TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
wa een zeverprijzen, wie zegt da aur�lie toestemming heeft gegeven en trouwens, wa als n vrouwelijk dj tweede wordt?! wat dan?!
Any kind will do. 
De vrijgezellen krijgen het precies moeilijk 
| quote: |
| Originally posted by Zehra wa een zeverprijzen, wie zegt da aur�lie toestemming heeft gegeven en trouwens, wa als n vrouwelijk dj tweede wordt?! wat dan?! |

| Originally posted by Jasperovitsj De vrijgezellen krijgen het precies moeilijk |
| Originally posted by Vishnu Push, kunt ge die 2e prijs aub wat specifieren? Mss doe ik dan nog wel mee ![]() Mss kunt ge de 1e prijs koppelen aan de volgende BeTa party? Bvb. recht op de meest interessante draaiuren ofzoiets..? |
Doe eens mee uit uw eigen! Laat ons eens uw Leuvense skills horen 
Het probleem is dat tijdens oudjaar ��n van mijn maten (per ongeluk) de rechterpitchbend heeft verkloot, dus da maakt het mixen nogal moeilijk..
Maar kom, tis goe, schrijf mij maar op, ik zal er het beste van maken. 
| Originally posted by Push2005 Daar ging het de vorige pagina's over NW |
Aurelie die een vrouw kust... Ik denk dat NW dan uiteenspat
ja, als ik 4e wordt, dan zult ge de nodige riemen, koorten en handboeien moeten meenemen, mij overvallen bij nacht en mij naar een of andere gore kelder meesleuren.
Push kan het zo schoon beschrijven, percies offie heeftet al mogen meemaken 
| Originally posted by Tiger777 Aurelie die een vrouw kust... Ik denk dat NW dan uiteenspat |
Het is al een maand of 5-6 geleden dat ik nog is de tijd heb gehad om een mixje te maken. Maar kom, aangezien ik een week cong� heb wil ik wel meedoen
+1 voor Nabistai 
en ik kan NIET tegen mijn verlies ma 'k ga toch maar meedoen
btw: hoeveel volk moet ik meebrengen om naar de volgende ronde te mogen? 
Ok, beiden toegevoegd 
| Originally posted by Zehra wa een zeverprijzen, wie zegt da aur�lie toestemming heeft gegeven en trouwens, wa als n vrouwelijk dj tweede wordt?! wat dan?! |
ik wil wel meedoen!!
dj-naam nu wel Bjorn Vidaz
Nog ene en de poules kunnen verdeeld worden.
Dries? 
| Originally posted by Vishnu Nog ene en de poules kunnen verdeeld worden. |
Re: BETA Dj Contest
| Originally posted by Push2005 Wat is een contest zonder prijzen h�... de 4 finalespelers kunnen het volgende in de wacht slepen ![]() Nr. 3: Een beta T-Shirt ... betaald uit de zak van CygnusX |
)
Count me in. De geluidskwaliteit zal niet denderend zijn, ma kom. Hoe lang moeten de mixen zijn? 
Dat zijn er 20 Push'ke. 
Re: Re: BETA Dj Contest
| Originally posted by Sh!fty Geef jij JOUW t-shirt maar aan de winnaar (en was de rukplekken er eerst uit plz ) |

Re: Re: Re: BETA Dj Contest
| Originally posted by Push2005 Euh ja, da zijn er idd 20 ![]() Enig idee hoe de jury indeling moet verlopen ? Het is miss aan te reden per ronde andere juryleden te nemen, zodat dezelfde mixes nie moeten beoordeeld worden |
Re: Re: Re: BETA Dj Contest
| Originally posted by Push2005 Enig idee hoe de jury indeling moet verlopen ? Het is miss aan te reden per ronde andere juryleden te nemen, zodat dezelfde mixes nie moeten beoordeeld worden |

Als je in de 2de ronde geraakt (niet dat dat zal gebeuren)
maar moet je dan opnieuw een mix maken of gaat gewoon iemand anders je mix beoordelen?
Dezelfde mix blijft doorheen heel de contest lopen. 
Dus die ene mix moet er patat op zijn 
Oke, anders moet ik teveel tunes zoeke en daar ben ik te lui voor