TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »


Posted by Phortastic on Jun-29-2006 17:57:

kippenhamburger, aardappelen en boontjes


Posted by Bertn on Jun-29-2006 18:00:

mascarpone met stukjes zalm en erwtjes op een bedje van tagliatelle!


men warme water in een pot en gooie daar tagliatelle in. men verwarme de mascarpone op een zacht vuurtje zodat den substantie langzaam ende zeker smelt! men voege de stukjes zalm toe, een paar ertjes en men roere goed!

Achteraf voege men het brouwsel samen met de tagliatelle en klaar!


Posted by domineesje on Jun-30-2006 06:15:

^lekker

bloemkool en groentenkransje, aardappelen, chippolata's ==> alles goed afgekoeld... lekker fris met zo weertje en wat mayonaise bij


Posted by Bertn on Jun-30-2006 10:05:

met dit weer voorspel ik dat mijn ouders dit weekend 3 keer gaan barbecuen


Posted by christina on Jun-30-2006 10:13:

pizzaaaaaaaaa!!


Posted by BZRK on Jun-30-2006 10:16:

quote:
Originally posted by christina
pizzaaaaaaaaa!!


hier ook, weeral


Posted by christina on Jun-30-2006 10:18:

quote:
Originally posted by BZRK
hier ook, weeral


hier ist de supercheese van McCain, keigoe


Posted by Tomorrow Traxx on Jun-30-2006 12:59:

Een broodje martino voor den dezen


Posted by Vishnu on Jun-30-2006 13:45:

Giseren fritten met kiekevelugeltjes (extra bijgekruid van frituur Raf en Yessina.

Sewes fritten van de Pat.

En daarna gezonder gaan eten!


Posted by Kelly* on Jun-30-2006 13:51:

vanavond afscheids-bbq voor men broer


diene sjansaard gaat paar maanden door Amerika op trektocht!


Posted by domineesje on Jun-30-2006 15:27:

quote:
Originally posted by Kelly*



diene sjansaard gaat paar maanden door Amerika op trektocht!


appartement vrij

kip, groentenkrans en frieten (weer alles koud, frieten niet)


Posted by Phortastic on Jun-30-2006 18:55:

zalm met frietjes en sla + tomaat


Posted by domineesje on Jun-30-2006 19:02:

quote:
Originally posted by Phortastic
zalm met frietjes en sla + tomaat


als ik zie wat gij allemaal eet he wil ik wel mijn benen eens onder tafel steken


Posted by Phortastic on Jun-30-2006 19:29:

quote:
Originally posted by domineesje
als ik zie wat gij allemaal eet he wil ik wel mijn benen eens onder tafel steken


haha, mijn mammie verzorgt ons goed


Posted by domineesje on Jul-01-2006 15:57:

BBQ

zal weer lekker smullen zijn


Posted by Kelly* on Jul-01-2006 16:00:

quote:
Originally posted by domineesje
BBQ

zal weer lekker smullen zijn


laat iets over he.....


Posted by domineesje on Jul-01-2006 16:52:

quote:
Originally posted by Kelly*
laat iets over he.....


hebben we gedaan... te warm voor 't moment om aan tafel te blijven zitten


Posted by Jasperovitsj on Jul-01-2006 18:45:

Pasta met kip, zalm en zongedroogde tomaten


Posted by Phortastic on Jul-02-2006 12:26:

Aardappelpuree met kalkoenlapjes en wortelen


Posted by domineesje on Jul-02-2006 13:26:

quote:
Originally posted by Kelly*
laat iets over he.....


hou ik nog zoveel over, komt ge zonder iet te laten weten ,niet af (tot hald twee wakker gezeten, in slaap gevallen voor de pc), lapt ge me geen twe keren meer ze!


Posted by eieregooie on Jul-02-2006 15:22:

Vrijdag bbq, zaterdag sjinees, en vandaag... hmm.... iets afhalen onder werktijd dan maar


Posted by domineesje on Jul-02-2006 16:30:

weer bbq, ons kelly heeft ons laten zitten he


Posted by Tomorrow Traxx on Jul-02-2006 17:13:

Hier ook BBQ! Zaaaaaaaaaaalig met dit weer!


Posted by Tiger777 on Jul-13-2006 11:51:

sebiet'ns proberen couscous te maken.. eerste keer dat ik dat uitprobeer


Posted by domineesje on Jul-13-2006 12:00:

quote:
Originally posted by Tiger777
sebiet'ns proberen couscous te maken.. eerste keer dat ik dat uitprobeer
ik kan heel goed koken, maar zo gelijk die couscousvoorgerechten in Frankrijk lukt mij niet
en het is verdamd zooooooo lekker!!!!


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.