TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by pooley on Apr-01-2005 18:02:

scum of the earth , united atlast

Posted by Belgian Bonzai on Apr-01-2005 22:46:

quote:
Originally posted by Pumaz
We hadden eens zo'n thread, de meesten zijn van Limburg

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=113357

Posted by Miky on Apr-02-2005 01:36:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=113357

ok cool

thanks

Posted by djcresto on Apr-04-2005 19:35:

quote:
Originally posted by Moondust
Voornaam : Lieven
Leeftijd : 23
Werk/Studies : multimedia & communicatie technologie
Hobbies (buiten Trance) : pc, going out
Favoriet (sub)genre : deep trance, groove
Favoriet nummer allertijden : mackenzie feat jessy - whithout you
Favoriete DJ(s) : nick warren, westbam
Favoriete producer(s) : sasha, john digweed, nick warren
Favoriete film(s) : LOTR
Wanneer begon trance voor jou? : 1993(denk ik)
Met welk nummer begon het? : onda del futuro - terra
DJ je? : yep
Produce je? : nee

schellebelle City das nog dicht tegen Appels City

Posted by Moondust on Apr-04-2005 19:46:

quote:

jaja en het omgekeerde blijkt ook waar te zijn ( allez van horen zeggen �)

Posted by Jakhira on Apr-04-2005 19:50:

Dicht bij Aalst city ook

Posted by Moondust on Apr-04-2005 19:58:

ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle

Posted by Nyah on Apr-04-2005 20:09:

quote:

sure

welkom btw

Posted by Eagle` on Apr-04-2005 20:43:

quote:

lol schellebelle, de vermeulen heeft mij daar hope verhalen over vertelt, das tege wettere als ek just zen ? Das een van de gemeenten in belgie waar het meeste vrouwen wonen

Posted by FUSyke on Apr-04-2005 21:01:

quote:
Originally posted by djcresto

En tegen Wetteren City

Posted by Pheatus on Apr-04-2005 22:06:

/me says hi to my friendly collegue from Coolcast!!

Eindelijk de weg dan toch gevonden naar het forum Good job boy

edit: blijkt er hier een out-dated signature onder mijn post te staan... wonder where that came from

Posted by Moondust on Apr-05-2005 16:48:

quote:
Das een van de gemeenten in belgie waar het meeste vrouwen wonen

marie-jo (van de lingerie) komt niet voor niets uit schellebelle
en 't is ook de gemeente met gemiddeld het meeste aantal banken per inwoner in belgi� (...yeah like someone cares...)

FUSyke: ja wetteren is idd nog een stuk dichter �, waar hang jij zoal uit in wetteren? stamin�?gevallen engel? niet dat dit de places to be zijn, maar ja zoveel meer is er de laatsten tijd niet te beleven in wetteren, gelukkig zijn er nog de betaparty's in de rector en is gent niet ver af
ik mag laatste weekend van deze maand in martinee(ook niet de meest trendy plaats maar ja...) gaan draaien, als ge zin hebt moet ge maar eens binnenspringen

pheatus: jaja heb mijn weggevonden. BTW nice setje zaterdag heb er van genoten, nu ja van mensen die op highlite gedraaid hebben kan je niet veel anders verwachten �
ook van de muziekkeuze trouwens er lopen hier echt wel getallenteerde producers rond keep up the good work

Posted by CygnusX on Apr-07-2005 20:56:

Welkom Moondust!

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-07-2005 21:54:

welkom moondust

Posted by pooley on Apr-07-2005 21:58:

moerebeke vice ?

Posted by FUSyke on Apr-08-2005 07:25:

quote:
FUSyke: ja wetteren is idd nog een stuk dichter �, waar hang jij zoal uit in wetteren? stamin�?gevallen engel? niet dat dit de places to be zijn, maar ja zoveel meer is er de laatsten tijd niet te beleven in wetteren, gelukkig zijn er nog de betaparty's in de rector en is gent niet ver af
ik mag laatste weekend van deze maand in martinee(ook niet de meest trendy plaats maar ja...) gaan draaien, als ge zin hebt moet ge maar eens binnenspringen

In Wetteren kom ik bijna nooit en als ik er al eens kom dan ist in de Gevallen Engel. Het is ook niet vet maar daar moeten we het meedoen � in Wetteren City

Welk genre draai je?

Posted by Xilver on Apr-08-2005 08:18:

Welkom, Moondust

Posted by mellow_head on Apr-08-2005 10:48:

*scalpeert Moondust als inwijdingsritueel*

Yeah I had a tough childhood

j/k

welcome mate

Posted by Xilver on Apr-08-2005 11:14:

^ Het inwijdingsritueel voor het forum mag dan misschien wel afgeschaft zijn, maar die voor de Beta Thug Crew bestaat nog altijd hoor... Maar we zijn selectief op onze leden

Posted by Moondust on Apr-08-2005 13:43:

FUSyke: ik sta open voor "alle" genres, al moet ik wel zeggen dat het de laatste tijd iets meer zachtere trance/groove aan het worden is.hangt ook een beetje van mijn gemoedstoestand af
23 april zal ook eerder zacht worden want't is naar het schijnt onder andere met dj vince uit de kings (voor de mensen uit de omgeving).
ben je dan nooit naar de wereld beruchte party's in de voetbalkantine van eendracht serskamp geweest? (hoogtepunt wel zo'n 5 jaar geleden)
daar draaide ik vroeger om de 2 weken maar das wel al een hele tijd geleden. en in dasseveld(oa ��ns samen met yves deruyter en ja in die tijd was ik daar echt wel fier op ), gowalt,l'accent,...
maar tegenwoordig draai ik niet zoveel meer in wetteren en omstreken, er is ook niet veel meer te doen �

hoe zit dat nu eigenlijk met dat inwijden? is het nu voldoende dat iedereen een liedje voor mij zingt?

zeg mellow_heas eerst zeg je welkom moondust en enkele regels daar onder staat: why won't you die...... 'k zal het maar als een jammerlijk toeval van omstandigheden bekijken zeker

take care!!!

Posted by Moondust on Apr-08-2005 13:53:

quote:
Yeah I had a tough childhood

me to, vroeger had ik iederen dag ambras met die hardrockers uit mijn klas omdat ik mijn bonza� t-shirt aanhad man man man waar is den tijd
gelukkig kende ik in het eerste jaar enkele mede-bonza� freaks uit het 5 de en 6 de jaar om mij te helpen en zo is mijn t-shirt nooit gescheurd geraakt

Posted by FUSyke on Apr-08-2005 13:53:

Van de kantine in Serskamp heb ik nog gehoord maar nooit geweest. Naar de fuiven in Dassevelde ben ik nog geweest in mijn jonge jaren Mijn eerste fuifkes Zuipeuuuuuuhhhhh Is er daar nu nog iets te doen in Dassevelde?

Posted by Moondust on Apr-08-2005 13:56:

jaja er is nog jaarlijks de 100-dagen fuif

maar aangezien dat mij dat dus enorm interesseert: nee er is daar niks meer te doen

Posted by mellow_head on Apr-11-2005 13:02:

Das gelijk Tongeren hier: 1 goei club (Real) en voor de rest ne hoop caf�s waar de klein jung aan uitpuilen

Posted by Miky on Apr-11-2005 15:45:

quote:
Originally posted by mellow_head
Das gelijk Tongeren hier: 1 goei club (Real) en voor de rest ne hoop caf�s waar de klein jung aan uitpuilen

amaai dan mag ik toch echt ni klagen over mijn buurt

hier is dan toch precies wel wa te beleven

btw welcome

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »