TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
kippenhamburger, aardappelen en boontjes 
mascarpone met stukjes zalm en erwtjes op een bedje van tagliatelle!
men warme water in een pot en gooie daar tagliatelle in. men verwarme de mascarpone op een zacht vuurtje zodat den substantie langzaam ende zeker smelt! men voege de stukjes zalm toe, een paar ertjes en men roere goed!
Achteraf voege men het brouwsel samen met de tagliatelle en klaar!
^lekker
bloemkool en groentenkransje, aardappelen, chippolata's ==> alles goed afgekoeld... lekker fris met zo weertje en wat mayonaise bij
met dit weer voorspel ik dat mijn ouders dit weekend 3 keer gaan barbecuen
pizzaaaaaaaaa!!
| quote: |
| Originally posted by christina pizzaaaaaaaaa!! |
| quote: |
| Originally posted by BZRK hier ook, weeral |
Een broodje martino voor den dezen 
Giseren fritten met kiekevelugeltjes (extra bijgekruid van frituur Raf en Yessina.
Sewes fritten van de Pat.
En daarna gezonder gaan eten! 
vanavond afscheids-bbq voor men broer
diene sjansaard gaat paar maanden door Amerika op trektocht! 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* diene sjansaard gaat paar maanden door Amerika op trektocht! |

zalm met frietjes en sla + tomaat 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic zalm met frietjes en sla + tomaat |
wil ik wel mijn benen eens onder tafel steken
| quote: |
| Originally posted by domineesje als ik zie wat gij allemaal eet he wil ik wel mijn benen eens onder tafel steken |
BBQ
zal weer lekker smullen zijn
| quote: |
| Originally posted by domineesje BBQ zal weer lekker smullen zijn |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* laat iets over he..... |
Pasta met kip, zalm en zongedroogde tomaten
Aardappelpuree met kalkoenlapjes en wortelen
| quote: |
| Originally posted by Kelly* laat iets over he..... |
(tot hald twee wakker gezeten, in slaap gevallen voor de pc), lapt ge me geen twe keren meer ze!
Vrijdag bbq, zaterdag sjinees, en vandaag... hmm.... iets afhalen onder werktijd dan maar 
weer bbq, ons kelly heeft ons laten zitten he 
Hier ook BBQ! Zaaaaaaaaaaalig met dit weer!
sebiet'ns proberen couscous te maken.. eerste keer dat ik dat uitprobeer 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 sebiet'ns proberen couscous te maken.. eerste keer dat ik dat uitprobeer |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.