TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De DJ-equipment thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
Zo, ik heb net ��n RMP-1 besteld. De tweede volgt als mijn financi�le status wat rooskleuriger is.
Ik vind die Reloop's er een beetje cheap uitzien eerlijk gezegd :s
Ze voelen erg robuust aan hoor. 
Het display is ook erg duidelijk, beter dan bij andere mid-budget CD-spelers. Er zijn genoeg spelers waar je het onder een hoek niet kan aflezen.
Ik word een Reloop-fanboy. ![]()
gisteren de boxen van mn draaitafels kapotgespeeld
als er iemand een aanrader weet voor degelijke en prijselijke luidsprekers... 
nog altijd tevreden over uw Reloops Real? Denk er binnenkort ook es om te gaan..
| quote: |
| Originally posted by De Geert gisteren de boxen van mn draaitafels kapotgespeeld als er iemand een aanrader weet voor degelijke en prijselijke luidsprekers... |
Overzicht
Overzicht
Maya44 USB
DJDecks
Plaatjes
Meer foto's ...
U ziet:
- 2x BST Pro pr4.5k
- 2x Reloop RMP-1
- Reloop RMX-40 DSP
- SynQ HPS-2
- Maya44 USB (in combinatie met DJDecks)
Mijn dj-boothje is eindelijk compleet! 
| Originally posted by Config nog altijd tevreden over uw Reloops Real? Denk er binnenkort ook es om te gaan.. |
| Originally posted by Real DJDecks - Maya44 USB (in combinatie met DJDecks) Mijn dj-boothje is eindelijk compleet! |
Yep.
iemand uit de buurt van Eeklo? Zit te twijfelle om een bod te plaatsen omdak die dingen eerst is wil getest hebben me ne conaisseur. maar alsk de thread hier zo lees en na wa opzoekwerk lijkt me dit 'voorlopig' wel een mega prijsje!
ebay
de prijs gaat nog minstens verdubbelen!
de laatste minuten wordt er altijd veel geboden 
staan momenteel 515 euro voor 2 spelertjes is da nie veel nee, maar ik vrees da er de laatste momenten nog een pak gaat bijkomen
Beter wat rondzien op 2dehands.be of kapaza ofzo, ik heb op die mannier vandezomer 2 zo'n kunnen kopen voor 600 euro in perfecte staat. Ik ben er zeer content van, goeie kwaliteit, instant play naadloze loopjes maken, en mixen tot op .05%
iets anders, heeft er iemand ervaring met timecoded cd's?
| Originally posted by jeronimo_jd iets anders, heeft er iemand ervaring met timecoded cd's? |
ah, en da werkt dus fatsoenlijk bij u?
Ik heb da is geprobeerd me mijn pioneers cdj-200 in combinatie me virtual dj, maar mijn cue-point verspringt dan steeds. Ik denk da het alleen vlot werkt in combinatie me cd-spelers die vinyl mode hebben?
Dat heeft er niks mee te maken horen. Je moet ervoor zorgen dat je software op punt staat, en alles perfect afgesteld is. Er gaat v��l geknoei aan vooraf voor alles goed werkt.
Ik werk met DJDecks en een Maya44 USB geluidskaart by the way.
Voor de CDJ's onder ons:
http://www.pioneerpers.nl/persberic...4d-b01ac67b919a
met USB, wtf 
Om deze thread wat nieuw leven in te roepen, zal ik nog maar wat stoefen met mijn dj-setupje:
U ziet:
- 2x BST Pro PR 4.5k draaitafels
- 2x Reloop RMP1 CD-spelers
- Reloop RMX-40 DSP mixer
- SynQ HPS-2 headphone
- Maya 44USB externe geluidskaart (in combinatie met DJDecks)
- Een Fire&Ice vinyltje
En hoe vallen de Reloops nu mee? 
| Originally posted by Real Om deze thread wat nieuw leven in te roepen, zal ik nog maar wat stoefen met mijn dj-setupje: |
| Originally posted by Jasperovitsj En hoe vallen de Reloops nu mee? |

| Originally posted by Push2005 Wat valt er d��rmee precies te stoefen ? |
Hoeveel heeft die Maya geluidskaart je gekost? En zijt ge tevreden van de geluidskwaliteit?
Ik had die hier gekocht omdat ik (voor ��n of andere reden) een kortingsbon voor die winkel had gekregen. Maar veel goedkoper zult ge em elders niet kunnen vinden denk ik.
En op de geluidskwaliteit valt niks aan te merken. 
Thanks, ik heb namelijk problemen met mijn Creative Soundblaster Connect. Geluid enzo bijzonder goed maar wanneer ik een set record dan zit er altijd wel ergens een skip in, enorm ambetant, zeker wanneer die skips vallen op belangrijke momenten in je set of er meermaals skips te bespeuren zijn. Ik heb nu een softwareupdate geinstalleerd, hopelijk is het euvel van de baan daarme.. maar indien die problemen toch blijven duren dan zal ik die Maya toch eens in overweging nemen denk ik
| Originally posted by Real Heeft er hier nog iemand iets nieuws gekocht? Je hoort hier tegenwoordig zo weinig van. Of is mixen met CD's & vinyl niet hip meer? |
Vooral vanwege de 0.02 accuracy, want die 0.1 is soms echt wel sukkelen.