TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Hopelijk denkt Armin, met het het oog op z'n set op Oceandiva, daar ook zo over en laat hij het hardere werk in z'n platentas zitten en houdt hij het bij het rustiger werk |
De jumperkes zitten in een apparte room �, dus wie niet in trance ge�nteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken.
| Originally posted by Eagle` Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance |
En ginder op dat gratis festival in eindhoven speelde hij een zuivere tranceset
| Originally posted by Devilex De jumperkes zitten in een apparte room �, dus wie niet in trance ge�nteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken. |
Ben ook enorm bang voor zo een toestanden, als armin met iets hard begint ga ik het krijgen. 
| Originally posted by FCB_Fanatic is er iemand die nog kaarten nodig heeft voor 19 Years Illusion? Vandaag mailke gehad van Free Record Store dat ik een duo ticket heb gewonnen. Ik verkoop dus de twee kaarten die ik al had aan 30 euro. Vrijdag ga ik naar Soundstation, dus eventueel kan ik ze daar persoonlijk afgeven en anders aan het sportpaleis pm voor degene die interesse heeft |
Pff als da het Illusion volk is, dit maakt nog is duidelijk dat er een trance event nodig is dat los staat van een club.
Miss begint Armin hard en gaat ie daarna over naar trance.. Ie heeft da al gedaan int verleden en wa vette trance opt einde van een set zie ik best wel zitten
ni vergeten dat Markus Schulz erna moet draaien en die zal volgens mij zeker geen techtrance draaien (hoop ik
)
Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden.
| Originally posted by Progrez Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden. |
Die kan maar zien dat zo nie is, Eighties & Love Poison, hoelang draait hij da al en anders zo een slechte platenkeuze! Damn, wat hoop ik dat hij toch wat draait van zijn ibiza '06 cd!!!
Ik hoop dat MIKE niet afkomt met The Drill en andere stuff.
| Originally posted by mrcanon Die kan maar zien dat zo nie is, Eighties & Love Poison, hoelang draait hij da al en anders zo een slechte platenkeuze! Damn, wat hoop ik dat hij toch wat draait van zijn ibiza '06 cd!!! |
| Originally posted by Progrez Ik hoop dat ook maar het zou me verbazen. En vernieuwend kan ik Markus niet noemen. Hij heeft op ��n dag twee sets gespeeld op Nature One; E�n in de armada area en ��n op het hoofdpodium. Geloof het of niet, maar zelfs die twee sets waren bijna hetzelfde. |
| Originally posted by Devilex Ik hoop dat MIKE niet afkomt met The Drill en andere stuff. |
| Originally posted by mrcanon Ik snap hem niet, in zijn sets blijft hij hetzelfde spelen en totaal andere dingen dan in zijn GDJB. Waarom speelt hij nie wat meer in die trend? Eighties bestaat al zo lang, komaan zeg!!! |
| Originally posted by Progrez Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden. |
seg amai, tis nog ni begonnen en iedereen is hier al aant klagen...
Nee, aan het analyseren.
hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?
ik zou het eerder veronderstellen noemen...
Iemand die naar Soundstation gaat kan misschien zijn cd's stelen en alleen Ibiza '06 laten zitten 
| Originally posted by christina hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is? ik zou het eerder veronderstellen noemen... |
| Originally posted by mrcanon Ik noem het eerder "voorbereiden op het ergste", m.a.w. berekenen hoeveel drankbonnen we moeten kopen |

| Originally posted by christina hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is? ik zou het eerder veronderstellen noemen... |