TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
Die megamix is nooit live, kiwi. 
de live versie van holland hebk op mp3, en die klonk me een pak beter dan de cd-versie van antwerpen. ook op gebied van tracklist
Vorig jaar was de Belgische Sensation White megamix vooraf gemaakt (computer dus) door Laurent Wery (Carr�, ex-Versuz)
Heb enkele dagen geleden ook de uitdrukking "White Sensation" met eigen oren moeten aanhoren 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe |
english please
(though i know that i can't claim that in the belgian ta
)
Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe
I think there will be a sensation in Switzerland .... I think Solid Slide is a part of the line-up.
Not litterally translated, but you get the picture.
| quote: |
| Originally posted by Transfusion Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe I think there will be a sensation in Switzerland .... I think Solid Slide is a part of the line-up. Not litterally translated, but you get the picture. |
it would be a dream to play at a sensation white.. and for the next few years, it stays a dream..
Tschijnt da'k dan toch ook ga 
Twee VIP-ticketjes gekregen van 'n vriendin seh. En da kunnen we toch ni laten liggen dan he.
Als 't van de voorniet is, zijn de Claesen derbij.
okay... ik moet dus zorgen dat ik in mijn witte outfit geraak
zou een witte skibroek mogen 
Das dus al één van de redenen waarom ik niet ga, ge moet u perse helemaal in't wit steken.
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Das dus al één van de redenen waarom ik niet ga, ge moet u perse helemaal in't wit steken. |
| quote: |
| Originally posted by christina kvond da anders wel enorm idrukwekkend vorig jaar... zo 15000 man int wit is echt wel iets uniek vind ik kben toen speciaal een witte broek gaan kopen |
| quote: |
| Originally posted by christina kvond da anders wel enorm idrukwekkend vorig jaar... zo 15000 man int wit is echt wel iets uniek vind ik kben toen speciaal een witte broek gaan kopen |
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic en hebt ge ze daarna nog ooit aangehad? |

| quote: |
| Originally posted by Eagle` logisch eh snoes een groen zalt ni geweest zen ... |
| quote: |
| Originally posted by christina hehe stoer zenne |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Tschijnt da'k dan toch ook ga ![]() Twee VIP-ticketjes gekregen van 'n vriendin seh. En da kunnen we toch ni laten liggen dan he. Als 't van de voorniet is, zijn de Claesen derbij. |
| quote: |
| Originally posted by speentje van principes volgen gesproken runs |
| quote: |
| Originally posted by speentje van principes volgen gesproken runs |
| quote: |
Originally posted by Nyah okay... ik moet dus zorgen dat ik in mijn witte outfit geraak zou een witte skibroek mogen |
En trouwens, principes. Kheb gezegd da'k iets tegen de mensen heb die er niks vanaf weten, en naar "White Sensations" gaan om er geweest te zijn, zonder te weten wie er draait. Ik weet wie der draait, en enkel M.I.K.E. sprak me echt aan, en die kan ik al genoeg zien, zonder er 40 euro voor te betalen. Nu is 't gratis, en 'k kan in de loge zitten frette als de muziek me ni aanstaat.
Eender wie van jullie zou gaan als hij gratis VIP-kaartjes kreeg, gene zwans he.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Eender wie van jullie zou gaan als hij gratis VIP-kaartjes kreeg, gene zwans he. |
Kzen vroeger nog gabber geweest joenge, der ligt er nog een in m'n kast van zoveel jaren terug 
Toen woog 'k wel 20kg minder, dus kzal maar een goedkoop broekske gaan kopen...
| quote: |
| Originally posted by Bertn ge moet dan wel nog de moeite doen om een witte broek te gaan kopen... |
kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen!
anywayz, tot vanavond ergens tss de witte massa 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.