TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien: part 2
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
| quote: |
| Originally posted by magrec Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ��ns zien zou ik zeggen... |
Bij bovenstaande post sta ik zelf ook op (alleen met compleet ander haar dan dat ik nu heb). Sta helemaal links op de foto. Een nieuwe foto zal ik binnenkort wel s even uploaden.
| Originally posted by Eye-Riz in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat. |

Originally posted by kolkiewolkie |
| Originally posted by magrec Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ��ns zien zou ik zeggen... |
, die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie
| Originally posted by TranceFool IDD, beetje meer respect voor kolkie mag wel , die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie |
volgens mij moeten we hier even wat recht zetten:
Kolkiewolkie is een goede kameraad van mij, en woont in hetzelfde dorp als ik (Vroomshoop), daarom ken ik hem dus ook goed. Met mijn post heb ik dus ook helemaal niks verkeerds bedoelt!!!!
Nadat Jochem een foto geplaatst had zei ik hier even wat van
hierna kwam Kolkie zelf op het idee om enkele foto's te plaatsen voorzien van commentaar. Hierna ben ik even ingehaakt op een opmerking van hemzelf over dat groene kapsel tijdens Trance Energy (en heb hier even een fototje van geplaatst, hier sta ik zelf dus ook op).
Waarom Magrec nu zo over mij heen valt begrijp ik dan niet helemaal, kolkman en ik kunnen heel wat van elkaar hebben, en dit gebeurt andersom ook wel s. Trancefool herinnert zich volgens mij nog steeds het verhaal over het maagdzijn-verhaal, mede dankzij kolkie.
Mogen we trouwens de mening van Kolkie ook nog even horen?
GreetZ RubDub
| Originally posted by Ruben_Dubbink Mogen we trouwens de mening van Kolkie ook nog even horen? |
Kolkie schopt kont!
Ik heb toevallig net als kolkie t probleem aaaaltijd ongelovelijk vreselijk op pics te staan,maar dat geeft niet hoor kolk,wij zijn in t echie gewoon VEEL leuker,de camera die onze *sparkling* uitstraling op de juiste manier kan vastleggen en weergeven moet nog uitgevonden worden,kunnen wij verder dan ook niks aan doen.
Btw de 28ste staat als een rots in de branding zover,de buuf ws ook mee dus hebben we 2 auto's om partyppl in te vervoeren van XL naar club <<0>>,achter armins ass aan
Wordt vette shit so be there,en te moe daar doen we niet aan
ik sluit mij bij het stukkie aan van rubje, ik (wij) hebben nog wel es de neiging het forum te misbruiken om mekaar af en toe ff te jennen enz. enz., beetje geinen enzo (inside jokes and stuff)
dus no worries mensen, ik kan het hebben
en ik zeg maar zo: mijn leven is iig nie zo boring als die van huismusje ruben_dubbink (wanneer was de laatste party ook alweer? qontact april ofzo
)