TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X 5 maand en counting ... langste relatie evah (loopt serieus fout met mij ) |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Was het dat meisje waar ik u daarstraks mee zag, aan de rotonde bij de UH? |
(ze was wel in mondeling-examen-outfit
)
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X indeed (ze was wel in mondeling-examen-outfit ) |
Ik kreeg het al koud toen ik haar zag 
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Gij moest da ni per se weten zotteke maar de rest van onze groep was even weg dus gewoon lekker sociaal doen . Is dat zo vreemd dat je kenissen en vrienden aan elkaar voorstelt ? |
) en toen kwam je met tom af... dus maakte ik een link naar de vorige zin, en maakte er een "dit is mijn vriend" zin van.
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik kreeg het al koud toen ik haar zag ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Nyah Nog fkes en Tom en ik zijn al een jaar samen... de tijd vliegt! |
Ik ben nog single, maar kben precies nie den enigen volgens de poll... 
Reeds 2 jaar en 4 maand gelukkig samen en in juni samen gaan wonen. Waarom klikt het zo ? Sommige dingen kunt ge ni verklaren h�
Greetz 
Als ge naar trance luistert, dan rust er een soort vloek op je... die van lang single zijn 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Als ge naar trance luistert, dan rust er een soort vloek op je... die van lang single zijn |
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Niemand houdt u tegen om te switchen naar r&b |
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Niemand houdt u tegen om te switchen naar r&b |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Mja, misschien... Trance heeft nu eenmaal geen snitches en hoez straight from the hood eh |
daar zalt ni aan liggen denk hoor... precies of iedereen vindt zijn vaste relaties in het uitgaansleven. de r&b playerkes doen het mss wel zo, ma we hebben het hier over relaties eh 
| quote: |
| Originally posted by Antony daar zalt ni aan liggen denk hoor... precies of iedereen vindt zijn vaste relaties in het uitgaansleven. de r&b playerkes doen het mss wel zo, ma we hebben het hier over relaties eh |
| quote: |
| Originally posted by Antony daar zalt ni aan liggen denk hoor... precies of iedereen vindt zijn vaste relaties in het uitgaansleven. de r&b playerkes doen het mss wel zo, ma we hebben het hier over relaties eh |
Man en een relatie van 17 maanden en 14 dagen... Woon sinds september 2005 met haar samen
Het is niet altijd rozegeur en maaneschijn
, maar het is wel fijn om je eigen plekje te hebben 
Meltoooooooozzzzzz!!
Is dit weer een eenmalig blitzbezoek, of komt ge terug wa vake piepen hier? 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Meltoooooooozzzzzz!! Is dit weer een eenmalig blitzbezoek, of komt ge terug wa vake piepen hier? |
Probleem da'k heb van even weggeweest te zijn is da'k begot ni meer kan meepraten met de laatste Trance tracks, dus voel me eigenlijk terug e rookie, maar is een beetje m'n eigen fout...
Enfin, ik heb jullie zekers gemist en miste ook de Trance feesjes met de BeTa mensen, anders zou'k ni terugkeren naar't HET forumpje he!! Een klein beetje hulp (als da gaat he, anders ook no probs) voor een Trance set (asot's,...) zou wel leuk en gemakkelijk zijn, zodat ik terug wa replies kan doen en meepraten...
tom, trance is out, groove is in 
voila updated 
En prog is nog altijd voor jeanetten 
Welkom terug, Meltoz 
Mijn top 5 volgen en je hebt de essentie mee Meltoz

Mercie mannekes, voel me hier al direct weer thuis se, hmmm

^boeeeeee his posts are so negative... BAN!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.