TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
ewel, dit :
| quote: |
| Originally posted by FUSyke ANTWERP IS STILL BURNING ... |
is da 't enige wa der staat ofwa? 
| Originally posted by Zehra is da 't enige wa der staat ofwa? |

Gaat ID&T Antwerp Is Burning ook compleet naar de zak helpen? 
Bunz, tkomt... maar geduld...
Real, zijn altijd al dezelfde mensen geweest he
| Originally posted by FredNova Bunz, tkomt... maar geduld... Real, zijn altijd al dezelfde mensen geweest he |
AiB was toch super.... ze mogen gerust teruggaan naar hoe het toen was, diezelfde mensen 
| Originally posted by Kelly* AiB was toch super.... ze mogen gerust teruggaan naar hoe het toen was, diezelfde mensen |
| Originally posted by domineesje voor dat de kezen er met hun handen aankwamen |
| Originally posted by FredNova Holland heeft hier nooit iets mee te maken gehad... |
id&t be is een zusterbedrijf van id&t holland? niet? tis niet dat de hollanders hier beslissingen gaan nemen.
In de tijd met Frank Verstraeten was het toch 10x beter. Toen burnde Antwerpen ook. Hij moest enkel het lont nog aansteken.
R.E.S.P.E.C.T Frank aka Dj Fou!
| Originally posted by Toni_D2 In de tijd met Frank Verstraeten was het toch 10x beter. Toen burnde Antwerpen ook. Hij moest enkel het lont nog aansteken. R.E.S.P.E.C.T Frank aka Dj Fou! |
| Originally posted by Kaidreas id&t be is een zusterbedrijf van id&t holland? niet? tis niet dat de hollanders hier beslissingen gaan nemen. |

| Originally posted by Jasperovitsj Maar ze zullen waarschijnlijk wel een soortgelijke bedrijfspolitiek voeren en zich voornamelijk laten inspireren door en baseren op de nederlandse ervaring. ![]() Enfin, zalig dat AIB terugkomt, maar idd dan hopelijk zoals het was. En dus niet ineens 15� duurder bijvoorbeeld |
Een brood wordt duurder, een pintje wordt duurder, diesel en benzine worden duurder, een filmticket wordt duurder... het leven wordt duurder (en de lonen stijgen niet genoeg)
maar dat ligt niet aan ID&T hoor 
(just kidding)
Haal Ti�sto & Armin Vs. M.I.K.E maar terug boven
*fingers crossed* 
dat Aib zou terug komen lijkt me een goeie zaak. Maar ga je het sportpaleis nog vol krijgen?
En de outdoor versie vond ik ook altijd super. Maar waarin zit het verschil met tommorowland buiten dat het een avond-nacht festival was? Toch niet zoveel dacht ik. Line up van tommorowland is ook zeer sterk. En ook hetzelfde hier: is er naast tommorowland wel nog plaats voor Aib outdoor. Voor ons, trancefans zeker. Maar met zovelen zijn we ook niet he.
| Originally posted by djcresto index jasper |

Kheb het nu over 12 tot 15� ofzo), dan ga je weer veel mensen afschrikken en gaat het ook minder aanvoelen als "de oude AIB" waar we allemaal zo graag aan terugdenken
| Originally posted by djcresto dat Aib zou terug komen lijkt me een goeie zaak. Maar ga je het sportpaleis nog vol krijgen? En de outdoor versie vond ik ook altijd super. Maar waarin zit het verschil met tommorowland buiten dat het een avond-nacht festival was? Toch niet zoveel dacht ik. Line up van tommorowland is ook zeer sterk. En ook hetzelfde hier: is er naast tommorowland wel nog plaats voor Aib outdoor. Voor ons, trancefans zeker. Maar met zovelen zijn we ook niet he. |
fack joenge, Antwerp Is Burning terug, da's fantastisch nieuws. Nu please please please blijf van de formule af...
| Originally posted by FredNova Een brood wordt duurder, een pintje wordt duurder, diesel en benzine worden duurder, een filmticket wordt duurder... het leven wordt duurder (en de lonen stijgen niet genoeg) maar dat ligt niet aan ID&T hoor ![]() (just kidding) |
AiB back nice nice
Back nr Tomorrowland > ben vandaag achter ticketjes geweest & in free record shop in Aalst waren ze op de hoogte van ID&T actie.
Kheb �35 betaald + �2 administratiekosten...
| Originally posted by djcresto dat Aib zou terug komen lijkt me een goeie zaak. Maar ga je het sportpaleis nog vol krijgen? En de outdoor versie vond ik ook altijd super. Maar waarin zit het verschil met tommorowland buiten dat het een avond-nacht festival was? Toch niet zoveel dacht ik. Line up van tommorowland is ook zeer sterk. En ook hetzelfde hier: is er naast tommorowland wel nog plaats voor Aib outdoor. Voor ons, trancefans zeker. Maar met zovelen zijn we ook niet he. |
Voor mij moet het geen outdoor zijn. AIB in het Sportpaleis vond ik altijd mega. Lekker feesten in die kleine zaaltjes op het 1ste en het 2de
Ik hoop in elk geval dat het de aib blijft van vroeger en dat er niet teveel invloed is van id&t.