TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by Eagle` on Sep-12-2006 20:41:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Hopelijk denkt Armin, met het het oog op z'n set op Oceandiva, daar ook zo over en laat hij het hardere werk in z'n platentas zitten en houdt hij het bij het rustiger werk

Wouldn't count on that, ik zet 5 euro in op het volgende, gelijkaardig aan zen set op 16years:

Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance

Ow well P3P \0/

Posted by Devilex on Sep-13-2006 07:30:

De jumperkes zitten in een apparte room �, dus wie niet in trance ge�nteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken.

Posted by FredNova on Sep-13-2006 07:51:

quote:
Originally posted by Eagle`
Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance

bijna juist... vervang dat kwartier door 10 minuten

Posted by Devilex on Sep-13-2006 08:21:

En ginder op dat gratis festival in eindhoven speelde hij een zuivere tranceset

Posted by Eagle` on Sep-13-2006 10:03:

quote:
Originally posted by Devilex
De jumperkes zitten in een apparte room �, dus wie niet in trance ge�nteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken.

Ik denk ni dat je goed weet waarover ik het heb, we hebben het hier over illusion volk, als ik me goed herriner werd die avond Cor fijneman nog de man van de avond, toen ie armani & ghost - airport oplegde ging de tent los.

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 10:21:

Ben ook enorm bang voor zo een toestanden, als armin met iets hard begint ga ik het krijgen.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 10:26:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
is er iemand die nog kaarten nodig heeft voor 19 Years Illusion? Vandaag mailke gehad van Free Record Store dat ik een duo ticket heb gewonnen. Ik verkoop dus de twee kaarten die ik al had aan 30 euro.

Vrijdag ga ik naar Soundstation, dus eventueel kan ik ze daar persoonlijk afgeven en anders aan het sportpaleis

pm voor degene die interesse heeft

niemand?

Posted by Devilex on Sep-13-2006 10:32:

Pff als da het Illusion volk is, dit maakt nog is duidelijk dat er een trance event nodig is dat los staat van een club.

Posted by Config on Sep-13-2006 11:00:

Miss begint Armin hard en gaat ie daarna over naar trance.. Ie heeft da al gedaan int verleden en wa vette trance opt einde van een set zie ik best wel zitten ni vergeten dat Markus Schulz erna moet draaien en die zal volgens mij zeker geen techtrance draaien (hoop ik )

Posted by Progrez on Sep-13-2006 11:06:

Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden.

Posted by Config on Sep-13-2006 11:16:

quote:
Originally posted by Progrez
Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden.

en dat was deze:

01 Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs. Elevation intro mix)
02 Randy Katana - Plastic Fantastic (Randy Katana Remix)
03 Alex M.O.R.P.H. vs. Rank 1 - Life Less Ordinary
04 Max Graham - Crank
05 Yilmaz Altanhan - Eighties (original mix)
06 Divini and Warning - 4LB
07 Re:Locate - Rogue
08 Sander van Doorn - Pumpkin
09 KLF - What Time is Love? (remix)
10 ID
11 Alex Dolby - Smokin� Mountain
12 Mode Hookers - Instumental vs. Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Markus Schulz mashup)
13 Max Graham - Automatic Weapon
14 Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez remix) (Markus Schulz rework)
15 Markus Schulz Feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden mix)
16 Love Machine - Poison
17 Ti�sto - Traffic (remix)

.. zucht.. Plastic Fantastic?

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 11:28:

Die kan maar zien dat zo nie is, Eighties & Love Poison, hoelang draait hij da al en anders zo een slechte platenkeuze! Damn, wat hoop ik dat hij toch wat draait van zijn ibiza '06 cd!!!

Posted by Devilex on Sep-13-2006 11:31:

Ik hoop dat MIKE niet afkomt met The Drill en andere stuff.

Posted by Progrez on Sep-13-2006 11:32:

quote:
Originally posted by mrcanon
Die kan maar zien dat zo nie is, Eighties & Love Poison, hoelang draait hij da al en anders zo een slechte platenkeuze! Damn, wat hoop ik dat hij toch wat draait van zijn ibiza '06 cd!!!

Ik hoop dat ook maar het zou me verbazen.

En vernieuwend kan ik Markus niet noemen. Hij heeft op ��n dag twee sets gespeeld op Nature One; E�n in de armada area en ��n op het hoofdpodium. Geloof het of niet, maar zelfs die twee sets waren bijna hetzelfde.

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 11:35:

quote:
Ik hoop dat ook maar het zou me verbazen.

En vernieuwend kan ik Markus niet noemen. Hij heeft op ��n dag twee sets gespeeld op Nature One; E�n in de armada area en ��n op het hoofdpodium. Geloof het of niet, maar zelfs die twee sets waren bijna hetzelfde.

Ik snap hem niet, in zijn sets blijft hij hetzelfde spelen en totaal andere dingen dan in zijn GDJB. Waarom speelt hij nie wat meer in die trend? Eighties bestaat al zo lang, komaan zeg!!!

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 11:36:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik hoop dat MIKE niet afkomt met The Drill en andere stuff.

Damn, Devilex zwijgt, doe er mij nie aan denken

Posted by Progrez on Sep-13-2006 11:41:

quote:
Ik snap hem niet, in zijn sets blijft hij hetzelfde spelen en totaal andere dingen dan in zijn GDJB. Waarom speelt hij nie wat meer in die trend? Eighties bestaat al zo lang, komaan zeg!!!

Ik weet het. Zijn radioshow is inderdaad veel beter.
Maar als hij in die trend speelt, staat het volk stil. Zeker op de uren waar hij tegenwoordig voor geboekt wordt.

Posted by domineesje on Sep-13-2006 11:51:

quote:

die van Armin ook, denk ik

Posted by christina on Sep-13-2006 11:53:

seg amai, tis nog ni begonnen en iedereen is hier al aant klagen...

Posted by Progrez on Sep-13-2006 11:55:

Nee, aan het analyseren.

Posted by christina on Sep-13-2006 12:00:

hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?

ik zou het eerder veronderstellen noemen...

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 12:00:

Iemand die naar Soundstation gaat kan misschien zijn cd's stelen en alleen Ibiza '06 laten zitten

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 12:02:

quote:
Originally posted by christina

Ik noem het eerder "voorbereiden op het ergste", m.a.w. berekenen hoeveel drankbonnen we moeten kopen

Posted by Config on Sep-13-2006 12:07:

quote:
Ik noem het eerder "voorbereiden op het ergste", m.a.w. berekenen hoeveel drankbonnen we moeten kopen

das inderdaad wel belangrijk om rekening mee te houden
en wat domineesje zegt dat Armin zou afsluiten met without you near, daar geloof ik weinig van.. en als ie het zou doen dan gaat Markus die plaat normaalgezien niet meer draaien.. 2 keer dezelfden plaat in 2 u zou der beetje over zijn..

Posted by Progrez on Sep-13-2006 12:08:

quote:
Originally posted by christina

We analyseren toch hun voorbije sets?

Conclusie die we al langer kunnen trekken is dat top dj's gedurende een lange periode ongeveer dezelfde set spelen, met daarin de meer toegankelijke en bekendere platen. Dat is hun goed recht. Armin speelt geen asot, Markus speelt geen gdjb. En nu vrijdag zal dat ook niet het geval zijn.

Hehe, die "Voorbereiden op het ergste" vind ik anders ook wel mooi.
Moet altijd met Illusion int sportpaleis, dan kan het niet te hard tegenslagen.

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »