TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
יאלה ספרו בדיחות !!!
יש לי כמה אין לי כח לכתוב אבל
מחר.....
כשאלוקים חילק את השפות לכל העמים
באו אליו כל העמים
באו רומנים ואללה אלוקים אמר אתם תדברו רומנית
באו ספרדים אמר אתם תדברו ספרדית
ואללה ככה שעות על גבי שעות
רק המרוקאים השתכרו לילה לפני שכחו לבוא
יום אחרי זה מגיעים
אומרים לאלוקים
"בחיית סדר קומבינה היינו שיכורים וזה"
אלוקים מסתכל עליהם איזה כמה דקות אומר להם
"אתם יודעים מה?
דברו איך שבא לכם"

מהגדולים:
תלחצו כאן
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מהגדולים: תלחצו כאן |
חחח מוש אהבתי
ובאמת צריך לחזור לט'רד הזה...
אוי אחי זה ענק!!!!!
ממש אהבתי
*Bump*
קבלו תמונה אדירה שחבר שלי שלח לי... תמונה שהוא צילם במלון בברצלונה
תודה לפייר שהעלה את זה בשבילי

חהחהחהחהחהחה!!!
גדול
THIS HOTEL SUX!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN SUX! |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מילת מפתח |
קבלו משהו ממש מגניב שיכול לעזור לכם לשפר את הנהיגה שלכם
תלחצו כאן

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קבלו משהו ממש מגניב שיכול לעזור לכם לשפר את הנהיגה שלכם תלחצו כאן |
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח עכשיו אני אעבור תאוריה ! |
כשרשמתם את ה
winrg
הזה אז נזכרתי שאח שלי הראה לי את זה
ואז נזכרתי שהוא הראה לי את זה:
http://user.tninet.se/~prv247p/hatt/hatten.swf

חחחחחחח רועי הרגת אותי.....
פתאום נזכרתי שמה שמשה גרטל תמיד אומר
שהוא מסיים שידור של משהו וזה בלילה... יענו שידור אחרון של ערוץ 1 לאותו יום אז הוא אומר:
"שיהיה לכם לילה טוב ונוחו על משכבכם בשלום"
אני נקרע כל פעם שאני נזכר בזה!!!!!!!!!
מה יותר טוב מסינדרלה?
אחת שב - 12 בלילה הופכת לפיצה וקולה
| quote: |
| Originally posted by oren_naor מה יותר טוב מסינדרלה? אחת שב - 12 בלילה הופכת לפיצה וקולה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook משום מה שמעתי את זה בקידוש של אתמול בלילה בן דוד טיפש |
אוקיי.... זאת אחת הבדיחות הכי גרועות ששמעתי בזמן האחרון...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אוקיי.... זאת אחת הבדיחות הכי גרועות ששמעתי בזמן האחרון... |
שלוש קיבוצניקים הולכים לזיין זונה בפעם הראשונה
השלושה נכנסים והזונ אומרת להם לשים קונדום כדי שהיא לא תיכנס להריון
השלושה מזיינים וסבבה חוזרים לקיבוץ
הם עושים קומזיץ ומעבירים חוויות על הזיון
פתאום אחד בא ביציע " אכפת לכם אם הזונה תיכנס להריון?"
החברים עונים לו לא
אז הוא אומר בואו נוריד את הקונדום..........
מתי הומו מרגיש טוב?
שהוא מרגיש חרא
אחד בא לחנות ענתיקות ושואל מה חדש
איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה?
-מסעדן
איך קוראים למי שואל במסעדה?
-סועד
איך קוראים למי ששוטף את הכלים?
-סעיד
| quote: |
| Originally posted by sheshbesh17 איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה? -מסעדן איך קוראים למי שואל במסעדה? -סועד איך קוראים למי ששוטף את הכלים? -סעיד |
| quote: |
| Originally posted by sheshbesh17 שלוש קיבוצניקים הולכים לזיין זונה בפעם הראשונה השלושה נכנסים והזונ אומרת להם לשים קונדום כדי שהיא לא תיכנס להריון השלושה מזיינים וסבבה חוזרים לקיבוץ הם עושים קומזיץ ומעבירים חוויות על הזיון פתאום אחד בא ביציע " אכפת לכם אם הזונה תיכנס להריון?" החברים עונים לו לא אז הוא אומר בואו נוריד את הקונדום.......... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פתאום נזכרתי שמה שמשה גרטל תמיד אומר שהוא מסיים שידור של משהו וזה בלילה... יענו שידור אחרון של ערוץ 1 לאותו יום אז הוא אומר: "שיהיה לכם לילה טוב ונוחו על משכבכם בשלום" אני נקרע כל פעם שאני נזכר בזה!!!!!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.