TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
| quote: |
| Originally posted by christina laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen... |
| Originally posted by X-Tune probleem is dat jullie geen smaak hebben |
| Originally posted by Push2005 Ruik nog maar eens aan je aarsbolletjes jongen |
| Originally posted by X-Tune Als er een kontenbeuker is dan is het wel armin. Het is net alsof die uit een boysband is gestapt om daarna plaatjes te draaien. PS: uwe nick is al een jaar verlopen |
| Originally posted by christina oh KIJK! we hebben een nieuwe mellow_head? |
| Originally posted by christina ps: luc, stop met de wanhopige tiësto-groupie uit te hangen ![]() |
ze zuigen alle twee op hun eigen manier, voila iedereen tevree 
| Originally posted by christina oh KIJK! we hebben een nieuwe mellow_head? |
luc vindt et niet erg om een tiesto-groupie te zijn, tiesto is toch beter dan armin...
| Originally posted by Eagle` ze zuigen alle twee op hun eigen manier, voila iedereen tevree |
| Originally posted by X-Tune en wie zijt gij? Christina Aguilera? |
Jaja, al bij al toch weer zeer geslaagd feestje. Beginnen met forver today stoorde me helemaal niet. 't Deed me meteen terug denken aan TIC, das 'k was direct in the mood en 't is gewoon een super plaat.
't Begin was wel compleet m'n ding, tot zo rond de 12de plaat, behalve mss lethal industry, man wat kan die plaat tegensteken.
Gelukkig werd dat ruimschoots goedgemaakt door late night alumni en moonlight party (+color my eyes). Daarna ging 't feitelijk alleen maar bergaf met enkele platen als uitzondering, veel te veel van z'n eigen werk, en steeds wer dezelfde, dat hij eens Athena draait ofzo... Bovendien ook ietsje te hard naar m'n goesting maar ja, 'k klaag niet, beter dan álles wat ze in de overpoort draaien 
('k klaag wel over "dance for life"
, wtf is dat, total shit die plaat)
Dan was er weer een korte opflakkering van zaligheid met de zaligste plaat van de avond voor mij (aangezien tiësto nooit en te nimmer communication zal draaien): carl b - social suicide
Bovendien ook nog Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto's Orchestral Remix), was wel te evrwachten maar had er niet aan gedacht dat ie die zou kunnen draaien. Zalige plaat, punt. Dan adagio for strings, z'n beste plaat voor mij dusja, da kon ook niet stuk.
Bij silence was ik ah denken why the f ken ik die tekst nu nog niet van buiten en andain kende ik wel
Zalig feest, goeie sfeer, mooie locatie, zalig stadhuis en weer een zalige plaat ontdekt.
Ah en heb weeral de luc gezien, da manneke komt ge ook overal tegen
. Ook cool om tor en reejal
te zien, tot op tomorrowland zou 'k zeggen.
| Originally posted by christina hahahahaha so not funny |
| Originally posted by X-Tune het was geen grap, maar een versierpoging |
Bij silence was ik ah denken why the f ken ik die tekst nu nog niet van buiten en andain kende ik wel |
| Originally posted by X-Tune Tiesto <-> Armin of X-Tune <-> Mellowhead |
offtopic 2-bros voor club, w00t 
| Originally posted by Eagle` moeilijk man kiezen tss de cholera en de pest, ik roep een hulplijn in |
| Originally posted by Push2005 Omg, Rantanen °1 OMGWTFBBQ¨PSYTRANCE WHIIAHAAAAA 1337VIBRASPHERE |
5 - bros \0/ 
| Originally posted by christina laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen... |

Weer goe bezig... het enige wat hier bevestigd wordt, is dat er hier toch een aantal enggeestige mensen rondhangen.
Je luistert wat je wil he... niemand wordt verplicht om iets te beluisteren.
als er maar tetten zijn!