TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by Donna on Apr-30-2002 17:03:

Yeh,twas errug lekkah......(dat was mijn partyreport)

Posted by Opti on Apr-30-2002 17:12:

quote:
Originally posted by magrec

ey kerel heb je mun sms-je nog gekregen dan?

ghehehehe, hijs wel populair, ik heb m ook een sms gestuurd gistern8

En Thesues, geef es een pic van je zus

Posted by Dr. Kuipers on Apr-30-2002 17:47:

LOL, dacht echt dat het je vriendin was Theseus, maareh neem haar nog eens mij

Posted by Jappio on Apr-30-2002 18:47:

quote:
Originally posted by magrec
Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

ik moest idd legitimatie laten zien.. btr dat ik mn rijbewijs bij me had.. Stond echt zo'n kneus naast me h�,, met zn pinpasje in zn hand, te wijzen naar de datum wanneer zn pasje verloopt... Zie je nou dat ik 18 ben hehe

Posted by Opti on Apr-30-2002 19:04:

quote:
Originally posted by Jappio

ik moest idd legitimatie laten zien.. btr dat ik mn rijbewijs bij me had.. Stond echt zo'n kneus naast me h�,, met zn pinpasje in zn hand, te wijzen naar de datum wanneer zn pasje verloopt... Zie je nou dat ik 18 ben hehe

Whahahahahahahahaha, "meneer aan de verloopdatum kunt u zien dat ik 18 ben hoor, echt waar"

Posted by Jappio on Apr-30-2002 19:08:

quote:
Originally posted by Optimus

Whahahahahahahahaha, "meneer aan de verloopdatum kunt u zien dat ik 18 ben hoor, echt waar"

hehe.. precies.. ikke lachen natuurlijk.. maar ik weet nie of ie er eigenlijk nog in is gekomen.. ik stond m natuurlijk flink uit te lachen daarzo, maar toen kwam er weer zo'n bromsnor vannee doorlopen!!

Posted by kolkiewolkie on Apr-30-2002 20:21:

QONTACT OOOOOWWWWWWWWNNNNNEEEEDDDDD!!!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH WAT EEN FEEST!!!

volgens mij heb ik ergens anders al aangegeven dat het gewoon niet beter wordt dan dit....

IEDEREEN DIE NIET GEWEEST IS IS EEN LOSER!!!!!

ik ga me daar geen essay van 5 kantjes neerzetten... ben nog aan het nagenieten... is veel beter

paar dingetjes

armin was voor mij de man van de avond, ferry was goed, maar eindigt laatste....

astrid, marco en judge jules roeleerden ook allemaal.... mesjonges wat een feeeeeeeeeeeeeest

meeting was ook KEWL!

alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie)

en donna is wazig
remy D werd geloof ik nog bijna in mekaar gehoekt toen ie heehoo riep

publiek was trouwes ook geweeeeeeeeeldig!

was trouwes om 10 uur thuis.... idd laatste half uur gemist... jammer maar helaas

verder: PHAT PHAT PHAT, niet te overtreffen

Posted by Yarnie on Apr-30-2002 20:42:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie)

......tja alleen leete mensen op de foto he

Posted by Donna on Apr-30-2002 20:57:

Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet wazig ben

Posted by eieregooie on Apr-30-2002 22:48:

Re: QONTACT PARTREPORT!!!

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie

Hahaha! Sja... die nick is een lang verhaal...

Heb de meeting inderdaad gemist, helaas... Kwam om 1 uur pas de zaal binnenlopen, precies toen Startheme gedraaid ging worden, waarna Ferry het overnam. Ik wist dat die meeting ergens op een tribune was, maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren Dus ja, meeting gemist. Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren. Zal het wel zien als er foto's zijn. Ik kan me gelukkig nog wel een hoop herinneren van dit masterlijke feessie Over de DJ's is alles al gezegd zo'n beetje geloof ik, dus dat laat ik maar achterwege. Voor de deur sonden inderdaad drie vette rijen, echt bagger. Op last van de politie hebben ze toen de controles minder streng gemaakt. Ik kwam daar aanlopen bij zo'n beveiligings knakker, trek me wegwerpcameraatje uit me zak en vraag "Mag dat?". "Jajaja... loop nou maar door." was het antwoord. Ben dus nie eens gefoilleerd. Heb niks uit me zakken hoeven halen, helemaal niks. Echt maf...

Al met al was het gewoon een ideale nacht en de volgende keer zal ik beter me best doen om die meeting te vinden

Toedels...

Ohja... ik heb ook footootjes gemaakt. Hoop dat ik ze morgenavond online heb...

Posted by T.H.C. on May-01-2002 04:46:

Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!

quote:
Originally posted by eieregooie
maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren

veel tribunes? ik heb er 1tje gezien.

Posted by Ruben_Dubbink on May-01-2002 05:52:

wat was dit een fantastisch feest zeg!!!!
no more words for dit feest!

Meeting errug gezellig, leuke gasten allemaal!

Heb verder niet zoveel te zeggen: kan me aansluiten bij de mening van de rest! Mijn topdj van de avond: Judge Jules.....wat was die gast lekker bezig zeg!

Moet weer als de donder richting m'n werk,

GreetZ RubDub

Posted by Ding Chavez on May-01-2002 07:27:

Re: Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!

quote:
Originally posted by T.H.C.

Misschien stond ie wel op de linker VIP tribune

Posted by blighty on May-01-2002 08:45:

Hi all,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie party pictures
Met een beetje geluk laat ik mijn foto's vandaag al ontwikkelen, dat wordt genieten geblazen whehehe

Greetings,
Blighty

Posted by Miss Proximus on May-01-2002 10:02:

Ik was er verdorie ook bijna geweest!

Een vriend van ons is stagemanager van ID&T en die besloot op de avond zelf dattie wel ff langs wou gaan.

Mijn vriend mij ophalen, ik ter plekke vrij gekregen vanme werk....kon ie maar max 3 man meenemen. En er gingen al 2 mee, en anders zou �f ik, �f m'n vriend moeten dus zijn we maar thuisgebleven.

*sigh*

Posted by Smirnoff on May-01-2002 11:30:

ik heb ook foto,s weet alleen niet meer waarvan
zie ik vrijdag wel !!
zaterdag of zondag online !

Posted by Smirnoff on May-01-2002 12:03:

Re: QONTACT PARTREPORT!!!

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
OMG

ff kijken wie ik nog meer tegenkwam, Smirnoff (zonder zn Smirnoff Ice)

Ik drink alleen Smirnoff-cola of Smirnoff-fanta lemon
(volgende keer iets minder trouwens)

Posted by kolkiewolkie on May-01-2002 12:10:

mag ik trouwes concluderen dat yarnie de tracklist heeft bijgehouden van livesets die niet eens uitgebracht worden...

want dat vind ik dan wel weer grappig

trouwes smirnoff: hoe dronken ben jij wel niet geweest, je was echt om 1 uur al ver heen

Posted by -TAIS- on May-01-2002 13:58:

Was me het feessie wel weer zeg! Gruwelijk goed! Meeting was ook lache, alleen hebbik nog wel paar luitjes misgelopen (ding, yarnie, rv & donna). Ik geloof dat er wel 5 group pics gemaakt zijn, dus d'r zal d'r heus wel eentje goed wezen En Petrus kom je ook echt overal tegen, ben em geloof ik wel 27x tegengekomen

Naja, was gewoon vet feessie dus

Posted by Yarnie on May-01-2002 14:38:

quote:
mag ik trouwes concluderen dat yarnie de tracklist heeft bijgehouden van livesets die niet eens uitgebracht worden...

want dat vind ik dan wel weer grappig

00000oooo0000 dat zal t wezen........k denk al j0h

maar k wist van te voren al dat ze die van eindhoven zouden uitzenden....was gwoon beetje geinen tussen mij en glaantje....

dus lach jij maar lekker simpele...k r0x ondertussen wel door op me eindhoven setjes

quote:
Originally posted by -TAIS- Meeting was ook lache, alleen hebbik nog wel paar luitjes misgelopen (ding, yarnie, rv & donna)

ja joh....heb toch echt wel laatste uurtje staan stampen saampjes met onder andere jou, weet je dat niet meer, maar ja t zij je vergeven

greetz,

yarnie

Posted by Smirnoff on May-01-2002 14:48:

quote:

trouwes smirnoff: hoe dronken ben jij wel niet geweest, je was echt om 1 uur al ver heen

toen was ik alweer aan het afbouwen...
ik weet wel hoe het komt.. ze hebben geen smirnoff in de HMH alleen van die goedkope rotzooi ben ik niet gewend h�

Posted by Donna on May-01-2002 16:22:

afbouwen om 1:00???
Wat deed je dan toen we smorgens aan die bar hingen?,weer opbouwen voor koninginnendag?

Posted by Smirnoff on May-01-2002 17:20:

quote:
Originally posted by Donna
afbouwen om 1:00???
Wat deed je dan toen we smorgens aan die bar hingen?,weer opbouwen voor koninginnendag?

ik denk het.... was iig aan het water

Posted by Donna on May-01-2002 17:37:

hehe mja t lag ook meer aan mij dan aan jou dat me dat niet opgevallen was

Posted by eieregooie on May-01-2002 18:44:

Re: Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!

quote:
Originally posted by T.H.C.

Nou ja, links en rechts en achter twee zelfs... ligt er een beetje aan wat je onder tribune verstaat he...

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »