TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
palla skjuta upp d hela tiden .. min mix h�ller p� � bli gammal ffs
.. seri�st, nu har vi ju sagt att vi ska k�ra n�sta vecka, s� f�r vi v�l 'l�ra oss n�tt' av d h�r � g�ra n�sta b�ttre .. lr n�tt .. d e ju i grund � botten bara en kul grej ..
ja n�sta vecka for sure. annars kommer det aldrig bli av.
har vi n�gon lineup d�? nu har jag snokat runt i denna topic och ser bara f�rslag men inga konkreta tidpunker, lineup osv... h�r man en brak l�t vill man g�rna veta vilken DJ man ska jaga ner f�r att f� ID 
Japp men det �r v�l Steve som fixar lineup ?
Ja, det �r steve som �r t�nkt att vara ansvarig f�r speltider osv.
Vi k�r som sagt p� m�ndag kl 19.
�r Bannern redo?
Vi som hade s� j�ttemycket p� g�ng, ska vi best�mma n�got n�ng�ng?
Sen n�sta g�ng s� tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och l�mnar in en mix utan att vara aktiv p� forumet.
I'm with you, vi f�rs�ker allts� s�tta lite press p� Steve som ska fixxa tiderna, och Lazlo som ska fixa bannern ?
Tack p� f�rhand 
ps. l�gg in mig p� tisdag *host* tack *host* tisdag .
N�sta g�ng tar 1, 2 eller kanske 3 personer p� sig att h�lla i alltihop och har fria h�nder med att s�tta deadline, speltider osv osv.
D� beh�ver man n�mligen inte fr�ga allt i denna tr�d f�r att se om n�gon annan tycker ens ide �r nice. Man sk�nter allt via mail/msn ist�llet.
Men f�r denna g�ng s� k�r vi sj�lvklart n�sta vecka. Vi kan inte h�lla p� och skjuta upp det f�r r�tt som det �r har vi sommar ute och f�r d�pa om festivalen 
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 N�sta g�ng tar 1, 2 eller kanske 3 personer p� sig att h�lla i alltihop och har fria h�nder med att s�tta deadline, speltider osv osv. D� beh�ver man n�mligen inte fr�ga allt i denna tr�d f�r att se om n�gon annan tycker ens ide �r nice. Man sk�nter allt via mail/msn ist�llet. Men f�r denna g�ng s� k�r vi sj�lvklart n�sta vecka. Vi kan inte h�lla p� och skjuta upp det f�r r�tt som det �r har vi sommar ute och f�r d�pa om festivalen |
Ska pilla ihop en lina.... snart... i helgen 
| Originally posted by jofawe Sen n�sta g�ng s� tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och l�mnar in en mix utan att vara aktiv p� forumet. |
| Originally posted by Laszlo word...bort med alla sj�lvk�ta egon som bara h�nger h�r f�r att g�ra reklam f�r sig sj�lva. S� fort n�gon talar om f�r mig vilka tider som verkligen g�ller s� fixar jag till bannern... |
�pp �pp, lugna sig...folk verkar fortfarande vara oeniga ifall vi ska k�ra 3x5 timmar eller 3x4 + 3 timmar m�ndagen veckan efter...Jag yrkar f�r att vi k�r allt denna veckan. Finns ingen mening att dela upp det p� tv� veckor d� det bara kommar k�ras en dag veckan d�rp�...
k�r p� en hel vecka. bara det inte k�rs p� fredagar...
Allrighy...d� k�r vi m�n-tors. 19-23 p� m�n-ons, 19-22 p� torsdag

adress till bilden f�r er som inte kan hosta: http://www.djlaszlo.com/temp/SWETA-...l-Spring-06.jpg
| Originally posted by Braxen palla skjuta upp d hela tiden .. min mix h�ller p� � bli gammal ffs .. seri�st, nu har vi ju sagt att vi ska k�ra n�sta vecka, s� f�r vi v�l 'l�ra oss n�tt' av d h�r � g�ra n�sta b�ttre .. lr n�tt .. d e ju i grund � botten bara en kul grej .. |
Vill sj�lvklart ocks� att det ska dra ig�ng p� m�ndag, men det verkade som sagt lite d�tt ett tag
)
Woho
.. har pillat p� en alternativ lineup, har gl�mt 1 tror jag, sorry .. har f�rs�kt ta h�nsyn till de som hade �nskem�l om n�r deras mix ska spelas, men listan �r s�kert fortfarande lite defekt, men det l�mnar jag till Steve att slutf�ra ! 
M�ndag.
Christian �
Laszlo
Jeremy h
Rebel9
Tisdag.
Braxn
Patrik
Taste
Steve
Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity
Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul
jag �r inte hemma p� onsdag.. bara s� ni vet
sen har ni gl�mt adressen i bannern ffs..
| Originally posted by Braxen Woho .. har pillat p� en alternativ lineup, har gl�mt 1 tror jag, sorry .. har f�rs�kt ta h�nsyn till de som hade �nskem�l om n�r deras mix ska spelas, men listan �r s�kert fortfarande lite defekt, men det l�mnar jag till Steve att slutf�ra ! ![]() M�ndag. Laszlo Jeremy h Rebel9 Tisdag. Braxn Taste Steve Patrik Onsdag. Jofawe Vizay Fred acler Intercity Torsdag. Christian � Dj p.a Scul |
| Originally posted by Braxen Woho .. har pillat p� en alternativ lineup, har gl�mt 1 tror jag, sorry .. har f�rs�kt ta h�nsyn till de som hade �nskem�l om n�r deras mix ska spelas, men listan �r s�kert fortfarande lite defekt, men det l�mnar jag till Steve att slutf�ra ! ![]() M�ndag. Christian � Laszlo Jeremy h Rebel9 Tisdag. Braxn Taste Steve Patrik Onsdag. Vizay Fred acler Intercity Torsdag. Jofawe Dj p.a Scul |
�ndrat lite ..
Jofawe, skulle du kunna editera informationen p� f�rstasidan och g�ra den lite internationell genom att �vers�tta till engelska?
| Originally posted by Christian �. Jofawe, skulle du kunna editera informationen p� f�rstasidan och g�ra den lite internationell genom att �vers�tta till engelska? |
Schemat ser kanon ut, nu ser vi till o k�r kommande vecka s� kan vi b�rja planera inf�r sommarupplagan av denna festival 

Linan ser helt ok ut. Dock b�r nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar 
Annars ser det mycket nice ut. Ska bli superkul att h�ra.
En annan tanke. Kanske borde l�ta bannern l�nka till en sida med info och "klickbar" streaml�nk. Att folk bara l�ser att det �r en mixfestival utan m�jlighet att klicka sig till en stream s� tror jag intresset blir v�ldigt tunnt.
| Originally posted by Gate 42 En annan tanke. Kanske borde l�ta bannern l�nka till en sida med info och "klickbar" streaml�nk. Att folk bara l�ser att det �r en mixfestival utan m�jlighet att klicka sig till en stream s� tror jag intresset blir v�ldigt tunnt. |