TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
voila de puntjes staan op de i, spijtig genoeg
knap van valverde,m hoedat di� rasmussen nog volgde op de laatste kilometers is ook wel knap,z'n rit van eergisteren goed verteerd,had'em nu in de openingstijdrit nen halve minuut sneller geweest reed'em morgen in't geel.
de rest moet nu maar aanvallen gelijk godefroot zegt,kunnen ze toch nog een etappe meepikken
Mooie etappe, zeker mooi werk van Valverde, Rasmussen en Lance natuurlijk. FF laten zien wie nu de beste is 
Pff, tour is weeral beslist.. Ni dak iets tegen armstrong heb ofzo ze, in tegendeel, maar ik heb het toch liever wat spannender. Is ook wel duidelijk dat diegenen die concurrenten zouden moeten zijn, niet in vorm zijn.
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Pff, tour is weeral beslist.. Ni dak iets tegen armstrong heb ofzo ze, in tegendeel, maar ik heb het toch liever wat spannender. Is ook wel duidelijk dat diegenen die concurrenten zouden moeten zijn, niet in vorm zijn. |
nu zou ik de ronde van Itali� en de ronde van Spanje geen 'kleine' rondes noemen,het mediacircus errond is misschien beduidend kleiner,ma daar worden ook wel fameuse gemiddeldes afgehaspeld.
Ik zou eigenlijk is willen zien wat zo'n Armstrong in een vuelta of een giro doet,maja veel kans hebben we daartoe niet
Voor't moment is Armstrng duidelijk de beste man in vorm in de tour,misschien dat ie de komende dagen ook een dipje krijgt,wie zal het zeggen,we'll see
btw,heeft er al iemand iets vernomen wat er nu just met de volgwagen van discovery en popovich gebeurd is?Da bergske is duidelijk nix voor bruyneel
kleine rondes zijn het niet nee. Maar qua niveau en moeilijkheidsgraad typen ze gewoon NIET aan de tour. Kijk hoeveel ex giro en vuelta winnaars die nu mee rijden in de Tour gewoon totaal door de mand vallen. Dat zegt genoeg. En dat is elk jaar gewoon hetzelfde verhaal. Keer op keer kunnen de giro en vuelta winnaars het niet waarmaken in de tour.
ge kunt het ook anders stellen hoeveel tour-winnaars presteren er echt goed in de vuelta en giro.Ik denk dat het kwestie is van prioriteiten en pieken naar een zekere periode,want let' face it iemand dat ze allemaal wint,zal wel ni al te gauw meer gebeuren.
dat is een feit 
Indurain is de laatste die ik me kan herinneren die Giro en Tour in het zelfde jaar won.
denk het ook dat hij de laatste was praise the man
met kleine rondes bedoel ik ni de den giro of de vuelta ma de ronde van zwisterland, romandie, baskeland, yadda yadda.
En bout giro en vuelta vergelijk gewoon de gemiddelden die ze afhaspelen tijdens de eerste uren van een rit, veel en veel minder dan in den tour, das wielertoeristentemp ...
Daarom da er weinigen die goed zijn in de vuelta of giro ook scoren in den tour, gewoon die eerste week van den tour, waanzinnige gemiddelden, das moordend voor die klimmerkes, snijdt gewoon de benen af
| Originally posted by Eagle` Daarom da er weinigen die goed zijn in de vuelta of giro ook scoren in den tour, gewoon die eerste week van den tour, waanzinnige gemiddelden, das moordend voor die klimmerkes, snijdt gewoon de benen af |
Da verschroeiend tempo is idd moordend voor die klimmers,maar 't is ni elk jaar dat die eerste week zo snel gereden wordt,ik herinner mij dat er vroeger wel al eens serieus over tijd gegaan werd tijdens die vlakke etappes.Dit jaar vlogen ze er aan een rotvaart doorheen.
ne keer benieuwd wat de volgende bergetappes gaan geven,'t is te hopen dat er een paar voor ritwinst gaan nudat ze hun dromen voor geel kunnen opgeven.al weet je ooit wat er nog allemaal kan gebeuren
*kuch*blijven hopen*kuch*
edit:khor just dat dario frigo opgepakt is door franse politie,blijkbaar had zijn vrouw epo in haren auto liggen.Kwist zelf ni dat'em meereed.Als 'em epo zou gepakt hebben heeft't in alle geval ni veel geholpen
Knap werk weeral van Vinokourov, hem zie ik graag winnen 
Ik hield effe mijn hart vast toen Pereiro de afgrond inreed 
knap van vino idd. Voor geel levert het natuurlijk amper iets op, en armstrong zat ongelooflijk in ne zetel. Mja da was te verwachten 
Vandaag eindelijk eens deftig punten gescoord 
BeTa staat 33e in de algemene teamranking. 
Hoera ons!
http://www.wielerprono.be/index_ned...na=teamrankings
| Originally posted by cyberia Da verschroeiend tempo is idd moordend voor die klimmers,maar 't is ni elk jaar dat die eerste week zo snel gereden wordt,ik herinner mij dat er vroeger wel al eens serieus over tijd gegaan werd tijdens die vlakke etappes.Dit jaar vlogen ze er aan een rotvaart doorheen. ne keer benieuwd wat de volgende bergetappes gaan geven,'t is te hopen dat er een paar voor ritwinst gaan nudat ze hun dromen voor geel kunnen opgeven.al weet je ooit wat er nog allemaal kan gebeuren *kuch*blijven hopen*kuch*edit:khor just dat dario frigo opgepakt is door franse politie,blijkbaar had zijn vrouw epo in haren auto liggen.Kwist zelf ni dat'em meereed.Als 'em epo zou gepakt hebben heeft't in alle geval ni veel geholpen |
| Originally posted by cyberia Da verschroeiend tempo is idd moordend voor die klimmers,maar 't is ni elk jaar dat die eerste week zo snel gereden wordt,ik herinner mij dat er vroeger wel al eens serieus over tijd gegaan werd tijdens die vlakke etappes.Dit jaar vlogen ze er aan een rotvaart doorheen. |
| Originally posted by CygnusX Volgens mij is het vooral het verschroeiende tempo bergop dat veel klimmers de das omdoet en niet het tempo tijdens vlakke ritten. Ze proberen Lance's team te volgen en dan blazen ze zichzelf op. Daarom denk ik ook dat het vanaf volgend jaar (als Lance er niet meer is) veel anders gaat zijn. |
| Originally posted by Eagle` lol dan zijnt geen klimmers eh, goeie klimmers kunnen nog sneller dan het tempo da discovery oplegt, vb'en genoeg |
volgt iemand die talkshow over de Tour op Nederland 2 's avonds? Met Mart Smeets aan zo'n tafeltje en dan rustig wat napraten. Dat vind ik toch een klas apart hoor, daar kunnen ze op de vrt nog iets van leren.
| Originally posted by Gladius volgt iemand die talkshow over de Tour op Nederland 2 's avonds? |
Echte levensgenieters daar, met hun nostalgie en hun wijntjes
| Originally posted by CygnusX Dat, en de steilere bergen in de Tour in vergelijking met de andere grote rondes, zijn volgens mij de hoofdredenen waarom er zoveel goeie klimmers niet meekunnen in de Tour. |
| Originally posted by Phortastic de bergen in de tour zijn helemaal niet steiler als in de Giro en in de Vuelta. In de giro dit jaar waren bergen genoeg met stukken van 15% stijgingspercentage. Ook in de Vuelta zijn de steigingspercentages (gemiddeldes en pieken) hoger als in de Tour. Het verschil zit hem in de lengte van de klimmen. Cols van 20km komt ge in de Giro en Vuelta amper tegen. Dat is het grote verschil... |
Dat, en de zwaardere bergen in de Tour in vergelijking met de andere grote rondes, zijn volgens mij de hoofdredenen waarom er zoveel goeie klimmers niet meekunnen in de Tour. |
akkoord nu