TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid heb ik indertijd ook nog veel naar gekeke, was wel cool |
Ik weet ook ni hoe da juist eindigde maar was wel fascinerend nog.
En er was nog zoiets over ne gast die in ne parallelle wereld was terechtgekomen, Spellbinder heette da.

| Originally posted by FCB_Fanatic heb ik ook naar gekeken, kdenk wel nie dat ik ooit het einde ervan heb gezien |
| Originally posted by Tiger777 Joa postbux X > merlina > da ding daze daarna nog gemaakt hebben met da janette caf� zonder alcohol, lol, ik von da zo achterlijk, e caf� zonder alcohol |
.
| Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker |

| Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was. |
| Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos |
Ik keek altijd naar Tik Tak maar begreep er geen snars van.
Wist ge da die kleinen die daar altijd met die blokskes speelde, nu in een villa in Knokke woont?! Ge ziet hoe goed de kijkcijfers wel waren! 
| Originally posted by Crebilis die heeft zo een tidje samen met Margriet Hermans zo een soort kwis/spelprogramma ofzo gedaan. Weet iemand hoe dat heet? Daar mocht ik altijd naar kijken en dan naar bed ![]() |
Duupje ken ik zeker nog!
Ja Tartufo da was altijd me koppels ofzo zeker?
En voor de persoon die er naar vroeg, ik kan alle afleveringen van buiten de zone op DVD bezorgen.
| Originally posted by Devilex En voor de persoon die er naar vroeg, ik kan alle afleveringen van buiten de zone op DVD bezorgen. |
Als ge het bekijkt op de PC ziet ge dat het tv rips zijn, maar op de tv is het goede kwaliteit.
| Originally posted by Devilex Duupje ken ik zeker nog! |
Nog zo een serieke waar ik naar keek als ik al wa ouder was "Boy Meets World" 
tartufo was het niet. Dat ken ik niet eens
. En google helpt ook al niet veel.
Het was iets met twee groepen. 1 onder leiding van donaat en een onder leiding van margriet. dan moesten ze vanalle opdrachtjes doen en daar konden ze sleuels mee verdienen denk ik. Met alle sleutels die ze verdiend hadden konden ze dan een kluis openen, maar niet alle sleutels pasten, dus moesten ze geluk hebben dat ze de juiste sleutels hadden. Denk ik. Maar bon, niet dat het zo belangrijk is hoor. Het is gewoon iets dat ik mij al een jaar of twee afvraag
.
Donaat heeft nog Baraka gepresenteerd, was ook een quiz ofzoiets en had als assistente Pascale Bal als ik mij niet vergis. Het was de vrijdagavond.
Kheb hier al in mijn geheugen zitten graven maar kan mij da programma ni herinneren, en er bestaat nergens zo een soort online database ook.
De Drie Wijzen da was bij ons ook altijd een vaste waarde op tv.
Ik vind da er tegenwoordig veel te veel van die reeksen zijn � la "Het Leven Zoals Het Is".
| Originally posted by Crebilis tartufo was het niet. Dat ken ik niet eens . En google helpt ook al niet veel. |

| Interflix bedoelt ge . Met Albinus van Hoplinus (Chris van den Durpel) met zijn rijdend tunhuisje en zijn telefoon die altijd kapot was als ze hem nodig heddan |
Full house, Step By Step, Married With Children, Family Matters, die serie op VT4 waar Michael J Fox nog een jonge knaap was
, etc.
| Originally posted by mellow_head Michael J Fox nog een jonge knaap was , etc. |
En FreddyTex
| Originally posted by ConFig argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje |
Family Ties is the one you're looking for 
Zenden ze nu trouwens nog steeds uit 's morgens, maar kweet niet meer juist op welke zender...
| Originally posted by Config argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje |

Use the search, Fenixstyle.
| Originally posted by TOR Spin City, maar da's recenter. |
Dat is w�l Spin City Wouter
Daarna heeft Charlie Sheen de hoofdrol overgenomen, en Heather Locklear speelde daar ook in mee.
| Originally posted by Jasperovitsj Dat is w�l Spin City Wouter Daarna heeft Charlie Sheen de hoofdrol overgenomen, en Heather Locklear speelde daar ook in mee. |