TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by jp In your pants? |
You're just a trancewhore 
| Originally posted by jp You're just a trancewhore |
| Originally posted by jp B2S is goed bezig. Die snappen het tenminste. |
Hehe nou ja Project Hardcore was uitverkocht en Hard Bass 60% vol. In ieder geval zijn hun producties momenteel op hoger niveau dan UDC en ID&T
| Originally posted by jp Hehe nou ja Project Hardcore was uitverkocht en Hard Bass 60% vol. In ieder geval zijn hun producties momenteel op hoger niveau dan UDC en ID&T |
UDC = Strike One
Het meest kansloze (hardstyle) feest ooit in die verschrikkelijke Brabanthallen
En dan nog Nightmare in Rotterdam, ook UDC. Lijkt me hardcore
Laten ze nou lekker winterslaap houden en zich richten op Dance Valley 
Worden de kaarten al weggegeven?
| Originally posted by eXos Worden de kaarten al weggegeven? |
Die 15000 gaan ze waarschijnlijk wel redden.
Wat ik denk ik wel kan voorspellen (net zoals ik dat vorig jaar deed
) Dat de prijzen van drank/fris en eten (als dat er is) wel wat duurder wordt 
Nee dat is al het hele jaar 11 euro voor 5 bonnen. Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. Sowieso zei meneer Stutterheim dat er verlies zal worden gedraaid. Maar goed met ML en Sensation achter de rug en TE coming up zal dat niet zo'n probleem zijn. Vergeet niet dat dochter Q-Dance een partij geld binnen brengt van hier tot Tokyo.
| Originally posted by jp Nee dat is al het hele jaar 11 euro voor 5 bonnen. Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. Sowieso zei meneer Stutterheim dat er verlies zal worden gedraaid. Maar goed met ML en Sensation achter de rug en TE coming up zal dat niet zo'n probleem zijn. Vergeet niet dat dochter Q-Dance een partij geld binnen brengt van hier tot Tokyo. |

Natuurlijk was vroeger (bijna) alles beter maar daar gaat het niet om.
Dingen veranderen en vooral ID&T is er goed in. Kijk naar Mysteryland, daar is men met z'n tijd mee gegaan. Ze hopen nu op hetzelfde want eerlijk gezegd: trance is dood.
Daarom steeds minder trance op Sensation en helemaal niet op Innercity. Trance Energy wordt een feest voor buitenlanders.
We kijken het gewoon een keertje aan. Ik wil best wel eens al die nieuwe stijlen bekijken, wie weet zit er wat leuks tussen.
Zo kan ik me een Innercity herinneren waar ze in een achteraf zaaltje Kosheen hadden gezet als onaangekondigde act. Had nog nooit van ze gehoord maar ze bliezen het dak eraf. Effe afwachten dus 
trance is dood?
Trance is dood??? Grote namen zoals ID-t en UDC gaan er niet meer voor. Maar er zijn nog genoeg kleine feestjes die goed bezocht worden. Het trekt alleen niet het "grote" top 40 publiek meer (wat jammer zeg )
Want het grote top 40 publiek zijn "echte" gabbers geworden...mwuahahahaa
| Originally posted by jp Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. |
| Hi eieregooie. Wow you're good! And a very lucky person! You've just won a ticket for Innercity 2005! |
Hi jp
You're the smartest and most beautiful man on earth. Here's a ticket for Innercity 2005!
By the way, Duncan says hi. He asks if you want to come over for a Christmas Dinner. Just call him on his cell-phone. This is the number: 06-xxxxxxxx
Ambs i'll pick u up at 8 
lol
iedereen heeft weer kaartjes gewonnen...ik dus ook, helaas maar 1tje grr
Had ik ff onder mijn zus haar naam moeten meedoen
Had ik er 2 gewonnen 
Iedereen heeft gewonnen zoals verwacht
MWHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAHAHHAAAAAAAAAAAAA
Nieuw Golf heeft niks gewonnen 
ik ook niet... om dezelfde reden...
| Originally posted by jp Nieuw Golf heeft niks gewonnen |
Omdat het te ingewikkeld voor je was