TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by FUSyke TIMETABLE Main Hall :: 22.00 � 23.15 Ronald van Gelderen 23.15 � 00.15 Dj Kane 00.15 � 01.00 Ton T.B 01.00 � 03.00 TIESTO 03.00 � 04.30 Regi vs Wout 04.30 � 05.30 Jan 05.30 � 06.30 Nico 06.30 � 07.00 Dream Team Level :: 23.00 � 01.00 Christophe // David // Jean 01.00 � 02.00 Elektrokid 02.00 � 06.30 Christophe // David // Jean Belgian Retro :: 23.00 � 00.30 DJ Ghost 00.30 � 02.00 Franky Kloeck 02.00 � 03.00 Jan 03.00 � 04.00 Dj Coone 04.00 � 05.30 Jan Vervloet 05.30 � 07.00 A-Tom-X Raar dat ze de guests zo vroeg laten draaien |
En maar 3 kwartier Ton TB 
jeej en om 8.30 les ! 
raar dat roald opwarmd en kane dan overpakt, ma das ni slecht want kane speelt goeie trance
the level ziet er weer retevet uit !!
| Originally posted by DJ Sid Regi vs Wout, yes man! |
| Originally posted by Jasperovitsj En maar 3 kwartier Ton TB |
Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans.
En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole !
Ti�sto zal maar alles moeten goedmaken zeker
Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien.
Hoop het ook en dat dit 1 van DE parties van het jaar word. Heb er in ieder geval al ENORM veel zin in

ik heb ook superveel zin, de Illusion parties vind ik over het algemeen altijd wel top!!
Ti�sto zal zijn best wel doen daar twijfel ik ni aan, en het licht dat voor Illusion gebruikt wordt moet naar het schijnt ongezien zijn in Belgi�! Verder verwacht ik ook wel iets van Wout vs Regi en natuurlijk The Level bangelijk he!!

| Originally posted by Push2005 Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans. En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole ! Ti�sto zal maar alles moeten goedmaken zeker Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien. |
iets ala disney
| Originally posted by DJ Sid Regi vs Wout, yes man! |
Ik verwacht veel van Tiesto... maar ik vrees ervoor... Draait altijd maar matig vind ik tijdens 2-uur-setjes... Behalve dan op die mega-events, maar dat is illusion imo niet. Hopelijk peperen ze Tiesto goed in dat het niet zo commercieel moet zijn. Ik hoop zoals velen op een lekker uplifting, tech, medolic setje met veel ambi.
Wout is imo veeeeeeel beter als regi qua dj-kunsten. Hopelijk Wout dus vnl achter de wheels of steel. Regi zal wss weer zijn Milk Inc hitjes bovenhalen!
Had liever Marco V gezien dan Montana of Ton TB!
Eens benieuwd wat het "Dreamteam" inhoudt...
| Originally posted by diddi Wout is imo veeeeeeel beter als regi qua dj-kunsten. Hopelijk Wout dus vnl achter de wheels of steel. Regi zal wss weer zijn Milk Inc hitjes bovenhalen! |
dus zooo commercieel zal het niet worden.
^ past op! ik had hem twee jaar geleden gezien denk ik (Regi) en amaai men kloten (da was toen Airwave, Mike Koglin en Marco V er waren)... ff een stijlverandering. Ik herinner me nog liedjes die tijdens de opbouw werden afgebroken.
Smaken kunnen verschillen natuurlijk...
Was inderdaad toen een mooie lineup met die namen maar ben niet geweest. Schandalig dat hij hun sets zo afbrak 
Regi is een janet
Emma of Synth, als 1 van jullie het kan komen ophalen in Diegem ( 8.30 - 17.30) of anders aan het sportpaleis zelf?
Wij gaan normaal tussen 22.30 en 23.30 aan het sportpaleis zijn.
Merci
pooley check pm 
Done, check u pm.
02 400 86 38 is mijn direct nummer
edit: kheb nog een normaal ticket over
ik zou niet teveel uplifting verwachten van tijs, eerder eigen nummers.
laatste keer dat hij in versuz redelijk goed ging, was het belgisch publiek echt wel niet mee. (en dat kon je duidelijk zien aan hem)
en meestal draait ie toch niet zo bijster goed in belgie.
en about regi:
zijn tanden+ zijn ego= PI=3,14..........
| Originally posted by Kaidreas ik zou niet teveel uplifting verwachten van tijs, eerder eigen nummers. |
... dat hoop ik althans. 2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten.
If someone sell a normal ticket or a VIP ticket, it'll be great.
| Originally posted by Push2005 2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten. |
| Originally posted by Push2005 Kben bijna zeker van nie. Hij gaat weinig eigen werk draaien. Ik voorspel dat hij zal starten in de ISOS stijl, en daarna zal overgaan tot het hardere werk (lyteo, aquarius, ... ) en hij gaat afsluiten met playmo ... dat hoop ik althans. 2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten. |
ik ga mee me commercieel... volgens mij gatem denken dattem weer op de TMF-awards zit
ik ga mee me commercieel... volgens mij gatem denken dattem weer op de TMF-awards zit