TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
Als iedereen die zich opgegeven heeft een track toegevoegd heeft zou ik zo denken...
Wilt iemand nog is kort uiteenzetten, hoe ik het moet doen zonder cd-spelers ?
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Wanneer is die mix af feitelijk? |
| Originally posted by Eagle` Wilt iemand nog is kort uiteenzetten, hoe ik het moet doen zonder cd-spelers ? |
LOL! eagle zegt net ZONDER cd-speler
indien je 2 pc's hebt kan je vb 1 aansluiten om mix op te nemen en 1 om af te spelen
ofwel draagbare mp3-speler aan mengpaneel aansluiten of even de cd-speler van je broer of pa lenen ( dient geen pitch te hebben is toch enkel voor af te spelen) of sluit je stereo aan de ingang van je mengpaneel en speel zo de mix af of... beetje creatief zijn ik heb zo ook al de gekste opstellingen gezet 
| Originally posted by Moondust LOL! eagle zegt net ZONDER cd-speler indien je 2 pc's hebt kan je vb 1 aansluiten om mix op te nemen en 1 om af te spelen ofwel draagbare mp3-speler aan mengpaneel aansluiten of even de cd-speler van je broer of pa lenen ( dient geen pitch te hebben is toch enkel voor af te spelen) of sluit je stereo aan de ingang van je mengpaneel en speel zo de mix af of... beetje creatief zijn ik heb zo ook al de gekste opstellingen gezet |
Dit niet laten rotten h�... is al 6 dagen niemeer in gepost geweest 
*update*
aangezien lack of time en men hifi geen geschreven cd's leest (ook wanneer geschreven als music-cd) heb ik aan Real gezegd om het door te geven aan de volgende, normaal is dat al gebeurd
Alvast mijn excuses
| Originally posted by Eagle` *update* aangezien lack of time en men hifi geen geschreven cd's leest (ook wanneer geschreven als music-cd) heb ik aan Real gezegd om het door te geven aan de volgende, normaal is dat al gebeurd Alvast mijn excuses |
okido
lekkere opwarming voor highlite zie....I'm on it!!!
ga da tegen maandag proberen klaar hebben...
...mix is klaar nog effe wachten tot buurman zijn wireless aanzet om up te loaden zo spaar ik weer wat MB's aan upload uit 
^LOOOOL, dacht da ik de enige was die da die 
kan iemand nog es de login gegevens pm-en?
done 
om 1 of andere reden geraak ik niet op ftp, heb het nu geupload naar andere ftp waar pheatus ook aan kan, hij zal dan de mix op juiste plaats zetten en dan kunnen we verder gaan
weet wel niet 100% zeker of het door belg gemaakt is maar 't is wel op een belgisch platenlabel uitgekomen ma als ge 't nie goed zou vinden mix ik er wel een andere in
Is diddi hier al aan bezig ?
Hij is precies al een paar dagen afwezig... 
alive and kickin' 
Lieven, de mix staat er al op hoor
Geef gerust de gegevens door naar de volgende 
pm naar diddi verstuurd...
It's all yours!
thanx...
ben eens benieuwd! 
2 weken later ... 
Yeah, we kunnen nu hier niet laten stilvallen h� 
All� Diddi, hoe zit het nu jom? 
Dit weekend neem ik de mix op. Heeft veel voeten in de aarde gehad, maar dat zal jullie wss niet interesseren
maar hij komt er dus (asap)