TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by FredNova on Oct-29-2005 15:27:

quote:
Originally posted by eieregooie
radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij de wegwerkzaamheden achter bord 14:10:52

(+ natuurlijk Dordrecht en t Traject bij R'dam)

klote flikken

90 euro boete aan men been

omdat ik 87 reed aan die werken waar het 70 is (op een zondagvoormiddag om 10h50, geen verkeer en geen werken)

was in Dordrecht (net voor Rotterdam) op ��n of ander brug...
zal wel ��n van bovenstaande punten zijn zeker

bij deze: u bent gewaarschuwd

Posted by Synthesia on Oct-29-2005 16:49:

Yeps 3 auto's denk ik, ik vertrek alvast binnen een uur of 3

Posted by eieregooie on Oct-29-2005 17:27:

quote:
Originally posted by FredNova
klote flikken

90 euro boete aan men been

omdat ik 87 reed aan die werken waar het 70 is (op een zondagvoormiddag om 10h50, geen verkeer en geen werken)

was in Dordrecht (net voor Rotterdam) op ��n of ander brug...
zal wel ��n van bovenstaande punten zijn zeker

bij deze: u bent gewaarschuwd

Yep, da's de Moerdijkbrug... Iedereen rijdt daar te hard haha Voor de experts... ik weet niet of de siruatie nog zo is... Maar als je de meest linker rijstrook neemt, die gescheiden is van de andere twee, kan je wel doorrijden Blijkbaar is dat te ver bij de flitser vandaan, of zit je nummerbord achter de betonnen blokken ofzo...

Posted by MikeVee on Oct-29-2005 17:29:

quote:
Originally posted by eieregooie
radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij de wegwerkzaamheden achter bord 14:10:52

(+ natuurlijk Dordrecht en t Traject bij R'dam)

Zeg, weet je geen goede site waar al de flitspalen en trajectmetingen in NL opstaan?

Posted by eieregooie on Oct-29-2005 17:30:

www.flitsservice.nl www.flitspaal.nl

Posted by eieregooie on Oct-29-2005 17:34:

Die eerste heeft de actuele mobiele flitsers, de 2e de vaste palen...

Maar met die drie ben je er voor vandaag wel De Trajectmeting bij R'dam kan je niet missen begint bij Kleinpolderplein de A13 op... Allemaal matrixborden boven de weg die 80kmh aangeven...

De flitser bij Dordrecht zit tussen afrit 's Gravendeel en Dordrecht Centrum, achter een viaduct aan het begin van de geluidswal... Enkel richting Rotterdam trouwens... Niet richting Breda.

En ja, dus 70 bij de Moerdijkbrug he

Posted by MikeVee on Oct-29-2005 17:35:

Thanks

Volgende keer maar beter kijken waar de trajectmeting begint

Posted by eieregooie on Oct-29-2005 17:43:

Vanaf kleinpolderplein begint de meting bij de eerste matrixborden NA het knooppunt, dus niet ervoor al.

Vanaf Delft begint de meting bij de 3e matrixborden die 80 aangeven.

Ze zitten aan beide kanten op dezelfde plaats (begin van de ene kant is eind van de andere kant) Maar misschien kan je beter gewoon geen risico nemen

Posted by Synthesia on Oct-29-2005 17:49:

Bedankt voor de flits info eieregooie, zal hier ook goed van pas komen denk ik

maar die matrixborden, staat daar ook ne flitser op?

Posted by eieregooie on Oct-29-2005 17:55:

Nee, dat zijn gewoon 80 borden (met zo'n rode circel eromheen, maar dan weergegeven door een matrixbord

http://www.flitsservice.nl/rpics_20...schie/foto1.JPG

Op zo'n traject wordt je in feite 2 keer geflitst en wordt je gemiddelde snelheid over dat traject gemeten...

Posted by eieregooie on Oct-30-2005 03:11:

het r0xxte

Posted by Synthesia on Oct-30-2005 06:01:

Inderdaad!!! Super avond gehad, net thuis gekomen maar k'ga nu direct gaan slapen

Dat extra uurtje door de uursveranderingen zal goed van pas komen

Posted by Dark Apostle on Oct-30-2005 10:13:

en wat heb ik gedaan....niets

Posted by Bomar on Oct-30-2005 12:03:

doeme doeme, ik baal er nog van dak nie meekon
ik mocht gewoon niemeer weggaan van mijn ouders
ze vinden dak teveel wegga, en te weinig voor school werk; en omdat ik al twee jaar verloren heb, MOET ik dit jaar slagen (tis nog altijd hun geld)
en omdat ik over twee weken ook naar rotterdam ga,
vonden ze dit teveel

had dit zo graag gedaan

Posted by Nyah on Oct-30-2005 12:06:

quote:
Originally posted by Synthesia
Inderdaad!!! Super avond gehad, net thuis gekomen maar k'ga nu direct gaan slapen

Dat extra uurtje door de uursveranderingen zal goed van pas komen

It was very nice !
Ik heb hier een paar chicce filmpkes, zal eens zien of ze online kan zetten.

Btw, euh... Heb ik u gezien??

Posted by Push2005 on Oct-30-2005 12:16:

Kvind het ook zeer jammer dat ik niet ben geweest... Misschien had ik beter dit gepakt i.p.v. Illusion ( kmoest de keuze maken ).
Note to M.I.K.E --> "You better spin at best monday !!"

I want to see lots of pics & movies !!!

Wie draaide het upliftingst ?

Posted by TOR on Oct-30-2005 12:25:

het was zalig

Menno -> ijzersterke opening, geen enkele slechte plaat gehoord.. zijn remix van So Serene is retevet

Steve -> heerlijk begin, iets minder in het midden, zeer goed ge�indigd. hij draaide zowaar Insigma - Open Our Eyes

Misja -> begon ijzersterk met Ferry Corsten - Star Traveller, maar ging toen over naar platte tech-trance. zijn laatste uur was evenwel schitterend, met de ene uplifting bom na de andere.. man man, 't was lang geleden da'k nog zo van trance genoten heb.

Misja Helsloot = held van de avond, gewoon vanwege dat laatste uur. heerlijk.

Posted by Synthesia on Oct-30-2005 14:40:

Yep zeer plezante avond gehad, maar wie droeg der allemaal zijn BETA T-shirt!! In't begin van de avond ik maar rondkijken om een BETA logo op te merken...mja ik droeg die ook niet
Gelukkkig dat ik TOR nog herkende later in de avond en toen ook nog Kaidreas gezien We zullen der wel een grotere meeting van maken de maandag he, t'zal dan zijn van aah k'heb naast u staan dansen in den Asta ma k'wist niet dat gij het waart

Beetje laat vertrokken maar ietske vor middernacht toch aangekomen..was wat verloren gereden in Den Haag...mijn geprinte routeplan was verkeerd

Anyways toen we binnenkwamen was de eerste track die we hoorden Ralphie B & Sander Van Dien - First State, dacht al ja dit gaat een topavond worden . Voor de rest vond ik hetzelfde gelijk TOR, die platte tech-trance was idd het minste.

Zalig einde van Misja, vooral die laatste plaat met Pulser - Cloudwalking 2005

Grootse minput van de avond was wel als we terug naar huis wouden vertrekken. Ondergrondse parking waar de auto in stond was gesloten. Gelukkig waren er nog wat pipo's die hun auto daar in hadden staan en na een uurtje wachten zijn we dan toch kunnen vertrekken...Maar miljaar, weer mis gereden...waar zijn die #$!#@ wegwijzers naar de hoofdwegen in Den Haag. Uiteindelijk om 8uur thuis geraakt

T'was wel een goeie pre-party voor een zware nacht de maandag he :P K'voel het nogal aan mijn benen

280mb video'kes gemaakt waaronder een paar zeer mooie , wie heeft er (weer) webspace? Post allemaal je pics en video's he

Posted by TOR on Oct-30-2005 14:48:

ik heb nog 5 drankjetons over.. we zullen moeten teruggaan de 18de

Posted by Synthesia on Oct-30-2005 14:57:

LOL Tor..gebeurt hier ook vaak..heb nog zo bons van illusion beach, sensation, etc. ma k'gebruik die dan als souvenirke

Ik zie het alvast al weer zitten den 18de

Posted by eieregooie on Oct-30-2005 15:21:

quote:
Originally posted by Synthesia
Grootse minput van de avond was wel als we terug naar huis wouden vertrekken. Ondergrondse parking waar de auto in stond was gesloten. Gelukkig waren er nog wat pipo's die hun auto daar in hadden staan en na een uurtje wachten zijn we dan toch kunnen vertrekken...Maar miljaar, weer mis gereden...waar zijn die #$!#@ wegwijzers naar de hoofdwegen in Den Haag. Uiteindelijk om 8uur thuis geraakt

Ahahaha... Ik ga het niet NOG een keer uitleggen hoor hahahaha... Jullie gaan nu maar eens onderling dou route naar de Asta uitwisselen

Posted by djcresto on Oct-30-2005 15:40:

+ soldout ft nova - maybe tommorow, was de eerste plaat die we hoorden toen we binnenkwamen
+ menno sloot af met platen van leon bolier en silent waves van jonas steur
+ eerste half uur van thrillseekers was
+ laatste half uur van thrillseekers was
+ eerste plaat van misja was
+ en zoals tor het al aangaf het laatste uur was ook
+ 2 nieuwe lasers en die full color die blijft ongelooflijk prachtig
+ juist gepast volk
+ de vloer was gekuist
+ gezellig caf� op het plein
+ burger king

- 2e zaal sloot wel heel vroeg
- ik was verdomd moe op de terugweg

Posted by Synthesia on Oct-30-2005 15:43:

Hier alvast een voorsmaakje van de vids:

http://users.skynet.be/sash.x/MOV00725.MPG

Enjoy

Posted by pooley on Oct-30-2005 16:03:

dat parking verhaal komt me bekend voor

Posted by Gladius on Oct-30-2005 16:44:

eindelijk! zucht zucht, op zo'n avond zat ik al lang te wachten, nog 'ns genieten van uplifting trance van de bovenste plank.
paar liekes van Thrillseekers die ik mij herinner:
The Thrillseekers - By your side
Carrie Skipper - Time goes by (super 8 remix?)
Reflekt feat. Delline Bass - Need To Be Loved (Thrillseekers Remix)
8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix) -> hier zat ik op te wachten!
Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers remix)
Insigma - Open Our Eyes, zalig om die noges terug te horen! Dat stuk met die breakbeats in, omg!
en dan warempel Solar Stone - Solar Coaster! hoogtepunt van de avond.
hij draaide zelfs E- Love - Vrantique , heb het niet voor die plaat, heeft veel te veel weg van binary finary. live klonk het wel niet slecht.
zoals kevin zei, was het middenstuk wat minder, maar voor de rest 1 vd beste sets die ik sinds LANGE tijd heb gehoord (live dan).

Menno draaide Jonas Steur vs Ernesto & Bastian - Silent Side of the Moon (Bootleg). 'dark side of the moon' vind ik maar niets, maar in combinatie met silent waves klinkt dat echt zalig.
Misja wat te hard, maar een ongelooflijk laatste halfuur. Need ID voor de 3de laatste track. Kevin kende ze ook niet, maar we keken elkaar aan van 'WTF??'.
Het geluid stond weer iets te hard eigenlijk, maar -zo merkte kevin wijs op- zolang we iets achterin bleven staan was het wel te doen.
Geslaagde avond zonder meer, op naar den 18de!

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »