TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ Mag Top 3 ?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »

Posted by Bomar on Oct-28-2005 15:27:

Ik ben er tevreden mee, hij heeft het verdiend.
Maar volgende keer mag Armin wel winnen.

Posted by FUSyke on Oct-28-2005 15:51:

008. Deep Dish [+ 2]
039. David Guetta [New]
041. Kai Tracid [+ 28]
044. Tiga [New]
061. Armand Van Helden [+ 23]
077. M.I.K.E. (Push) [- 15]
087. Felix Da Housecat [- 14]
089. Scott Project [Re-entry]
090. Cosmic Gate [- 9]

Posted by Push2005 on Oct-28-2005 18:10:

Pvd op ��n had ik niet verwacht eigenlijk...
'Kvind de hele top 100 een rare uitslag. (ATB e.d.)

En idd... de MC van Ti�sto zal nieuwe zinnekes moeten uitvinden of ontslagen worden
Ben benieuwd naar de impact van dit gebeuren. Volgens mij zal Ti�sto toch nog jarenlang de meestgeboekte en duurste DJ blijven ze. Die heeft veel meer uitstraling dan PvD.

Persoonlijk denk ik wel dat het voor vele voters ook een revanche was voor 3x Ti�sto als winnaar; maar khad dan toch wel verwacht dat Armin zou winnen.

Anyway; die DJ Mag poll zint me weinig; ik kan me veel meer aansluiten bij die van TA !

Posted by Eagle` on Oct-28-2005 18:15:

quote:
Originally posted by FredNova

Gabriel & Dresden stijgen, Above & Beyond stijgen...
het gaat goed met de trance

de combinatie van "Above & Beyond stijgen" en "het gaat goed met trance" in ��n zin,dear god ik hoop da ge da ironisch bedoelt

quote:

Techno daalt opvallend, electro beweging?

Hawtin komt toch van nergens naar 12 met zen minimal dit jaar
electro, komt eigelijk ook ni slecht voor de dag, tiga op 44 bv, wel nice

quote:
Originally posted by eieregooie
Face it, MIKE is leuk, maar niet top...

overrated bigtime

Posted by FredNova on Oct-28-2005 18:37:

quote:
Originally posted by Eagle`
de combinatie van "Above & Beyond stijgen" en "het gaat goed met trance" in ��n zin,dear god ik hoop da ge da ironisch bedoelt

face it, that's what 'people' call trance
of had ik Ian Van Dahl moeten zeggen?

als je neutraal kijkt gaat techno achteruit en blijft trance stijgen

Posted by pooley on Oct-28-2005 18:53:

zeg maar plebs ze fredje

Posted by The_G0dfather on Oct-28-2005 20:57:

quote:

Trance is idd veel populairder dan techno, volgens de dj mag poll dan toch. Ik zou wel willen even goed op de hoogte te zyn van de techno scène als van de trance scène maar daar heb ik nu net niet genoeg tijd voor.

'k Weet wel dat je het zo niet bedoelt maar het lijkt me in feite zeer zeker niet dat techno itself erop achteruit gaat. Allerminst, er worden nog heel veel heerlijke nummer geproduced, soms ook wat electro getint maar soit. Techno moet net iets minder mainstream zijn dan trance dan. Niet in België allesins maar trance lijkt me toch wel iets populairder in de meeste landen, thats my impression.

Hoe lang is het al geleden (als er al ooit een was) dat er een techno DJ op 1 stond? 'k vrees ervoor...

Posted by New Wave on Oct-28-2005 21:04:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Trance is idd veel populairder dan techno, volgens de dj mag poll dan toch. Ik zou wel willen even goed op de hoogte te zyn van de techno scène als van de trance scène maar daar heb ik nu net niet genoeg tijd voor.

'k Weet wel dat je het zo niet bedoelt maar het lijkt me in feite zeer zeker niet dat techno itself erop achteruit gaat. Allerminst, er worden nog heel veel heerlijke nummer geproduced, soms ook wat electro getint maar soit. Techno moet net iets minder mainstream zijn dan trance dan. Niet in België allesins maar trance lijkt me toch wel iets populairder in de meeste landen, thats my impression.

Hoe lang is het al geleden (als er al ooit een was) dat er een techno DJ op 1 stond? 'k vrees ervoor...

Laat dat trance maar lekker een hype zijn Zolang techno wereldwijd niet is uitgekauwd vind ik het prima. Techno gaat er zeker niet op achteruit. Techno is zeer divers en je kan er alle kanten mee op. Al dat gehype hoord niet bij techno, het moet meer underground blijven...daar is de sound ook naar.

Posted by The_G0dfather on Oct-28-2005 21:13:

Idd

en die dj mag poll lijkt me idd wat overroepen
het is iets geworden wat niet de bedoeling was dat het zou worden en in feite is het zoals jasper al zei waarschijnlijk vrij onnnauwkeurig...

daarvoor hebben ze niet genoeg controle over de stemming
het geeft ook niets mee van een steekproef, die eerlijk en gebalanceerd opgebouwd is

het gaat hier enkel om de mening van mensen die weten dat er een poll is en er ook daadwerkelijk op (kunnen) stemmen
ik weet dat er al veel mensen stemmen maar nog meer mensen die mss evenvele houden van EDM zullen niet gestemd hebben

maja, who gives a fuck, the music's good and thats all that counts

Posted by CygnusX on Oct-28-2005 21:19:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
het is iets geworden wat niet de bedoeling was dat het zou worden en in feite is het zoals jasper al zei waarschijnlijk vrij onnnauwkeurig...

Die uitspraak begrijp ik niet goed. Hoe kan zo'n poll wel nauwkeurig zijn dan?

Posted by The_G0dfather on Oct-28-2005 21:22:

'k bedoel mss eerder 'representatiever voor wat er over heel de wereld gedacht wordt'

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2005 21:37:

Ik denk trouwens ook dat techno-fans geen zak om die poll geven, en daarom ook niet de moeite nemen om te stemmen. Want globaal bekeken is de techno-scene zeker even groot als de trance-scene...

Posted by Real on Oct-28-2005 21:41:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk trouwens ook dat techno-fans geen zak om die poll geven, en daarom ook niet de moeite nemen om te stemmen. Want globaal bekeken is de techno-scene zeker even groot als de trance-scene...

Dat denk ik ook wel..

Posted by New Wave on Oct-28-2005 21:58:

quote:
Ik denk trouwens ook dat techno-fans geen zak om die poll geven, en daarom ook niet de moeite nemen om te stemmen.

Klopt helemaal.

Posted by CygnusX on Oct-28-2005 21:59:

quote:
Want globaal bekeken is de techno-scene zeker even groot als de trance-scene...

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Wat Belgi� betreft heb je zeker gelijk, maar voor de rest? Techno is in mijn ogen echt iets voor Europa en dan nog behoorlijk underground.

Laten we anders eens een Google-test houden. Wat zijn volgens jou de 3 grootste technonamen?

Tiesto : 2,320,000 resultaten
Armin Van Buuren : 1,390,000 resultaten
Paul Van Dyk : 4,690,000 resultaten

Posted by The_G0dfather on Oct-28-2005 22:01:

quote:
Originally posted by CygnusX

Tiesto : 2,320,000 resultaten

plus nog eens Tiësto

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2005 22:05:

^ Ik denk dat het feit dat die namen meer opduiken eerder een gevolg is van het feit dat techno-mensen niet zoveel bezig zijn met de internet-kant van hun genre dan trance-mensen. Ze stemmen niet op de poll, waardoor techno-dj's iets meer in de schaduw blijven en online minder populair lijken, waardoor trance-dj's automatisch meer stemmen en populariteit krijgen, omdat ze meer in de belangstelling van het internetpubliek staan.
En veel heeft ook te maken met de aard van de events enzo. Sure, er is I Love Techo, maar echte mega-events zoals Tiesto In Concert worden ook niet gegeven binnen de techno-scene. Daarom wordt er ook minder aandacht gegeven en getrokken naar enkele bepaalde topdj's, maar is de aandacht volgens mij meer verdeeld tussen en veel groter aantal techno-dj's.

All�, kwil maar zeggen dat Internetpopulariteit niet de enige graadmeter is voor de populariteit van een genre.

Posted by New Wave on Oct-28-2005 23:01:

quote:
Wat zijn volgens jou de 3 grootste technonamen?

Kwa naamsbekendheid wereldwijd denk ik Richie Hawtin, Jeff Mills, Dave Clark en Luke Slater.

Posted by Aur�lie on Oct-28-2005 23:18:

V�th !

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2005 23:20:

Laurent Garnier

Posted by Bertn on Oct-29-2005 00:25:

dave clarke ownz

Posted by Eagle` on Oct-29-2005 07:56:

quote:

Ian van Dahl f Above & Beyond what's the friggin difference

Posted by FredNova on Oct-29-2005 08:31:

quote:
Laten we anders eens een Google-test houden. Wat zijn volgens jou de 3 grootste technonamen?

Paul Van Dyk : 4,690,000 resultaten

Een andere Paul van Dyk (identieke schrijfwijze) is een gekende kunstenaar...

Posted by Bertn on Oct-29-2005 08:56:

quote:
Originally posted by Eagle`
Ian van Dahl f Above & Beyond what's the friggin difference

nu niet overdrijven he eagle

Posted by TOR on Oct-29-2005 10:59:

Mikey Mike op 110? haha, schitterend

Pvd.. best een verrassend resultaat, vind ik. die heeft dit jaar niks bewezen, lijkt me

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »