TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by Kaidreas on Mar-14-2006 20:39:

^ik ben die blonde god achter de draaitafels

Posted by Kitt on Mar-14-2006 20:56:

quote:
Originally posted by Progrez
Kitt, zijn er misschien wat meer foto's van het publiek? Negen op de tien zijn van Armin.

Heb je gelijk in Progrez , maar een vriendin heeft er nog wat genomen .. ga eens kijken wat er tussen zit ..

Ps : heb wel nog massa's videokes die ik ga monteren .. daar ga je wel wat meer publiek op zien .

Posted by christina on Mar-14-2006 21:06:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^ik ben die blonde god achter de draaitafels

you wish

al die meisjes aan uw voeten...

Posted by Progrez on Mar-14-2006 21:14:

Of al die venten. Zoals zondag.

Posted by TOR on Mar-14-2006 21:40:

quote:
Originally posted by Progrez
Of al die venten. Zoals zondag.

had eigenlijk ook wel liever een paar totaalbeelden gezien.. uiteindelijk is La Rocca een mooie club, maar we krijgen maar ��n hoek te zien

Posted by Kaidreas on Mar-14-2006 21:40:

quote:
Originally posted by christina
you wish

al die meisjes aan uw voeten...

mja er was er daar een... die ging er toch echt over. al mijn nummertjes meezingen

Posted by christina on Mar-14-2006 21:42:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja er was er daar een... die ging er toch echt over. al mijn nummertjes meezingen

oeps

Posted by Zehra on Mar-14-2006 22:02:

quote:
Originally posted by TOR
had eigenlijk ook wel liever een paar totaalbeelden gezien.. uiteindelijk is La Rocca een mooie club, maar we krijgen maar ��n hoek te zien

was ik maar meegegaan zeker met mn cam

Posted by mrcanon on Mar-14-2006 22:53:

quote:
Originally posted by Zehra
was ik maar meegegaan zeker met mn cam

Met uwen Canon Zehra

Posted by Zehra on Mar-14-2006 23:02:

yes mr canon

Posted by Antony on Mar-15-2006 10:14:

ben blij voor jullie da het zo'n zot feesje was precies. ik lig hier nogaltijd me 38,5� in men bed (zonder 6 dafalgannekes per dag, 40�)

mooie fotos bij ook.

en ben je nu als Antony binnengeraakt mrcanon?

Posted by Kitt on Mar-15-2006 12:48:

Filmcompilatie van +/- 32min online .. ( +/- 180mb ) .

enjoy ..

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

of

http://www.badongo.com/vid/69785

Posted by jeronimo_jd on Mar-15-2006 14:26:

rapidshare wil nie werken bij mij

Posted by mrcanon on Mar-15-2006 14:35:

quote:
Originally posted by Antony
ben blij voor jullie da het zo'n zot feesje was precies. ik lig hier nogaltijd me 38,5� in men bed (zonder 6 dafalgannekes per dag, 40�)

mooie fotos bij ook.

en ben je nu als Antony binnengeraakt mrcanon?

Jep, 15 euro gespaard, thx Antony, ge hebt nog iets te goed van mij Ik ging naar de kassa en er zat daar zo een jong knap ding, ik zeg ja die gaat mij wel nie buitensmijten als ze ziet da ik probeer binnen te raken als Antony. Nie da ik mij zelf zo knap vind maar ik bedoel dat ik er nie bang van was van die, tzou nogal erg zijn ook . Zegt ze: ja ge moet bij die meneer gaan daarvoor, da was zo ne beer van ne kerel, ik zeg ja van dienen zal ik wel vliegen als hij merkt da'k Antony nie ben. Ma gelukkig ben'k gratis binnen geraakt.

Posted by pooley on Mar-15-2006 15:38:

Progrez, geboned geweest in de wc's want ge blijft maar wenen over de 'mannen' aka nichten daar.

Posted by Progrez on Mar-15-2006 19:24:

Omdat ik dat ��n keer vermeld?

Posted by Aur�lie on Mar-15-2006 22:05:

Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's

Posted by FredNova on Mar-15-2006 22:13:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's

hoezo? niet alle foto's?

Posted by FredNova on Mar-15-2006 22:24:

Ik heb ook nog een gsmfilmpje van Communication: http://www.mytrance.be/[email protected]

Posted by Aur�lie on Mar-15-2006 22:24:

Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken . En velen zijn nogal suggestief

Posted by FredNova on Mar-15-2006 22:28:

quote:
Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken . En velen zijn nogal suggestief

edit: *strike*

Posted by Antony on Mar-16-2006 12:19:

quote:
Originally posted by mrcanon
Jep, 15 euro gespaard, thx Antony, ge hebt nog iets te goed van mij Ik ging naar de kassa en er zat daar zo een jong knap ding, ik zeg ja die gaat mij wel nie buitensmijten als ze ziet da ik probeer binnen te raken als Antony. Nie da ik mij zelf zo knap vind maar ik bedoel dat ik er nie bang van was van die, tzou nogal erg zijn ook . Zegt ze: ja ge moet bij die meneer gaan daarvoor, da was zo ne beer van ne kerel, ik zeg ja van dienen zal ik wel vliegen als hij merkt da'k Antony nie ben. Ma gelukkig ben'k gratis binnen geraakt.

swel effe een adrenaline opstootje dan asge naar dien beer verwezen wier zeker ben blij dat gelukt is, nu stater nen beta bij me int krijt... hehe

Posted by Dj Mike Foston on Mar-16-2006 21:14:

quote:

Aarrrrghhhh, ik had er bij moeten zijn h�...

Posted by christina on Mar-16-2006 21:16:

quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Aarrrrghhhh, ik had er bij moeten zijn h�...

you missed something

Posted by buffy on Mar-16-2006 21:17:

Hey..Kitt!

Je hebt nu mijn foto's. Dus iedereen...vanaf hoogst waarschijnlijk vanavond staan er weer nieuwe foto's online van afgelopen zondag armin @ La Rocca!

Btw. Het was de lange dag en het reizen zeker meer dan waard! Het was ronduit geweldig!

Kussss

quote:
Originally posted by Kitt
Heb je gelijk in Progrez , maar een vriendin heeft er nog wat genomen .. ga eens kijken wat er tussen zit ..

Ps : heb wel nog massa's videokes die ik ga monteren .. daar ga je wel wat meer publiek op zien .

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »