. En wie zegt dat ik mij die luxe niet kan permiteren als ik alleen ga wonen? Trouwens niet iedereen heeft die luxe nodig om een perfect gelukkig leven te leiden.


Posted by X-Tune on Jul-27-2006 12:11:

quote:
Originally posted by Tiger777
En ook x-tune, je moet je mama niet missen


En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat?


Posted by djcresto on Jul-27-2006 12:24:

quote:
Originally posted by X-Tune
En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat?


Bij de meesten is de regel eens buiten, altijd buiten. Veronderstel ik toch.


Posted by Tiger777 on Jul-27-2006 13:48:

quote:
Originally posted by X-Tune
En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat?

Eens ge de vrijheid van het alleen wonen gewoon geraakt zijt, wilt ge gewoonweg niet meer thuis gaan wonen, geloof mij, ik kan het weten

De meesten gaan toch alleen wonen als ze werk hebben gevonden, dus volgens mij zijn het toch de uitzonderingen die terug naar hun ouders trekken zenne.

quote:
Bij de meesten is de regel eens buiten, altijd buiten. Veronderstel ik toch.

Tenzij het voor zoon of dochter financieel niet haalbaar is, denk ik dat het inderdaad toch vaak zo is ja


Posted by X-Tune on Jul-27-2006 13:54:

quote:
Originally posted by Tiger777
Eens ge de vrijheid van het alleen wonen gewoon geraakt zijt, wilt ge gewoonweg niet meer thuis gaan wonen, geloof mij, ik kan het weten


Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald.
Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken.


Posted by Tiger777 on Jul-27-2006 14:01:

quote:
Originally posted by X-Tune
Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald.
Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken.

Betaald, ok. Maar het alles-voor-jou-gedaan gedeelte klopte bij mij toch niet zenne

En ik heb het gewoon over het zelf doen. Als ge thuis woont wordt er bepaald wat ge eet, hoe het wordt klaargemaakt, naar welke winkel er wordt gegaan, welke kleur van paprika's die er wordt gekocht, welk wasmiddel er gebruikt wordt. Allemaal kleine irritante dingskes, ma vooral, ge hebt sowieso een gebrek aan privacy!

Als ge alleen wilt gaan wonen (zonder vrindin erbij) is het idd wel een financiele inspanning om alleen te gaan wonen, toegegeven. Van sparen zal er volgens mij niet erg veel in huis komen


Posted by Bl@ckOut on Jul-27-2006 17:27:

quote:
Originally posted by Tiger777
De meesten gaan toch alleen wonen als ze werk hebben gevonden

Echt niet hoor, ik toch alleszins niet. Het zal er binnen dit en enkele jaren wel van komen maar voorlopig ga ik nog rustig wat sparen en zo. Als ge direct alleen wilt gaan wonen als ge werk hebt zonder iet of wat startkapitaal gaat ge financieel in serieuze problemen komen


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.