TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
Yeh,twas errug lekkah......(dat was mijn partyreport
)
| quote: |
| Originally posted by magrec ey kerel heb je mun sms-je nog gekregen dan? |

LOL, dacht echt dat het je vriendin was Theseus, maareh neem haar nog eens mij 
| Originally posted by magrec Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd.... |
| Originally posted by Jappio ik moest idd legitimatie laten zien.. btr dat ik mn rijbewijs bij me had.. Stond echt zo'n kneus naast me h�,, met zn pinpasje in zn hand, te wijzen naar de datum wanneer zn pasje verloopt... Zie je nou dat ik 18 ben hehe |

| Originally posted by Optimus Whahahahahahahahaha, "meneer aan de verloopdatum kunt u zien dat ik 18 ben hoor, echt waar" ![]() ![]() |
QONTACT OOOOOWWWWWWWWNNNNNEEEEDDDDD!!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH WAT EEN FEEST!!!
volgens mij heb ik ergens anders al aangegeven dat het gewoon niet beter wordt dan dit....
IEDEREEN DIE NIET GEWEEST IS IS EEN LOSER!!!!!
ik ga me daar geen essay van 5 kantjes neerzetten... ben nog aan het nagenieten... is veel beter
paar dingetjes
armin was voor mij de man van de avond, ferry was goed, maar eindigt laatste....
astrid, marco en judge jules roeleerden ook allemaal.... mesjonges wat een feeeeeeeeeeeeeest
meeting was ook KEWL!
alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie)
en donna is wazig
remy D werd geloof ik nog bijna in mekaar gehoekt toen ie heehoo riep
publiek was trouwes ook geweeeeeeeeeldig!
was trouwes om 10 uur thuis.... idd laatste half uur gemist... jammer maar helaas
verder: PHAT PHAT PHAT, niet te overtreffen
| Originally posted by kolkiewolkie alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie) |
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet wazig ben
Re: QONTACT PARTREPORT!!!
Originally posted by Dr. Kuipers Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie ![]() |
Kwam om 1 uur pas de zaal binnenlopen, precies toen Startheme gedraaid ging worden, waarna Ferry het overnam. Ik wist dat die meeting ergens op een tribune was, maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren
Dus ja, meeting gemist. Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren. Zal het wel zien als er foto's zijn. Ik kan me gelukkig nog wel een hoop herinneren van dit masterlijke feessie
Over de DJ's is alles al gezegd zo'n beetje geloof ik, dus dat laat ik maar achterwege. Voor de deur sonden inderdaad drie vette rijen, echt bagger. Op last van de politie hebben ze toen de controles minder streng gemaakt. Ik kwam daar aanlopen bij zo'n beveiligings knakker, trek me wegwerpcameraatje uit me zak en vraag "Mag dat?". "Jajaja... loop nou maar door." was het antwoord. Ben dus nie eens gefoilleerd. Heb niks uit me zakken hoeven halen, helemaal niks. Echt maf...
Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by eieregooie maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren |
wat was dit een fantastisch feest zeg!!!!
no more words for dit feest!
Meeting errug gezellig, leuke gasten allemaal!
Heb verder niet zoveel te zeggen: kan me aansluiten bij de mening van de rest! Mijn topdj van de avond: Judge Jules.....wat was die gast lekker bezig zeg!
Moet weer als de donder richting m'n werk,
GreetZ RubDub
Re: Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by T.H.C. veel tribunes? ik heb er 1tje gezien. |
Hi all,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie party pictures 
Met een beetje geluk laat ik mijn foto's vandaag al ontwikkelen, dat wordt genieten geblazen whehehe 
Greetings,
Blighty
Ik was er verdorie ook bijna geweest!
Een vriend van ons is stagemanager van ID&T en die besloot op de avond zelf dattie wel ff langs wou gaan.
Mijn vriend mij ophalen, ik ter plekke vrij gekregen vanme werk....kon ie maar max 3 man meenemen. En er gingen al 2 mee, en anders zou �f ik, �f m'n vriend moeten dus zijn we maar thuisgebleven.
*sigh*
ik heb ook foto,s weet alleen niet meer waarvan 
zie ik vrijdag wel !!
zaterdag of zondag online !
Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by Dr. Kuipers OMG ![]() ff kijken wie ik nog meer tegenkwam, Smirnoff (zonder zn Smirnoff Ice) |
mag ik trouwes concluderen dat yarnie de tracklist heeft bijgehouden van livesets die niet eens uitgebracht worden...
want dat vind ik dan wel weer grappig
trouwes smirnoff: hoe dronken ben jij wel niet geweest, je was echt om 1 uur al ver heen 
Was me het feessie wel weer zeg! Gruwelijk goed! Meeting was ook lache, alleen hebbik nog wel paar luitjes misgelopen (ding, yarnie, rv & donna). Ik geloof dat er wel 5 group pics gemaakt zijn, dus d'r zal d'r heus wel eentje goed wezen
En Petrus kom je ook echt overal tegen, ben em geloof ik wel 27x tegengekomen 
Naja, was gewoon vet feessie dus 
| Originally posted by kolkiewolkie mag ik trouwes concluderen dat yarnie de tracklist heeft bijgehouden van livesets die niet eens uitgebracht worden... want dat vind ik dan wel weer grappig |
| Originally posted by -TAIS- Meeting was ook lache, alleen hebbik nog wel paar luitjes misgelopen (ding, yarnie, rv & donna) |
| Originally posted by kolkiewolkie trouwes smirnoff: hoe dronken ben jij wel niet geweest, je was echt om 1 uur al ver heen |
afbouwen om 1:00???
Wat deed je dan toen we smorgens aan die bar hingen?,weer opbouwen voor koninginnendag?
| Originally posted by Donna afbouwen om 1:00??? Wat deed je dan toen we smorgens aan die bar hingen?,weer opbouwen voor koninginnendag? |
hehe mja t lag ook meer aan mij dan aan jou dat me dat niet opgevallen was
Re: Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by T.H.C. veel tribunes? ik heb er 1tje gezien. |