TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
scum of the earth , united atlast 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz We hadden eens zo'n thread, de meesten zijn van Limburg |
| Originally posted by Belgian Bonzai http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=113357 |
| Originally posted by Moondust Voornaam : Lieven Leeftijd : 23 Woonplaats : Schellebelle ( tussen gent en aalst) Werk/Studies : multimedia & communicatie technologie Hobbies (buiten Trance) : pc, going out Favoriet (sub)genre : deep trance, groove Favoriet nummer allertijden : mackenzie feat jessy - whithout you Favoriete DJ(s) : nick warren, westbam Favoriete producer(s) : sasha, john digweed, nick warren Favoriete film(s) : LOTR Wanneer begon trance voor jou? : 1993(denk ik) Met welk nummer begon het? : onda del futuro - terra DJ je? : yep Produce je? : nee |
| schellebelle City das nog dicht tegen Appels City |
Dicht bij Aalst city ook 
ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle 
| Originally posted by Moondust ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle |
| Originally posted by Moondust ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle |
| Originally posted by djcresto schellebelle City das nog dicht tegen Appels City |
/me says hi to my friendly collegue from Coolcast!!
Eindelijk de weg dan toch gevonden naar het forum
Good job boy 
edit: blijkt er hier een out-dated signature onder mijn post te staan... wonder where that came from 
| Das een van de gemeenten in belgie waar het meeste vrouwen wonen |

Welkom Moondust! 
welkom moondust 
moerebeke vice ?
| Originally posted by Moondust FUSyke: ja wetteren is idd nog een stuk dichter �, waar hang jij zoal uit in wetteren? stamin�?gevallen engel? niet dat dit de places to be zijn, maar ja zoveel meer is er de laatsten tijd niet te beleven in wetteren, gelukkig zijn er nog de betaparty's in de rector en is gent niet ver af ik mag laatste weekend van deze maand in martinee(ook niet de meest trendy plaats maar ja...) gaan draaien, als ge zin hebt moet ge maar eens binnenspringen |
Welkom, Moondust 
*scalpeert Moondust als inwijdingsritueel*
Yeah I had a tough childhood
j/k
welcome mate
^ Het inwijdingsritueel voor het forum mag dan misschien wel afgeschaft zijn, maar die voor de Beta Thug Crew bestaat nog altijd hoor... Maar we zijn selectief op onze leden 
FUSyke: ik sta open voor "alle" genres, al moet ik wel zeggen dat het de laatste tijd iets meer zachtere trance/groove aan het worden is.hangt ook een beetje van mijn gemoedstoestand af 
23 april zal ook eerder zacht worden want't is naar het schijnt onder andere met dj vince uit de kings (voor de mensen uit de omgeving).
ben je dan nooit naar de wereld beruchte party's in de voetbalkantine van eendracht serskamp geweest?
(hoogtepunt wel zo'n 5 jaar geleden)
daar draaide ik vroeger om de 2 weken maar das wel al een hele tijd geleden. en in dasseveld(oa ��ns samen met yves deruyter en ja in die tijd was ik daar echt wel fier op
), gowalt,l'accent,...
maar tegenwoordig draai ik niet zoveel meer in wetteren en omstreken, er is ook niet veel meer te doen �
hoe zit dat nu eigenlijk met dat inwijden? is het nu voldoende dat iedereen een liedje voor mij zingt? 
zeg mellow_heas eerst zeg je welkom moondust en enkele regels daar onder staat: why won't you die...... 'k zal het maar als een jammerlijk toeval van omstandigheden bekijken zeker 
take care!!!
| Yeah I had a tough childhood |
Van de kantine in Serskamp heb ik nog gehoord maar nooit geweest. Naar de fuiven in Dassevelde ben ik nog geweest in mijn jonge jaren
Mijn eerste fuifkes
Zuipeuuuuuuhhhhh
Is er daar nu nog iets te doen in Dassevelde?
jaja er is nog jaarlijks de 100-dagen fuif
maar aangezien dat mij dat dus enorm interesseert: nee er is daar niks meer te doen
Das gelijk Tongeren hier: 1 goei club (Real) en voor de rest ne hoop caf�s waar de klein jung aan uitpuilen
| Originally posted by mellow_head Das gelijk Tongeren hier: 1 goei club (Real) en voor de rest ne hoop caf�s waar de klein jung aan uitpuilen |