TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En 60000� belastingsgeld wasted hieraan, mooi mooi... |
| Originally posted by Jasperovitsj Belgi� zwaar geowned En 60000� belastingsgeld wasted hieraan, mooi mooi... |
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
echt zielig, mja weer ne hoop oostbloklande die ons voor zijn..
bosnie
macedonie
armenie
litouwen
rusland
oekraine
| hoezo? |
h������l triestig vind ik!!!
Waarom blijven wij toch kijken naar dat circus?
| Originally posted by Jasperovitsj Belgi� zwaar geowned En 60000� belastingsgeld wasted hieraan, mooi mooi... |
lmao , was wel voorspelbaar, is elke keer hetzelfde. begrijp niet dat ze telkens meedoen, het is toch allemaal vriendjespolitiek.
Finland en Litouwen... echt schande.
Gewoon niet meer deelnemen aub.
We are the winners!
Hopelijk zien enkelen nu de relativiteit van deze contest in door het nummer van Litouwen. Finland was nog catchy alleen kon die zanger nie zingen. IJsland was ook wel lachen.
En de echte climax kwam van Turkije, amai wat een voos mens was me da.
Trouwens Kate haar nummer was nie echt super gezongen.
| Originally posted by FredNova Finland en Litouwen... echt schande. Gewoon niet meer deelnemen aub. |
ben ik mis als ik zeg dat de landen met het grootst aantal inwoners = meer smsjes meer kans maken? Want iedereen stemt toch op z'n eigen land?
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vond hen fantastisch! Allebei zetten het hele eurosongcircus van de laatste 10 jaar te kakken met hun bijtende zelfspot en het doorbreken van alle eurosong conventies. Meer van dat! |
enja de belgen gaan altijd winnen eh. Da was zo met Sergio, xandee en nu met Kate.
| Originally posted by Pheatus ben ik mis als ik zeg dat de landen met het grootst aantal inwoners = meer smsjes meer kans maken? Want iedereen stemt toch op z'n eigen land? |
Ze verdiende wel een finaleplaats. Het merendeel van de finalisten is niet bepaald doorgegaan op basis van hun muzikale prestatie 
hopelijk ervalt ze niet in haar anorexia van de teleurstelling 
edit: Als lachen met Frank verstraten algemeen aanvaard is, mag lachen met het songfestival toch ook I hope

djeez:
zie nu pas de lijst van alle finalisten
Turkije, macedonie, oekraine, ierland. Die waren toch allen heeeeeeeel slecht.
Jammer, ik vraag mij af waarom ze da eigenlijk nog songfestival noemen. Het draait toch voor het grootste deel om de show en act en niet de kwaliteit van de song. Volgende keer voor Belgi� een nummer met een schockerende act?! 
| Originally posted by Tomorrow Traxx Jammer, ik vraag mij af waarom ze da eigenlijk nog songfestival noemen. Het draait toch voor het grootste deel om de show en act en niet de kwaliteit van de song. Volgende keer voor Belgi� een nummer met een schockerende act?! |
Met het geld dat daarin gestoken werd hadden we een BETA party kunnen geven met 17 zalen...
Volgende stunt van Bertje: anderhalf miljoen euro aan de circussen!
En wij maar belastingen betalen...
| Originally posted by Jasperovitsj Het merendeel van de finalisten is niet bepaald doorgegaan op basis van hun muzikale prestatie |

| Originally posted by Phortastic u geeft mooi de definitie van eurosong ![]() echt lachen is dit. Gewoon nimeer meedoen, waste of money is dat. |
Oh putain ik ben nog altijd aant nagenieten 
Ik had die gezichtjes willen zien in haar thuishaven
met hun "Tessenderlo duimt voor katrien" posterkes

| Originally posted by djcresto die voorrondes in Belgi� hebben teveel succes, anders zouden ze het wel afvoeren. |