TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
Dankjewel
Ik zag alleen dat je Heeze iets te hoog hebt staan, niet dat het een probleem is omdat daar toch nog zo veel leeg is vergeleken met de randstad, maar het ligt eigenlijk een half centimetertje naar beneden.
rotterdam natuurlijk, wereldstad
Ik sta ook nog niet op die kaart geloof ik. Maar ik woon in Dordrecht, hoop dat er daar nog een plaatsje voor is op de kaart want het ziet er een beetje vol uit 
Pffffffffff, kom ik ook aanzetten hoor. Ik woon in Hengeloooh.
Overijssel natuurlijk he 
Jeeeeeeeeehaah ik woon in Duiven, zet mij er ook ff bij dan!
Ik woon in Sint-Oedenrode, hopelijk staat dat op jou kaart..20 km van Eindhoven !!
Ik woon in Hoogvliet, en op kamers in Wageningen, dus zet mij ook maar op de kaart...
Steeph
Woon heel me leven in Den Haag 
Pff, zijn er weer aardig wat om toe tevoegen geloof ik.. Ik zal ff kijken of ik vanavond ff tijd heb, ben nl errug druk de laatste tijd 
D OOOOHOOOO RDT REEEE HEEEEECHT!! FOR LIFE
Waar de schapen blaten, waar de krommedijk alles behalve krom is.. waar Insula College zeer slimme studenten voortbrengt, daar tussen de merwede en kil zit een piepklein eiland wat zich de oudste stad van holland mag noemen
www.dordt.nl 
Heyy, ik sta ook nog niet op de kaart zie ik...
K woon in Rijswijk (zh)....
Thnx
Re: WWW (Wij Wonen Waar ??)
| quote: |
| Originally posted by TimeportE gewoon eff in deze thread zeggen waar je woont en Flipper01 zal zo aardig zijn om jou naam ook op de map te zetten |
) bij gekomen duz ik d8 laat ik em ff omhooggooien deze tread. (alle eer naar timporte
)
Re: Re: WWW (Wij Wonen Waar ??)
| Originally posted by Teknikol Tis tijd voor een update denk ik...er zijn alweer verschillende Dutch TA's (ook ik ) bij gekomen duz ik d8 laat ik em ff omhooggooien deze tread. (alle eer naar timporte ) |
Dan ken van mij part een groot deel wat niet meer post ook van de kaart gehaald worden.
ik ben verhuist naar een andere straat 
verander ff 
voor de kaart:
Nieuwegein (vlak onder Utrecht)
Re: Re: WWW (Wij Wonen Waar ??)
| Originally posted by Teknikol Tis tijd voor een update denk ik...er zijn alweer verschillende Dutch TA's (ook ik ) bij gekomen duz ik d8 laat ik em ff omhooggooien deze tread. (alle eer naar timporte ) |
Ik sta er al op als ut goed is...
Ik mis mezelf ook nog op de kaart 
Re: Re: Re: WWW (Wij Wonen Waar ??)
| Originally posted by TimeportE volgens mij heeft flipper01 weer wat werk te doen! |
)
Ik baal er wel van dat ik de kaart niet in Photoshop heb gemaakt.. Ik kan nu nl erg moeilijk mensen verwijderen en verplaatsen 
Dus als mensen nog wat vrije tijd over hebben 
Tip: Maak ff wat ruimte vrij rond Delft 
't aantal Delftenaren hierzo is nogal gestege geloof ik 
Aangezien Limboland nog niet zo vol staat met namen mag je mij er ook wel bijzetten hoor, ik woon in het "altijd mooie <-(euhm)".....V to tha enlo, Venlo dus..
| Originally posted by Access Tip: Maak ff wat ruimte vrij rond Delft ![]() 't aantal Delftenaren hierzo is nogal gestege geloof ik |
ik woon/leef in delft
als t niet past haal eieregooie er maar af joh die is toch nooit thuis!..