TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Braxen on Mar-10-2006 15:27:

palla skjuta upp d hela tiden .. min mix h�ller p� � bli gammal ffs .. seri�st, nu har vi ju sagt att vi ska k�ra n�sta vecka, s� f�r vi v�l 'l�ra oss n�tt' av d h�r � g�ra n�sta b�ttre .. lr n�tt .. d e ju i grund � botten bara en kul grej ..

Posted by RebeL9 on Mar-10-2006 16:25:

ja n�sta vecka for sure. annars kommer det aldrig bli av.

Posted by CJ InterCity on Mar-10-2006 17:01:

har vi n�gon lineup d�? nu har jag snokat runt i denna topic och ser bara f�rslag men inga konkreta tidpunker, lineup osv... h�r man en brak l�t vill man g�rna veta vilken DJ man ska jaga ner f�r att f� ID

Posted by Braxen on Mar-10-2006 17:04:

Japp men det �r v�l Steve som fixar lineup ?

Posted by jofawe on Mar-10-2006 17:17:

Ja, det �r steve som �r t�nkt att vara ansvarig f�r speltider osv.

Vi k�r som sagt p� m�ndag kl 19.
�r Bannern redo?

Vi som hade s� j�ttemycket p� g�ng, ska vi best�mma n�got n�ng�ng?

Sen n�sta g�ng s� tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och l�mnar in en mix utan att vara aktiv p� forumet.

Posted by Braxen on Mar-10-2006 17:19:

I'm with you, vi f�rs�ker allts� s�tta lite press p� Steve som ska fixxa tiderna, och Lazlo som ska fixa bannern ?

Tack p� f�rhand

ps. l�gg in mig p� tisdag *host* tack *host* tisdag .

Posted by Gate 42 on Mar-10-2006 18:30:

N�sta g�ng tar 1, 2 eller kanske 3 personer p� sig att h�lla i alltihop och har fria h�nder med att s�tta deadline, speltider osv osv.

D� beh�ver man n�mligen inte fr�ga allt i denna tr�d f�r att se om n�gon annan tycker ens ide �r nice. Man sk�nter allt via mail/msn ist�llet.

Men f�r denna g�ng s� k�r vi sj�lvklart n�sta vecka. Vi kan inte h�lla p� och skjuta upp det f�r r�tt som det �r har vi sommar ute och f�r d�pa om festivalen

Posted by jofawe on Mar-10-2006 18:47:

quote:
Originally posted by Gate 42
N�sta g�ng tar 1, 2 eller kanske 3 personer p� sig att h�lla i alltihop och har fria h�nder med att s�tta deadline, speltider osv osv.

D� beh�ver man n�mligen inte fr�ga allt i denna tr�d f�r att se om n�gon annan tycker ens ide �r nice. Man sk�nter allt via mail/msn ist�llet.

Men f�r denna g�ng s� k�r vi sj�lvklart n�sta vecka. Vi kan inte h�lla p� och skjuta upp det f�r r�tt som det �r har vi sommar ute och f�r d�pa om festivalen

Du �r inte dum du patrik!

� det blir ju sj�lvklart en SweTA summer festival med

Posted by SteveTranz4ever on Mar-10-2006 18:58:

Ska pilla ihop en lina.... snart... i helgen

Posted by Laszlo on Mar-10-2006 19:04:

quote:
Originally posted by jofawe
Sen n�sta g�ng s� tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och l�mnar in en mix utan att vara aktiv p� forumet.

word...bort med alla sj�lvk�ta egon som bara h�nger h�r f�r att g�ra reklam f�r sig sj�lva.

S� fort n�gon talar om f�r mig vilka tider som verkligen g�ller s� fixar jag till bannern...

Posted by jofawe on Mar-10-2006 19:22:

quote:
Originally posted by Laszlo
word...bort med alla sj�lvk�ta egon som bara h�nger h�r f�r att g�ra reklam f�r sig sj�lva.

S� fort n�gon talar om f�r mig vilka tider som verkligen g�ller s� fixar jag till bannern...

kolla f�rsta posten ffs..

Posted by Laszlo on Mar-10-2006 20:04:

�pp �pp, lugna sig...folk verkar fortfarande vara oeniga ifall vi ska k�ra 3x5 timmar eller 3x4 + 3 timmar m�ndagen veckan efter...Jag yrkar f�r att vi k�r allt denna veckan. Finns ingen mening att dela upp det p� tv� veckor d� det bara kommar k�ras en dag veckan d�rp�...

Posted by RebeL9 on Mar-10-2006 20:13:

k�r p� en hel vecka. bara det inte k�rs p� fredagar...

Posted by Laszlo on Mar-10-2006 20:22:

Allrighy...d� k�r vi m�n-tors. 19-23 p� m�n-ons, 19-22 p� torsdag

adress till bilden f�r er som inte kan hosta: http://www.djlaszlo.com/temp/SWETA-...l-Spring-06.jpg

Posted by Jeremy H on Mar-10-2006 20:35:

quote:
Originally posted by Braxen
palla skjuta upp d hela tiden .. min mix h�ller p� � bli gammal ffs .. seri�st, nu har vi ju sagt att vi ska k�ra n�sta vecka, s� f�r vi v�l 'l�ra oss n�tt' av d h�r � g�ra n�sta b�ttre .. lr n�tt .. d e ju i grund � botten bara en kul grej ..

Nuuuuu var det liv i tr�den igen Vill sj�lvklart ocks� att det ska dra ig�ng p� m�ndag, men det verkade som sagt lite d�tt ett tag
Tiderna l�ter kanon! (men spela g�rna inte min p� torsdag.. jobb )

Sjysst banner btw Laszlo

Posted by Braxen on Mar-10-2006 20:37:

Woho .. har pillat p� en alternativ lineup, har gl�mt 1 tror jag, sorry .. har f�rs�kt ta h�nsyn till de som hade �nskem�l om n�r deras mix ska spelas, men listan �r s�kert fortfarande lite defekt, men det l�mnar jag till Steve att slutf�ra !

M�ndag.
Christian �
Laszlo
Jeremy h
Rebel9

Tisdag.
Braxn
Patrik
Taste
Steve

Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity

Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul

Posted by jofawe on Mar-10-2006 23:31:

jag �r inte hemma p� onsdag.. bara s� ni vet

sen har ni gl�mt adressen i bannern ffs..

Posted by Christian �. on Mar-10-2006 23:32:

quote:
Woho .. har pillat p� en alternativ lineup, har gl�mt 1 tror jag, sorry .. har f�rs�kt ta h�nsyn till de som hade �nskem�l om n�r deras mix ska spelas, men listan �r s�kert fortfarande lite defekt, men det l�mnar jag till Steve att slutf�ra !

M�ndag.
Laszlo
Jeremy h
Rebel9

Tisdag.
Braxn
Taste
Steve
Patrik

Onsdag.
Jofawe
Vizay
Fred acler
Intercity

Torsdag.
Christian �
Dj p.a
Scul

jag tycker att det ser bra ut, kan ju passa p� att s�ga att jag inte kan p� onsdag men om vi f�ljer Braxens schema s� funkar det prima

Posted by Laszlo on Mar-10-2006 23:37:

quote:

M�ndag.
Christian �
Laszlo
Jeremy h
Rebel9

Tisdag.
Braxn
Taste
Steve
Patrik

Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity

Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul

ser skitbra ut!

Posted by Braxen on Mar-10-2006 23:37:

�ndrat lite ..

Posted by Christian �. on Mar-10-2006 23:42:

Jofawe, skulle du kunna editera informationen p� f�rstasidan och g�ra den lite internationell genom att �vers�tta till engelska?

Posted by jofawe on Mar-11-2006 09:14:

quote:
Originally posted by Christian �.
Jofawe, skulle du kunna editera informationen p� f�rstasidan och g�ra den lite internationell genom att �vers�tta till engelska?

jag hinner inte, ska till Lund i kv�ll och vara d�r till s�ndag.
men om n�n kan �ves�tta s� kan jag editera in det sen..

Posted by FredAcler on Mar-11-2006 09:53:

Schemat ser kanon ut, nu ser vi till o k�r kommande vecka s� kan vi b�rja planera inf�r sommarupplagan av denna festival

Posted by Gate 42 on Mar-11-2006 09:53:

Linan ser helt ok ut. Dock b�r nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar

Annars ser det mycket nice ut. Ska bli superkul att h�ra.

En annan tanke. Kanske borde l�ta bannern l�nka till en sida med info och "klickbar" streaml�nk. Att folk bara l�ser att det �r en mixfestival utan m�jlighet att klicka sig till en stream s� tror jag intresset blir v�ldigt tunnt.

Posted by Christian �. on Mar-11-2006 10:29:

quote:
Originally posted by Gate 42

En annan tanke. Kanske borde l�ta bannern l�nka till en sida med info och "klickbar" streaml�nk. Att folk bara l�ser att det �r en mixfestival utan m�jlighet att klicka sig till en stream s� tror jag intresset blir v�ldigt tunnt.

Precis, klickar man p� min banner s� l�nkas man till f�rstasidan i denna tr�d

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »