TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
^ik ben die blonde god achter de draaitafels 
| quote: |
| Originally posted by Progrez Kitt, zijn er misschien wat meer foto's van het publiek? Negen op de tien zijn van Armin. |
| Originally posted by Kaidreas ^ik ben die blonde god achter de draaitafels |
Of al die venten. Zoals zondag.
| Originally posted by Progrez Of al die venten. Zoals zondag. |
| Originally posted by christina you wish al die meisjes aan uw voeten... |
| Originally posted by Kaidreas mja er was er daar een... die ging er toch echt over. al mijn nummertjes meezingen |
| Originally posted by TOR had eigenlijk ook wel liever een paar totaalbeelden gezien.. uiteindelijk is La Rocca een mooie club, maar we krijgen maar ��n hoek te zien |

| Originally posted by Zehra was ik maar meegegaan zeker met mn cam ![]() |
yes mr canon 
ben blij voor jullie da het zo'n zot feesje was precies. ik lig hier nogaltijd me 38,5� in men bed (zonder 6 dafalgannekes per dag, 40�)
mooie fotos bij ook.
en ben je nu als Antony binnengeraakt mrcanon?
Filmcompilatie van +/- 32min online .. ( +/- 180mb ) .
enjoy ..
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
of
http://www.badongo.com/vid/69785
rapidshare wil nie werken bij mij
| Originally posted by Antony ben blij voor jullie da het zo'n zot feesje was precies. ik lig hier nogaltijd me 38,5� in men bed (zonder 6 dafalgannekes per dag, 40�) mooie fotos bij ook. en ben je nu als Antony binnengeraakt mrcanon? |
Ik ging naar de kassa en er zat daar zo een jong knap ding, ik zeg ja die gaat mij wel nie buitensmijten als ze ziet da ik probeer binnen te raken als Antony. Nie da ik mij zelf zo knap vind
maar ik bedoel dat ik er nie bang van was van die, tzou nogal erg zijn ook . Zegt ze: ja ge moet bij die meneer gaan daarvoor, da was zo ne beer van ne kerel, ik zeg ja van dienen zal ik wel vliegen als hij merkt da'k Antony nie ben. Ma gelukkig ben'k gratis binnen geraakt.
Progrez, geboned geweest in de wc's want ge blijft maar wenen over de 'mannen' aka nichten daar.
Omdat ik dat ��n keer vermeld?
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's 
| Originally posted by Aur�lie Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's |
Ik heb ook nog een gsmfilmpje van Communication: http://www.mytrance.be/[email protected]
Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken
. En velen zijn nogal suggestief 
| Originally posted by Aur�lie Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken . En velen zijn nogal suggestief |
| Originally posted by mrcanon Jep, 15 euro gespaard, thx Antony, ge hebt nog iets te goed van mij Ik ging naar de kassa en er zat daar zo een jong knap ding, ik zeg ja die gaat mij wel nie buitensmijten als ze ziet da ik probeer binnen te raken als Antony. Nie da ik mij zelf zo knap vind maar ik bedoel dat ik er nie bang van was van die, tzou nogal erg zijn ook . Zegt ze: ja ge moet bij die meneer gaan daarvoor, da was zo ne beer van ne kerel, ik zeg ja van dienen zal ik wel vliegen als hij merkt da'k Antony nie ben. Ma gelukkig ben'k gratis binnen geraakt. |
ben blij dat gelukt is, nu stater nen beta bij me int krijt... hehe
| Originally posted by Aur�lie Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken . En velen zijn nogal suggestief |
| Originally posted by Dj Mike Foston Aarrrrghhhh, ik had er bij moeten zijn h�... |
Hey..Kitt!
Je hebt nu mijn foto's. Dus iedereen...vanaf hoogst waarschijnlijk vanavond staan er weer nieuwe foto's online van afgelopen zondag armin @ La Rocca!
Btw. Het was de lange dag en het reizen zeker meer dan waard! Het was ronduit geweldig!
Kussss
| Originally posted by Kitt Heb je gelijk in Progrez , maar een vriendin heeft er nog wat genomen .. ga eens kijken wat er tussen zit .. Ps : heb wel nog massa's videokes die ik ga monteren .. daar ga je wel wat meer publiek op zien . |