TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Raad de film aan de hand van de screenshot
Pages (86): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »
1.Shadowkid, CygnusX - 5 ptn
2.JdDark - 4 ptn
3.Vishnu, Jasperovitsj - 3 ptn
4.Eagle, pooley, Phortastic - 2 ptn
5.The Freezzz, Domineesje, Tiger, FCB_Fanatic, Bertn, Push2005 - 1 punt
seg jasper, doe is voort joenge. kheb nog altijd geen punt 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas seg jasper, doe is voort joenge. kheb nog altijd geen punt |
^mss is hij zijn handschoenen aan het aandoen?
ROFL.. sorry tom.. inkoppertje 
Boeh, snelle jongens

^the shining? japanse versie?

Nein 
Old Boy ? (pure gok)
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Old Boy ? (pure gok) |
verdomme eh, kben ook altijd te laat 
1.Shadowkid - 6 ptn
2.CygnusX - 5 ptn
3.JdDark - 4 ptn
4.Vishnu, Jasperovitsj - 3 ptn
5.Eagle, pooley, Phortastic - 2 ptn
6.The Freezzz, Domineesje, Tiger, FCB_Fanatic, Bertn, Push2005 - 1 punt

lost in translation?
Ghostbusters zal het wel ni zijn
Lost in translation? 
broken flowers?
| quote: |
| Originally posted by Phortastic lost in translation? |
Kom, allebei in dezelfde minuut gepost, verdient dat geen half puntje? 
1.Shadowkid - 6 ptn
2.CygnusX - 5 ptn
3.JdDark - 4 ptn
4.Vishnu, Jasperovitsj, Phortastic - 3 ptn
5.Eagle, pooley - 2 ptn
6.The Freezzz, Domineesje, Tiger, FCB_Fanatic, Bertn, Push2005 - 1 punt

^oliver twist?
nope 
Gangs Of New York?
ook niet 
Die kleine lijkt wel wat op het kind uit La Vita E Bella, maar ik kan me ni echt zo'n scene in die film herinneren 
geen idee
ik heb die film volgens mij gezien toen ik nog in de lager school zat, het 4 leerjaar om precies te zijn
owned ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.